2020-07-23, 08:34
Medlem
DJdarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akilles79
Hejsan.

Jag skulle behöva hjälp med lite upplysning gällande YK11.

Jag är 41 år och har diagnostiserats med autoimmun sjukdomstillstånd som innebär att jag har en immunförsvar som angriper den egna kroppens celler. Det finns upp till ca 80 sjukdomar som kan relateras till detta. I mitt fall handlar det om muskelinflammation som heter Myosit. Ärftligt från ena föräldern men ingen i familjen har drabbats av just detta.

Detta har resulterat i magring samt muskelförlust och får immunhämmande medicin och mot inflammationen.

Jag har den senaste tiden läst och har varit nyfiken på YK11 och hur detta kan ha en positiv inverkan på neuromuskulära och andra muskelsjukdomar. Vet inte hur tillförlitligt den informationen är men ändå intressant för min del att testa.

Någon med bättre kunskaper och råd?

Jag har tittat på S....bio's hemsida frågan är om tullens förhållande till detta. Jag har läst motstridigheter här på sidan. Det senaste är att YK11 ska vara olagligt och jag får köra på det.

PM om legitima säljare i Sverige är av tacksamhet. Skulle vara intressant att veta hur det smakar också så man vet någorlunda att man fått riktiga saker. Surt bitterhet har jag läst i en amerikansk sida. Stämmer det? Erfarenhet o tips uppskattas.

VH Akillles79

jag har själv samma diagnos sam en del annat YK11 har inte gjort de varken sämre eller bättre.
det som snarare hjälpt mig är peptider, främst tb500 men också cjc och ghrp6.
av de sarms jag testat så har resultaten vart helt okej, men hälsan har vart på samma nivå hela tiden.

gällande smaken så tycker jag överlag att alla sarms smakar skit när det kommer till flytande.
Citera
2020-07-23, 09:59
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
"på mk-677 deffar man ej."

tolkningsfråga?

MK677 är ju specifikt till för att gå upp i vikt/muskler och den ökar hungern. Varför skulle någon ens få för sig att försöka deffa på den?
Citera
2020-07-23, 10:10
Medlem
Tänkte köra en deff med någon/några sarms? Har ni tips på någon bra kombination som ni har erfarenhet av?
Citera
2020-07-23, 10:35
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multifridolf
Tänkte köra en deff med någon/några sarms? Har ni tips på någon bra kombination som ni har erfarenhet av?

Cardarine och Ostarine är att rekommendera för deff.
Citera
2020-07-23, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
"på mk-677 deffar man ej."

tolkningsfråga?

Inte en tolkningsfråga. Du kommer att tappa alla gains på ett underskott. Men om du absolut vill ligga på deffen så kör ett bra överskott men håll dig på 0.7-0.9g fett / kg.
Citera
2020-07-23, 21:23
Medlem
mada1s avatar
Vad är anledningen till att köra SARMS framför riktiga steroider? Eftersom man blir nerstängd och levern kan ta stryk så kan man ju lika väl köra tex testo och tbol
Citera
2020-07-24, 01:07
Medlem
Aeonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mada1
Vad är anledningen till att köra SARMS framför riktiga steroider? Eftersom man blir nerstängd och levern kan ta stryk så kan man ju lika väl köra tex testo och tbol

SARMs sänker din egenproduktion av testo, men kommer med största sannolikhet inte att stänga ned dig. Att levern skulle ta stryk kommer av anektodiska rapporter från användare av SARMs från UG-labb och är ingenting som framkommit av de kliniska testerna, åtminstone inte vad jag kunnat läsa mig till.
Citera
2020-07-24, 11:07
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeona
SARMs sänker din egenproduktion av testo, men kommer med största sannolikhet inte att stänga ned dig. Att levern skulle ta stryk kommer av anektodiska rapporter från användare av SARMs från UG-labb och är ingenting som framkommit av de kliniska testerna, åtminstone inte vad jag kunnat läsa mig till.

Förmodligen för att du inte vill/eller klarar av att hitta dom, eller helt enkelt för att du inte kan engelska, det är flera personer bara i den här tråden där bilirubinvärdet stigit skyhögt och orsakat omfattande fysiska problem efter användning av Rad 140 oavsett märke, det finns också flera dokumenterade fall du kan hitta om du klarar av att söka på Google Scholar?

Så försök inte med fina ord att försöka indoktrinera och manipulera människor här till att tro att rad 140 skulle vara ofarligt, för då gör du dig också skyldigt till ett brott, om du inte förstår bättre är det ditt problem och ingen annans.
Citera
2020-07-24, 12:19
Medlem
Aeonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Förmodligen för att du inte vill/eller klarar av att hitta dom, eller helt enkelt för att du inte kan engelska, det är flera personer bara i den här tråden där bilirubinvärdet stigit skyhögt och orsakat omfattande fysiska problem efter användning av Rad 140 oavsett märke, det finns också flera dokumenterade fall du kan hitta om du klarar av att söka på Google Scholar?

Så försök inte med fina ord att försöka indoktrinera och manipulera människor här till att tro att rad 140 skulle vara ofarligt, för då gör du dig också skyldigt till ett brott, om du inte förstår bättre är det ditt problem och ingen annans.

Jag förespråkar varken det ena eller det andra. Länka gärna till rapporterna, jag är uppriktigt nyfiken på vad du hänvisar till.
Citera
2020-07-24, 13:57
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Skummat igenom tråden & ser att många fått förhöjda levervärden av Rad140 & Ldg. T.om gulsot.

Vilka märken har ni kört? Ni måste ha fått riktig skitsörja som vars innehåll varit helt annat än spec.

Jag har kört en hel del på ldg & aldrig fått biverkningar mer än trötthet
Citera
2020-07-24, 14:26
Medlem
Aeonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Ståtlig
Skummat igenom tråden & ser att många fått förhöjda levervärden av Rad140 & Ldg. T.om gulsot.

Vilka märken har ni kört? Ni måste ha fått riktig skitsörja som vars innehåll varit helt annat än spec.

Jag har kört en hel del på ldg & aldrig fått biverkningar mer än trötthet

Det behöver inte handla om att de fått i sig någon skitsörja. Kan vara dosberoende, i kombination med andra läkemedel/ämnen eller relaterat till livsstil (t.ex. alkohol/droger), bara för att nämna några tänkbara faktorer. Biverkningar är ofta högst individuella.
Citera
2020-07-24, 14:45
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeona
Jag förespråkar varken det ena eller det andra. Länka gärna till rapporterna, jag är uppriktigt nyfiken på vad du hänvisar till.

Jag har redan insett att du inte duger till att hitta något själv, det är för svårt att skriva in "Rad 140 side effekts" du vill ha det länkat istället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in