2020-07-23, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Det kvittar om han vinner eller inte, han är totalkörd i branschen. Att han fortfarande lever är ett mirakel. Mannen är en ett typexempel på en suicid personlighet.
Det spelar stor roll och sedan så är han inte total körd heller. Han är fortfarande med i filmer och får huvudroller på löpande band.
Depp kommer inte bli dömd för någonting, men däremot så ligger Amber rätt illa till fast media branschen lär väl skydda henne till varje pris för att hon är kvinna.

Läser du allting rätt av aftonbladet?
Senast redigerad av EldoradoBakpulver 2020-07-23 kl. 19:33.
Citera
2020-07-23, 19:34
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver

Läser du allting rätt av aftonbladet?

Nej, dina ord är mina visdomsord. Han är en överskattad jävla skitskådis som gjorde flickornas trosor våta för 30 år sen. Ska vi slå vad? 5K att han är död inom två år.
Citera
2020-07-23, 19:39
Medlem
Citat:
Nej, dina ord är mina visdomsord. Han är en överskattad jävla skitskådis som gjorde flickornas trosor våta för 30 år sen. Ska vi slå vad? 5K att han är död inom två år.
Aaa okej så det är ditt personliga agg mot honom som talar , då är det lite svårt att hålla en diskussion men du har så fel vartfall!
Han är en av tidernas bästa skådespelare

Att han skulle dö har inget med saken att göra , men visst jag slår vad 5k.
Citera
2020-07-23, 19:43
Medlem
Vermillionss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schoolyard
Det sjuka är att om Johnny tar livet av sig så kommer alla tycka att allt han gjorde var fantastiskt. Robin Williams 2.0

Johnny Depp är helt fantastisk.
Hans åldrande kom efter i tiden.

Minus. Blev rånad på en Oscar för Black Mass av nån hen och allt förbaskade tjat om POTC

Vad kan man säga om den manipulativa slynan? Hon anklagar JD för att ha egenskaperna hon besitter.
https://www.expressen.se/noje/avgora...a-amber-heard/

Nån får gärna berätta mer.

Citat:
Det kvittar om han vinner eller inte, han är totalkörd i branschen. Att han fortfarande lever är ett mirakel. Mannen är en ett typexempel på en suicid personlighet.

Citat:

You mindless dimwit!
Senast redigerad av Vermillions 2020-07-23 kl. 19:52.
Citera
2020-07-23, 21:03
Medlem
Mallemedes avatar
Citat:

Vad får dig att tro att han är körd? Han kom sent till förhören idag för att han var i möte om en ny film 😄
Citera
2020-07-23, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
Nej det går inte åt helvete för han just nu

Tycker du det går bra? Han ser ut som en tjackhora, en psyksjuk kärring är efter honom, pengarna sinar och rollerna floppar. Det är att gå åt helvete för mig.
Citera
2020-07-23, 21:47
Medlem
Silltunnas avatar
Han är cool! Han super, knarkar och får ligga med de snyggaste brudarna! Precis som Brad Pitt och Kola-Micke från Jakan!
Citera
2020-07-23, 21:48
Medlem
Finns det en sammanfattning av läget? Har sett rubriker om Depp men inte orkar läsa, hoppades på en förklaring här. Har han begått metoo eller pedofili?
Citera
2020-07-23, 22:09
Medlem
Mallemedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schoolyard
Tycker du det går bra? Han ser ut som en tjackhora, en psyksjuk kärring är efter honom, pengarna sinar och rollerna floppar. Det är att gå åt helvete för mig.
https://pbs.twimg.com/media/EdoLbP2W...g&name=900x900 han ser fräschare ut än mig. Jag är 29..
Citera
2020-07-23, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mallemede
https://pbs.twimg.com/media/EdoLbP2W...g&name=900x900 han ser fräschare ut än mig. Jag är 29..

Finns gott om smink i Hollywood. När är bilden ens tagen?
Citera
2020-07-23, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Finns det en sammanfattning av läget? Har sett rubriker om Depp men inte orkar läsa, hoppades på en förklaring här. Har han begått metoo eller pedofili?
Falskt anklagad av en psyksjuk narcissist. Media gör allt för att dölja sanningen dock, men finns fullt med bevis på internet och flera inspelningar på youtube där Depp och Amber pratar med varandra under tiden då han ska ''misshandlat henne'', hon säger till och med själv under en inspelning att om hon går ut och säger att han misshandlat henne så kommer alla tro på henne för att hon är kvinna. Inspelningar där hon erkänner att hon slagit honom.. Hon har bajsat i deras säng.. Hon har kastat sprit flaska på hans hand så ena fingret blev helt söndrigt osv.. listan kan göras lång

Frågan är om psykbruden klarar sig undan straff
Citera
2020-07-23, 22:32
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Han är cool! Han super, knarkar och får ligga med de snyggaste brudarna! Precis som Brad Pitt och Kola-Micke från Jakan!

Nå väl..

Får nog känslan att hans medspelare i "Gilbert grape" har det roligare, som han har baktalat i rättegången. Han verkar ha mera jobb (mindre droger dock), på kvinnofronten verkar det inte heller gå någon brist för honom..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in