2020-06-01, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Rättegångspodden har nu släppt 2 avsnitt om detta på PodMe

Verkar det som det kommer komma ut på de vanliga podd-sidorna fram igenom?
Citera
2020-06-01, 12:23
Medlem
Ettsjutrettons avatar
GM var alltså en s k "cuck", som det sedan brast för i klassiskt svenskt fyllemaner? Synd om BO som fick bli mål för detta "bryt".
Citera
2020-06-03, 22:41
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
GM var alltså en s k "cuck", som det sedan brast för i klassiskt svenskt fyllemaner? Synd om BO som fick bli mål för detta "bryt".

Berätta, varför var han en cuck? FUP finns inte att tillgå, kan inte bilda mig en egen uppfattning...
Citera
2020-06-04, 00:00
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Berätta, varför var han en cuck? FUP finns inte att tillgå, kan inte bilda mig en egen uppfattning...
Han knöt näven i fickan, och vågade inte säga ifrån, tills den dag då det slutligen brast under en fylla.
Citera
2020-06-04, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Nya länkar till FUP:

https://forumfiles.com/lehbhb44o0/1_zip
https://forumfiles.com/B0h0hf49o8/2_zip

Tack ska du ha! 🥇
Citera
2020-06-05, 00:10
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Han knöt näven i fickan, och vågade inte säga ifrån, tills den dag då det slutligen brast under en fylla.

Så tror jag det också var. Läste i en tråd som låstes där Ts trodde tjejen hade gjort det och att J tog på sig mordet men det tror jag inte ett dyft på. Det har framkommit med sin tydlighet att det handlar om svartsjuka efter hans flickväns behov på fyllan att klänga på killar.
Citera
2020-06-09, 10:36
Medlem
Har hon fb eller sitter någon här på bild på henne?
Citera
2020-06-10, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Så tror jag det också var. Läste i en tråd som låstes där Ts trodde tjejen hade gjort det och att J tog på sig mordet men det tror jag inte ett dyft på. Det har framkommit med sin tydlighet att det handlar om svartsjuka efter hans flickväns behov på fyllan att klänga på killar.

Enligt avsnitten på podme så ska hon även tidigare ha varit otrogen. Det du säger om att hon blir klängig på fyllan lyfts också fram. Dessutom ska hon ha en sensationellt dålig relation till alkohol där minnesluckor tycks vara mer regel än undantag. Detta får vara min spekulation men det låter inte orimligt att hon varit extra klängig denna kväll varpå mannen tappat fattningen totalt. Den tidigare otroheten fungerar givetvis som en katalysator i händelsen.
Citera
2020-06-12, 22:17
Medlem
Skapligt chockad.
Visste inte att Jocke gått bort (eller jk som han kallades).
På ett vidrigt jävla sätt dessutom!
Vi hängde en del för 10 år sen, en väldigt lojal person som brydde sig väldigt mycket om andra.
Kan inte fatta att hans liv fick sluta så här.
Citera
2020-06-22, 09:42
Medlem
Jag ber om ursäkt, jag har inte läst hela tråden. Men vad är detta för WT?! Hur fan kan man dricka så mycket? Dessutom har de små barn hemma! Johanna kan inte ens ta hand om dig själv.
Är det någon som vet om Johanna får ha kvar vårdnaden om barnen? Hon är ju uppenbarligen inte kapabel till det. Eller får hon det om hon går på något 12-stegsprogram?
Citera
2020-07-10, 02:28
Medlem
Det är alldeles uppenbart att lille Thim har dödat Claesson pga en långt gående stubin som så småningom exploderat. Finns liksom ingen förklaring till något annat. Men det ska fan hamna på Johannas samvete som knullat runt och inte kan hantera alkohol. Jag tillhör en av dem som tror att Johanna och Claesson hamnat i sängen eftersom att hans mobil finns där och tro fan att det brister för honom när han konfronteras med denna upptäckt. Jag var kompis till Johanna i yngre dagar (13-14 år) och redan då hade hon problem med drickat. Synd att Thim inte sköt WT-Johanna ist för Claesson. Han fick tyvärr bli offer för Johannas horande.

Vad gör hon nuförtiden?
Citera
2020-07-24, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrypskyttenSDP
Det är alldeles uppenbart att lille Thim har dödat Claesson pga en långt gående stubin som så småningom exploderat. Finns liksom ingen förklaring till något annat. Men det ska fan hamna på Johannas samvete som knullat runt och inte kan hantera alkohol. Jag tillhör en av dem som tror att Johanna och Claesson hamnat i sängen eftersom att hans mobil finns där och tro fan att det brister för honom när han konfronteras med denna upptäckt. Jag var kompis till Johanna i yngre dagar (13-14 år) och redan då hade hon problem med drickat. Synd att Thim inte sköt WT-Johanna ist för Claesson. Han fick tyvärr bli offer för Johannas horande.

Vad gör hon nuförtiden?

Du säger att du va ”kompis” med henne förr. Varför inte bara fråga henne?
Du verkar ju redan ha bestämt dig för att hon är både det ena och det andra så jag förstår egentligen inte varför du är nyfiken?
Läs FUP. Står dessutom tidigare i tråden om avsaknad av sperma och inget som tydde på sexuell kontakt heller.
Min personliga åsikt och gissning utan att känna någon av dom inblandade är att om Johanna vore en risk för sina barn så hade hon aldrig fått ha kvar vårdnaden av dom. Hon har antagligen mer koll på sina barn än många andra föräldrar annars hade barnen bott någon annan stans nu.
Vill inte försköna det som hänt heller. Något grisigt ligger säkert bakom men spekulationer tenderar bara att skapa en massa onödiga rykten. Denna tråden kommer finnas kvar om 15 år och då är barnen såpass gamla att dom går in här och läser. Tänk på det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in