Citat:
Ursprungligen postat av
Herr.Ståtlig
Skummat igenom tråden & ser att många fått förhöjda levervärden av Rad140 & Ldg. T.om gulsot.
Vilka märken har ni kört? Ni måste ha fått riktig skitsörja som vars innehåll varit helt annat än spec.
Jag har kört en hel del på ldg & aldrig fått biverkningar mer än trötthet
Det behöver inte handla om att preparatet är dåligt eller orent, det kan vara så enkelt som att vissa personer inte tål en medicin som andra inte har några problem alls med, jag tog rad 140 tillsammans med en kompis, jag fick stora problem han fick ingen negativ påverkan alls, jag var helt frisk före med bra värden lever njurar och i bra fysisk form både konditions och styrkemässigt, problemet är som man kan läsa sig till, att inga studier är gjorda på människor, utan de studier som finns är de som gjorts är på råttor och vi är inte råttor.
Nu börjar det komma fler rapporter och fall där människor hamnat på sjukhus med problem kopplade till reningsorganen lever, njurar, galla med gulsotssymtom, gulfärgad hud, mörk urin, grå avföring och klåda, samt viktnedgång, så varför vissa människor inte klarar av att bryta ner Rad 140 vet man fortfarande inte eftersom ingen forskning gjorts på människor, men att många fått alla de symtom jag beskriver vet man.