Citat:
Ursprungligen postat av
Ohshit.Cuntwell
"Behöver", vill ha menar du nog.
Alla vill ha mer bidrag, alltid, men dessa bidrag måste betalas av dem som arbetar.
Det är alltså bättre att pyjamasdansarna börjar arbeta än att de går på bidrag.
I första hand bör eventuella bidrag gå till riktiga företag som driver in skatteintäkter netto rill statskassan. Det är en nödvändighet för att någon ska kunna få bidrag och välfärd. Men pengarna kommer inte räcka till alla dessa så pyjamasdansarna får söka ett riktigt arbete istället.
Ditt förakt för allt vad klassisk konst heter delas ju inte av alla i alla fall, men så gäller det ju inte bara balett borde du fatta!, det är ju ingen bransch Gardell är inblandad i, du tycker med andra ord att hela underhållningsbranschen inklusive dansband och nöjesfält m.m kan dra åt helvete pga pandemin, den enda underhållningen kvar du tycker är värd att bevara, vad kan det vara, kobingo?, skitkul!? det vore nåt passande för dig! Så ser jag på din kulturella nivå!
Citat:
Ursprungligen postat av
Sall2001
Du fattar verkligen noll och intet.
Är du så patetisk så du tror att "kulturbranschen" är värre drabbad än t ex restaurangbranschen, resebranschen etc?
"Underhållningsbranschen" är inte ens i närheten av dessa två branscher...
Gardell är ett kapitalistsvin och överklassvin. Att du ens försöker försvara honom ger mig betänkligheter.
Du verkar fatta lika mycket som en blaffa på kobingo! Gardell är inte inblandad i dom andra branscherna, dom som är det får svara för sig, finns ingen anledning att Gardell skall hålla käften om vad han ser och hör i sin bransch!
Citat:
Ursprungligen postat av
Sall2001
Återstår att du visar när jag skrivit detta. Jag kommer aldrig släppa just detta för att det är så absurt det du påstod.
Visa nu när jag har skrivit/påstått detta eller be om ursäkt. Du kommer aldrig komma undan just detta så ta tjuren vid hornen och gör det enda rätta.
Nu har du kommit riktigt i gasen märker jag!