2020-07-24, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Har de gjort en P7 undersökning på henne?

Läst FUP, känns som de överbevisar att hon ljuger. Knivhugget i armen, blod på kappan på samma ställe. Blod på kudden, inget blod i köket.

Kan man verkligen ha 0,90% något i promillehalt efter 2 glas vin å 2 whiskey intagna under 6h period?
P7:an görs i princip utan undantag i såna här fall. Men frågan är vad de hittade. Jag har inte haft möjlighet att läsa fupen än, då jag har fullt upp. Men nånstans står det nog.
Citera
2020-07-24, 22:03
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
P7:an görs i princip utan undantag i såna här fall. Men frågan är vad de hittade. Jag har inte haft möjlighet att läsa fupen än, då jag har fullt upp. Men nånstans står det nog.

Borde stått i den andra bilagan, dvs den undre du länkade. Var lite trött dock på slutet av läsningen.
Ingen annan som vet/minns om §7 dvs P7 undersökning gjorts?
Citera
2020-07-25, 12:17
Medlem
5549s avatar
Tack för FUP!

Tragisk läsning. Uppenbarligen är denna Victoria psykiskt labil och Tim verkar ha blivit misshandlad vid ett flertal tillfällen tidigare. Hon har uttryckligen önskat honom död och även hotat med att just döda honom när han ligger och sover vilket är anmärkningsvärt i sig. Det mesta talar för att hon gjort detta med uppsåt och inte alls i något självförsvar.

Men jag undrar lite om händelseförloppet. Han har alltså haft på sig hennes ytterkappa när han blev huggen i armen, men hittas naken i hallen, samtidigt som det finns väldigt mycket blod i sängen. Jag får bara ihop detta om förloppet har varit väldigt utdraget och att han har velat lämna lägenheten men inte fått/kunnat. Han har först blivit huggen i armen och sedan har det gått ett bra tag innan han fick hugget i hjärtat?
Citera
2020-07-25, 16:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Tack för FUP!

Tragisk läsning. Uppenbarligen är denna Victoria psykiskt labil och Tim verkar ha blivit misshandlad vid ett flertal tillfällen tidigare. Hon har uttryckligen önskat honom död och även hotat med att just döda honom när han ligger och sover vilket är anmärkningsvärt i sig. Det mesta talar för att hon gjort detta med uppsåt och inte alls i något självförsvar.

Men jag undrar lite om händelseförloppet. Han har alltså haft på sig hennes ytterkappa när han blev huggen i armen, men hittas naken i hallen, samtidigt som det finns väldigt mycket blod i sängen. Jag får bara ihop detta om förloppet har varit väldigt utdraget och att han har velat lämna lägenheten men inte fått/kunnat. Han har först blivit huggen i armen och sedan har det gått ett bra tag innan han fick hugget i hjärtat?

Det som är intressant nu är ju ljud upptagningen (inspelad av grannen). Vem blev huggen med skruvmejseln , varför blev hon manipulerad , varför blev hon misshandlad av honom. Varför var Viktor*as hem hotat sedan tidigare av honom.

Varför hade hon blåmärken , knäckt finger.. och varför svarar sms samtalen minutiöst efter varandra .. ????
Jag tror inte det är Viktor*a som "svarat alla ggr" på hans meddelanden ... utan han själv.. eftersom han tagit hennes padda..

Försvaret , som rör denna händelsen är mycket stark.
Citera
2020-07-25, 18:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddleback
Det som är intressant nu är ju ljud upptagningen (inspelad av grannen). Vem blev huggen med skruvmejseln , varför blev hon manipulerad , varför blev hon misshandlad av honom. Varför var Viktor*as hem hotat sedan tidigare av honom.

Varför hade hon blåmärken , knäckt finger.. och varför svarar sms samtalen minutiöst efter varandra .. ????
Jag tror inte det är Viktor*a som "svarat alla ggr" på hans meddelanden ... utan han själv.. eftersom han tagit hennes padda..

Du är fantemig en riktigt märklig individ.
Du måste helt enkelt bara jävlas med folket här inne. Du kan bara inte vara så dum som du framställer dig
Citera
2020-07-25, 20:00
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Tack för FUP!

Tror detsamma - utdraget förlopp, troligen under flera timmar. Ev. är smällen flera grannar hört vid 03.30 när bråket startar.
Kanske ville han gå, hon högg honom i armen först. Eller tvärt om, först knivhuggen sedan skruvmejseln vid dörren när han klätt på sig hennes kappa i all hast för att fly henne. Han har ju tidigare kommunicerat med anhöriga att han är rädd för sitt liv, att hon kan döda honom.
Han förblödde å dog.
Citera
2020-07-26, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunaknudan
Du är fantemig en riktigt märklig individ.
Du måste helt enkelt bara jävlas med folket här inne. Du kan bara inte vara så dum som du framställer dig

Han/Hon är nog rätt blåst,Försvarar henne hela tiden.
Citera
2020-07-26, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddleback

Du som är insatt,Förklara hennes systers beskrivning av henne?
Varför blev hon vräkt?
Varför va hon princip utan pengar veckan efter lön.?
Citera
2020-07-26, 12:23
Medlem
Andhogst38s avatar
Tjejen är riktigt psyksjuk. Hoppas hon hålls borta från samhället så länge som möjligt. Riktigt bottenskrap enligt mig, usch!
Citera
2020-07-26, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andhogst38
Tjejen är riktigt psyksjuk. Hoppas hon hålls borta från samhället så länge som möjligt. Riktigt bottenskrap enligt mig, usch!

Jag vet inte vem e bruden som försökte försvara henne hela tiden men jag kan säga så att jag blir inte rädd i mörkret men att hon e skrämmande människa e så sant som satan, hon har varit hemma hos mig o kom genom min killkompis o skulle “softa” med oss jag brukade ha det mesta från mdma Till kola, Hon tog mdma krystal på sin hand o slicka av den utan problem sen va hon så jävla jobbig att man ville Bara slå henne i ansiktet men jag tänkte ajde en gång jag klarar mig men vill inte se henne en gång Till, tycker synd om grabben som hade denna h**** som sambo, hon skrev Till mig några dagar efter åt om hon kunde hämta M från mig o betalar när hon får lön,
Citera
2020-07-26, 17:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarenjabra
Han/Hon är nog rätt blåst,Försvarar henne hela tiden.
Det hade förmodligen gått att försvara honom om ambulans kommit snabbare till bostaden.
Alternativt att polis kommit innan Viktr*a hann larma lednings centralen om det nu var sådant bråk som ni säger "ut draget" under flera timmar. Borde ju polis ha blivit inringd av grannarna.
Citera
2020-07-26, 17:36
Medlem
Andhogst38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Jag vet inte vem e bruden som försökte försvara henne hela tiden men jag kan säga så att jag blir inte rädd i mörkret men att hon e skrämmande människa e så sant som satan, hon har varit hemma hos mig o kom genom min killkompis o skulle “softa” med oss jag brukade ha det mesta från mdma Till kola, Hon tog mdma krystal på sin hand o slicka av den utan problem sen va hon så jävla jobbig att man ville Bara slå henne i ansiktet men jag tänkte ajde en gång jag klarar mig men vill inte se henne en gång Till, tycker synd om grabben som hade denna h**** som sambo, hon skrev Till mig några dagar efter åt om hon kunde hämta M från mig o betalar när hon får lön,
Bra att du tog avstånd från henne. Ja läser man hur hon skrev i sms till Tim så fattar man ju att hon är fruktansvärt omogen och helt sjuk i huvet. Jag tänker på den lille pojken, hon kunde t om dödat honom i sin svartsjuka eller damp som hon kallar det. Så onödigt gjort, stackars kille! Hoppas hon får ett kännbart straff så vi slipper ett sånt psyko ute bland folk.
Håll dig långt borta från henne! Det räcker med den dåren här i tråden som håller henne till skyarna.. 🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in