Citat:
Låt oss hoppas på det bästa. 
Tror det kan bli vilket som faktiskt, det känns väldigt ovist. Jag tror Jallow går före Holm just nu, älskar Holm men Jallow känns mer stabil, Holm är ju dock bättre offensivt.
Läste för övrigt att JJ är allt närmare matchspel nu, synd att u21 är inställt så att han inte kan komma igång där, det kommer nog göra att det tar lite längre tid tyvärr. Hade vi haft u21 hade han kunnat göra iaf 45 minuter där nu enligt fysion.
https://www.gp.se/sport/fotboll/n%C3%A4rmar-sig-comeback-u21-match-i-dag-l%C3%A4tt-45-minuter-1.31472164

Tror det kan bli vilket som faktiskt, det känns väldigt ovist. Jag tror Jallow går före Holm just nu, älskar Holm men Jallow känns mer stabil, Holm är ju dock bättre offensivt.
Läste för övrigt att JJ är allt närmare matchspel nu, synd att u21 är inställt så att han inte kan komma igång där, det kommer nog göra att det tar lite längre tid tyvärr. Hade vi haft u21 hade han kunnat göra iaf 45 minuter där nu enligt fysion.
https://www.gp.se/sport/fotboll/n%C3%A4rmar-sig-comeback-u21-match-i-dag-l%C3%A4tt-45-minuter-1.31472164
Ser det inte som orimligt att Jakob kan få ett kortare inhopp beroende på matchutvecklingen på torsdag då. Inte något 45minuter etc men iaf få känna på gräset och få nån minut.
Sedan är det givetvis bra att vi inte chansar men likväl.
Ja, Jallow verkar gå före Holm vilket jag tycker är synd men det kan ju vara smart att vara mer defensiva ikväll.
Citat:
När migränen är utslagen vet man absolut klar skillnad. I ett tidigt stadie, som jag antar var fallet vid uppvärmningen, inte alls lika klar skillnad. Är det någon som på riktigt tror klubben ställt Rönning i mål om man visste hundra att det var migrän som väntade? Aja det kanske får vara sista inlägget i migrän-gate.
Fy fan vilken vidrig match ikväll mot Mjällby. En trea och upp en bra bit mot mitten, allt annat innebär galet ångestmöte i Helsingborg nästa omgång.
Att kvällens match dessutom är ett derby... Birro-derby!
Fy fan vilken vidrig match ikväll mot Mjällby. En trea och upp en bra bit mot mitten, allt annat innebär galet ångestmöte i Helsingborg nästa omgång.
Att kvällens match dessutom är ett derby... Birro-derby!
Birro-derby! Han måste väl få glädja sig åt nåt allsvenskt när nu ÖIS är på negativt kval i superettan.
Är det dags för en klassisk "vad är ett derby"-snack igen...