2020-07-24, 15:28
Medlem
Aeonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Jag har redan insett att du inte duger till att hitta något själv, det är för svårt att skriva in "Rad 140 side effekts" du vill ha det länkat istället?

Varför inte bara länka om du är så säker på din sak? Jag har hittat en enda anekdotisk rapport om två patienter med leverskador som kan ha orsakats av LGD-4033 och RAD-140, där sambandet inte är fastställt och där det även finns andra faktorer som kan ha påverkat (alkohol respektive Venlafaxin).

https://aasldpubs.onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1002/hep4.1456
Citera
2020-07-24, 15:30
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Ståtlig
Skummat igenom tråden & ser att många fått förhöjda levervärden av Rad140 & Ldg. T.om gulsot.

Vilka märken har ni kört? Ni måste ha fått riktig skitsörja som vars innehåll varit helt annat än spec.

Jag har kört en hel del på ldg & aldrig fått biverkningar mer än trötthet

Det behöver inte handla om att preparatet är dåligt eller orent, det kan vara så enkelt som att vissa personer inte tål en medicin som andra inte har några problem alls med, jag tog rad 140 tillsammans med en kompis, jag fick stora problem han fick ingen negativ påverkan alls, jag var helt frisk före med bra värden lever njurar och i bra fysisk form både konditions och styrkemässigt, problemet är som man kan läsa sig till, att inga studier är gjorda på människor, utan de studier som finns är de som gjorts är på råttor och vi är inte råttor.

Nu börjar det komma fler rapporter och fall där människor hamnat på sjukhus med problem kopplade till reningsorganen lever, njurar, galla med gulsotssymtom, gulfärgad hud, mörk urin, grå avföring och klåda, samt viktnedgång, så varför vissa människor inte klarar av att bryta ner Rad 140 vet man fortfarande inte eftersom ingen forskning gjorts på människor, men att många fått alla de symtom jag beskriver vet man.
Citera
2020-07-24, 20:09
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeona
Det behöver inte handla om att de fått i sig någon skitsörja. Kan vara dosberoende, i kombination med andra läkemedel/ämnen eller relaterat till livsstil (t.ex. alkohol/droger), bara för att nämna några tänkbara faktorer. Biverkningar är ofta högst individuella.

Givetvis skulle det röra sig om olika former av kombinationer & rent biologiskt. Däremot är det extremt vanligt att sarms innehåller helt annat än vad som är specat eftersom det fuskas pga av profit och tillgång av råvara. Detta är framförallt vanligt bland underground produkter man finner i olika ”dopingshoppar” som florerar. I värsta fall kan det kunna vara en stygg leverpåverkande steroid/prohormon istället för lgd4033

Därför är det viktigt att välja legitima varumärken från pålitlig shop. Jag gissar de flesta inte tänker på detta här utan kör tarzanssteroider.se eller liknande..

Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Det behöver inte handla om att preparatet är dåligt eller orent, det kan vara så enkelt som att vissa personer inte tål en medicin som andra inte har några problem alls med, jag tog rad 140 tillsammans med en kompis, jag fick stora problem han fick ingen negativ påverkan alls, jag var helt frisk före med bra värden lever njurar och i bra fysisk form både konditions och styrkemässigt, problemet är som man kan läsa sig till, att inga studier är gjorda på människor, utan de studier som finns är de som gjorts är på råttor och vi är inte råttor.

Nu börjar det komma fler rapporter och fall där människor hamnat på sjukhus med problem kopplade till reningsorganen lever, njurar, galla med gulsotssymtom, gulfärgad hud, mörk urin, grå avföring och klåda, samt viktnedgång, så varför vissa människor inte klarar av att bryta ner Rad 140 vet man fortfarande inte eftersom ingen forskning gjorts på människor, men att många fått alla de symtom jag beskriver vet man.

Tråkigt att höra att du reagerade så illa & hoppas du är okej idag. Rad140 bör man hålla sig borta ifrån. Det är dock förekommande med helt annan spec än innehållet dock (se ovan)

Jag har genom åren dragit igenom många kurer lgd4033, mk677 samt ostarine. Givetvis från legitima varumärken & lyckligtvis aldrig fått illa biverkningar.

Legitima varumärken bla:
Brawn nutrition
Fusion
Olympus labs
Senast redigerad av Herr.Ståtlig 2020-07-24 kl. 20:18.
Citera
2020-07-24, 23:14
Medlem
Emolls avatar
Tjenare! Behöver hjälp.

Började med SARMs, LGD-4033, för 4 dagar sedan. Allt går som det är tänkt, bortsett från att jag börjar utveckla acne. Haft problem med acne redan innan jag började med SARMs, så antagligen är väl min hud känslig överlag. Men nu märker jag att det utvecklar sig på fler ställen, bla bröstet, där jag annars inte haft det.

Ni som fått acne genom användning av SARMs, eller Anabola, för jag antar det är av samma orsak, hur blev ni av med det eller vad gjorde ni? Tacksam för svar.

PS. Jag tänkte ju bara köra en cykel, alltså 100 tabletter(1 om dagen).. Borde acnet försvinna av sig själv efter man är klar med burken?
Senast redigerad av Emoll 2020-07-24 kl. 23:22.
Citera
2020-07-24, 23:21
Medlem
Aeonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Tjenare! Behöver hjälp.

Började med SARMs, ligandrol, för 4 dagar sedan. Allt går som det är tänkt, bortsett från att jag börjar utveckla acne. Haft problem med acne redan innan jag började med SARMs, så antagligen är väl min hud känslig överlag. Men nu märker jag att det utvecklar sig på fler ställen, bla bröstet, där jag annars inte haft det.

Ni som fått acne genom användning av SARMs, eller Anabola, för jag antar det är av samma orsak, hur blev ni av med det eller vad gjorde ni? Tacksam för svar.

Behandla det samma som vanligt: Basiron, Salicylsyra etc. Var extra noggrann med hygienen, tvätta ansiktet morgon och kväll och använd en bra återfuktare. Roaccutan finns ju också, men då ska det vara väldigt illa för att det ska vara värt det.
Citera
2020-07-24, 23:25
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Behandla det samma som vanligt: Basiron, Salicylsyra etc. Var extra noggrann med hygienen, tvätta ansiktet morgon och kväll och använd en bra återfuktare. Roaccutan finns ju också, men då ska det vara väldigt illa för att det ska vara värt det.

Saken är ju den att jag redan använt mig av starka grejer innan, då jag uppsökte läkare för min acne jag hade redan innan jag började med SARMs. Så osäker på om sånt som inte ens är receptbelagt skulle fungera? Nu sista gången jag var hos läkaren skrev de ut några starka tabletter, inte ens det fungerade. Nu minns jag inte vad de hette... Slutade med dem för 6 månader sen kanske.
Citera
2020-07-25, 09:26
Medlem
Finns typ 3 ställen man "borde" köpa ifrån och det är dem främsta. Det tar ca 5 minuter att ta reda på detta så ta er tid innan ni handlar från någon svensk återförsäljare eller nån B hemsida som inte har någon +rep. Senast igår kom det fram att en populär svensk hemsidas sarms innehöll allt annat än vad de skulle. Dianabol i LGD-4033 & MK-2866 och Winstrol i S-4, YK11, S-23, SR9009, RAD140, GW501516 & MK 677. Inte undra på att folk åker på dåliga värden vänster som höger.
Citera
2020-07-25, 12:11
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverbeard
Finns typ 3 ställen man "borde" köpa ifrån och det är dem främsta. Det tar ca 5 minuter att ta reda på detta så ta er tid innan ni handlar från någon svensk återförsäljare eller nån B hemsida som inte har någon +rep. Senast igår kom det fram att en populär svensk hemsidas sarms innehöll allt annat än vad de skulle. Dianabol i LGD-4033 & MK-2866 och Winstrol i S-4, YK11, S-23, SR9009, RAD140, GW501516 & MK 677. Inte undra på att folk åker på dåliga värden vänster som höger.

Vart kom detta fram?
Citera
2020-07-25, 13:39
Medlem
Aeonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverbeard

Jag är också nyfiken på detta. Kan du länka?
Citera
2020-07-25, 16:36
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Ståtlig
Givetvis skulle det röra sig om olika former av kombinationer & rent biologiskt. Däremot är det extremt vanligt att sarms innehåller helt annat än vad som är specat eftersom det fuskas pga av profit och tillgång av råvara. Detta är framförallt vanligt bland underground produkter man finner i olika ”dopingshoppar” som florerar. I värsta fall kan det kunna vara en stygg leverpåverkande steroid/prohormon istället för lgd4033

Därför är det viktigt att välja legitima varumärken från pålitlig shop. Jag gissar de flesta inte tänker på detta här utan kör tarzanssteroider.se eller liknande..

Tråkigt att höra att du reagerade så illa & hoppas du är okej idag. Rad140 bör man hålla sig borta ifrån. Det är dock förekommande med helt annan spec än innehållet dock (se ovan)

Jag har genom åren dragit igenom många kurer lgd4033, mk677 samt ostarine. Givetvis från legitima varumärken & lyckligtvis aldrig fått illa biverkningar.

Legitima varumärken bla:
Brawn nutrition
Fusion
Olympus labs

Jag är helt återställd och alla värden är bra igen men flera har inte haft samma tur som jag tyvärr, det finns massor av sidor där "Rad 140" höjs till skyarna och många tror på det som skrivs, det krävs en del för att hitta "rätt" information men vissa nöjer sig med den information de själva vill tro på, mycket skit och missvisande info finns ju att läsa här på forumet just nu, jag skriver endast för att varna andra, att inte chansa på att använda något preparat där det faktiskt finns dokumenterad negativ info om, men som sagt många tuppar tror att de är odödliga och behöver gå på en ordentlig nit innan de fattar, men vill man fördjupa sig finns det info om det mesta de krävs bara lite ansträngning för att hitta den. Ett typiskt nonchalant svar från en ungtupp är annars "kan du länka"

Du har har förmodligen haft tur med dina kurer och jag hoppas turen håller i sig.
Citera
2020-07-25, 22:15
Medlem
Aeonas avatar
Länk: https://www.reddit.com/r/sarmssourcetalk/comments/hx60pl/expresspct_update_on_sarms_steroids_found_in_sarms /

Bad Companies

Rewix Labs - These were found to contain either stanozolol or methandienone, commonly known as Winstrol and Dianabol. They all contained either 10mg of one or the other.

NovoSarms - These were found to contain methandienone, commonly known as Dianabol, mostly in the range of 17mg-20mg/ml. Some also contained absolutely nothing.

B.M. Pharmaceuticals - All of these were found to contain a very accurate dose of 10mg (within 5% range) of Stanozolol, commonly known as Winstrol.

For reference -

S-4, YK11, S-23, SR9009, RAD140, GW501516 & MK 677 were all Winstrol

LGD-4033 & MK-2866 were both Dianabol

They appear to have picked the closest oral steroid to the SARM to try match the effects. (LGD-4033 & Dianabol both result in a lot of water weigh but muscle mass too)

----

Rewix och NovoSarms har jag sett i svenska butiker, så en varningsflagg för dessa.
Citera
2020-07-25, 22:39
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Länk: https://www.reddit.com/r/sarmssourcetalk/comments/hx60pl/expresspct_update_on_sarms_steroids_found_in_sarms /

Bad Companies

Rewix Labs - These were found to contain either stanozolol or methandienone, commonly known as Winstrol and Dianabol. They all contained either 10mg of one or the other.

NovoSarms - These were found to contain methandienone, commonly known as Dianabol, mostly in the range of 17mg-20mg/ml. Some also contained absolutely nothing.

B.M. Pharmaceuticals - All of these were found to contain a very accurate dose of 10mg (within 5% range) of Stanozolol, commonly known as Winstrol.

For reference -

S-4, YK11, S-23, SR9009, RAD140, GW501516 & MK 677 were all Winstrol

LGD-4033 & MK-2866 were both Dianabol

They appear to have picked the closest oral steroid to the SARM to try match the effects. (LGD-4033 & Dianabol both result in a lot of water weigh but muscle mass too)

----

Rewix och NovoSarms har jag sett i svenska butiker, så en varningsflagg för dessa.

Tack för infon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in