Citat:
Ursprungligen postat av
Ronsangel
Du tar mye feil her.
1. Det kunne jo ha vært AEH i bilen på Ås, fordi om denne bilen aldri var i Lørenskog. Det er fult mulig å bytte kjøretøy mellom Sloravegen og Ås
2. Hvordan kan politiet ha "bevis" for at hun er kvalt til døde i boligen?? De har jo ingen lik.
3. JO, hu fikk det loggført hos arb.giver da hu kom tilbake på jobben, etter å ha vært ute på dette oppdraget, da hu gjorde observasjonen. Hu snakket med arb.giver med en gang om dette, fordi hu mente det var så spesielt. Hu rådførte seg også med sin ektemann da hu kom hjem den dagen. De fulgte med i nyhetene om det hadde skjedd en kidnapping eller noe kriminelt i Ås den dagen. Men det kom aldri noe i nyhetene, fordi politiet hadde lagt lokk på saken. Så derfor kontaktet hun ikke politiet. Og jo, hu var oppskaket. Foreslår at du ser episoden på Åsted Norge i reprise, før du angriper meg med dette tullet. Forhold deg til fakta, fordi om du ikke liker BMW sporet.
1# Du skjønner vel at man ikke benytter et kjøretøy som det finnes veldig få av, nemlig en rød BMW.
Hvis noen hadde sett et slikt bytte, så ville det jo vært en enkel sak å finne gjenn bilen. Dette er en farge som ikke er standard, og tyder på at bilen er importert fra f.eks Tyskland eller Polen. Disse X3 leveres normalt i sort, hvit eller grå.
Det blir som med en gul Porche Cayenne, det er simpelthen en bil man ikke kan bruke til noe slikt, da det finnes veldig få av den i Norge. Den ville blitt gjenkjent med en gang.
2# De trenger ikke noe lik for å slå dette fast. De trenger bare spor som tyder på at hun ble kvalt til døde. Blir som at hvis man finner 3 liter blod utover gulvet, så kan man slå fast at personen er død.
Hvis du er kritisk til politiets spor, så må du nesten ta det med Brøske, og ikke med meg.
3# Jeg har ikke sagt at hun ikke fikk det loggført hos arbeidgiver, men at jeg ikke har lest noe om det.
Du må vel skjønne at hvis det hadde vært mulighet for at Anne satt i den bilen, så hadde politiet gått ut i media med saken?
Politiet har gått ut med: mennene utenfor Futurum, den ryggende bilen, fiskerne, bilen som sto på en parkeringsplass i ukesvis men plutselig ble borte, og mannen som gikk rundt omkring i Fjellhamar bla. forbi Festplassen.
Du må da skjønne at de har gode grunner til å ikke sende ut noen etterlysning av bilen?
Anne er drept, og det er Tom som står bak, så enkelt er det.