2020-07-26, 17:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Det hade förmodligen gått att försvara honom om ambulans kommit snabbare till bostaden.
Alternativt att polis kommit innan Viktr*a hann larma lednings centralen om det nu var sådant bråk som ni säger "ut draget" under flera timmar. Borde ju polis ha blivit inringd av grannarna.

Han blev huggen i sängen, förmodligen sovandes. Redan då var han tyvärr dödsdömd..
Citera
2020-07-26, 18:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Jag vet inte vem e bruden som försökte försvara henne hela tiden men jag kan säga så att jag blir inte rädd i mörkret men att hon e skrämmande människa e så sant som satan, hon har varit hemma hos mig o kom genom min killkompis o skulle “softa” med oss jag brukade ha det mesta från mdma Till kola, Hon tog mdma krystal på sin hand o slicka av den utan problem sen va hon så jävla jobbig att man ville Bara slå henne i ansiktet men jag tänkte ajde en gång jag klarar mig men vill inte se henne en gång Till, tycker synd om grabben som hade denna h**** som sambo, hon skrev Till mig några dagar efter åt om hon kunde hämta M från mig o betalar när hon får lön,
Så, hon fick alltså Koffein utav dig.
Citera
2020-07-26, 18:46
Medlem
Citat:
Så, hon fick alltså Koffein utav dig.

Om polisen frågar så svarar jag som hon på förhöret,minns inte

Har tittat fupen hon har varit otrogen eller skrivit med andra killar snuskigt, helt ärligt killen blev knivad i fucking sängen, om en våldtäcksman ska ha nack skott då ska hon ha det också, tänk dig du blir knivad i sängen du e naken ska ta på dig nåt snabbt för o komma därifrån men bitchen har låst dörren sen kommer hon o En gång Till sen trillar du ihop o hon väntar med o ringa ambulans först slänger hon all narkotika o försöker tänka ut va hon ska säga sen Ringer hon , tänk er ni ligger där bruden ni älskar har gjort så att det sprutar blod från ert hjärta, df ska man inte lita på brudar o speciellt inte somna bredvid
Citera
2020-07-26, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andhogst38
Bra att du tog avstånd från henne. Ja läser man hur hon skrev i sms till Tim så fattar man ju att hon är fruktansvärt omogen och helt sjuk i huvet. Jag tänker på den lille pojken, hon kunde t om dödat honom i sin svartsjuka eller damp som hon kallar det. Så onödigt gjort, stackars kille! Hoppas hon får ett kännbart straff så vi slipper ett sånt psyko ute bland folk.
Håll dig långt borta från henne! Det räcker med den dåren här i tråden som håller henne till skyarna.. 🤮

En person som henne e Samma som en pedofil i mina ögon hade varit min bror skulle ta tand för tand speciellt som Malmö grabb har mina kontakter så hon skulle inte leva längre än hennes straff
Citera
2020-07-26, 19:05
Avslutad
Citat:
Om polisen frågar så svarar jag som hon på förhöret,minns inte

Har tittat fupen hon har varit otrogen eller skrivit med andra killar snuskigt, helt ärligt killen blev knivad i fucking sängen, om en våldtäcksman ska ha nack skott då ska hon ha det också, tänk dig du blir knivad i sängen du e naken ska ta på dig nåt snabbt för o komma därifrån men bitchen har låst dörren sen kommer hon o En gång Till sen trillar du ihop o hon väntar med o ringa ambulans först slänger hon all narkotika o försöker tänka ut va hon ska säga sen Ringer hon , tänk er ni ligger där bruden ni älskar har gjort så att det sprutar blod från ert hjärta, df ska man inte lita på brudar o speciellt inte somna bredvid
Ja du , kanske vet mer.
Citera
2020-07-26, 19:14
Medlem
Citat:
Ja du , kanske vet mer.
Vem som helst fattar som har nåt o tänka med o inte Bara tänker på att alla killar slår sönder brudar o brudar gör allt i självförsvar, polisen e inte dumma som du ser en brud knäcks under större press o kan inte ljuga bra heller varje förhör de samlar mer o mer saker emot henne men hon fattar det inte själv, det hon gjorde på förhör va spiken i hennes kistan!

Straffet hamnar mellan 12till15 år hon e ute efter 8 år o grabben fick dö tror inte på gud men hoppas på karma o kom inte med att hon va bra tjej som blev dålig behandlad df hon valde o kniva sin sambo i sängen
Citera
2020-07-26, 20:09
Avslutad
Citat:
Vem som helst fattar som har nåt o tänka med o inte Bara tänker på att alla killar slår sönder brudar o brudar gör allt i självförsvar, polisen e inte dumma som du ser en brud knäcks under större press o kan inte ljuga bra heller varje förhör de samlar mer o mer saker emot henne men hon fattar det inte själv, det hon gjorde på förhör va spiken i hennes kistan!

Straffet hamnar mellan 12till15 år hon e ute efter 8 år o grabben fick dö tror inte på gud men hoppas på karma o kom inte med att hon va bra tjej som blev dålig behandlad df hon valde o kniva sin sambo i sängen
Jag tänker mig att det var någon mer som kom till lägenheten. Vi får se helt enkelt. Verkligen hemskt och skrämmande fall detta. Så ödestigert och så onödigt.
Citera
2020-07-26, 20:36
Medlem
Citat:
Jag tänker mig att det var någon mer som kom till lägenheten. Vi får se helt enkelt. Verkligen hemskt och skrämmande fall detta. Så ödestigert och så onödigt.

Killen som hon va otrogen med mycket möjligt
Men jag tror inte de va hon som e Bara störd o skulle hängas
Citera
2020-07-26, 20:37
Medlem
Conams avatar
Stackars stackars jävla människor
Citera
2020-07-26, 20:47
Avslutad
Citat:

Vem var hon otrogen med?
Citera
2020-07-26, 20:49
Avslutad
Citat:
Vi får se helt enkelt , jag har svårt att tro på "störd och dampteorin" om henne.
Citera
2020-07-26, 21:27
Medlem
Andhogst38s avatar
Citat:

Jag håller med dig till 100 %.
Fy faan vilken sjuk brud. Stackars Tim! Nu påstår hon att hon är gravid också. Frågan är vems är barnet och hur skadat är det utav allt hon har i kroppen? Hoppas gud tar hand om det. Hon kommer att utredas och dom kommer att hitta en jävla massa bokstäver i hennes diagnos. För frisk är hon iaf inte! Bästa hade varit om hon blev sittandes på rättspsyk och aldrig kom ut mer! 😡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in