Citat:
Ursprungligen postat av
nomadic
Min frågeställning var ju snarare var man drar gränsen vid nuvarande total nolltolerans. Jag tvivlar inte på att det rörde sig om migrän i detta fall men ska det verkligen vara ok för en klubb att dra den slutsatsen och köra på bara för att symptomen känns igen? När det rör en pandemi med så många olika sätt att må på där ingen som inte haft det kan säga exakt hur det känns.
Jag tycker givetvis fortfarande vår grej var värre men där är det bekräftat att det rörde sig om fem spelare som åt samma maträtt och sedan vid ungefär samma tidpunkt gick från noll symptom till illamående/kräkningar. Såklart en solklar matförgiftning men också helt fel att ta det för givet i detta läge.
Ska någon med bekräftade allergier få spela match med rinnande näsa och igentäppt hals?
Lite sent omsider...
Jag menar väl mer att det vid corona skall handla om huvudvärk men inte migrän-huvudvärk, har man haft båda vet man skillnaden.
Sedan är jag enig med dig i att man skall ta det säkra före det osäkra i varenda situation nu, oavsett vad diverse turister, ungdomar och diverse annat löst folk som tror detta är över/aldrig har brytt sig om att följa regler & rekommendationerna beträffande smittan gör.
Citat:
Ursprungligen postat av
Steff83
Nu skiljer bara 4 poäng från Norrköping ner till bla Malmö.
Riktiga dårar är ni som sagt att detta var avgjort.
Detta var på känn. Norrköping har svajat sista matcherna även dom inte förlorat. Sen hade nog ett visst övermod smygit in och då åker man dit till slut.
Ja, det var ju bara att läsa här i tråden hur en del vrålat om att det var klart...
Har folk verkligen inte den minsta historiekoll, det har ofta ryckt en del lag i början men det äts upp väldigt snabbt med 3-poängssystemet. Det har inte ens gått 1/3 av serien än...
Vi låg sist efter 11 omgångar (i en förvisso lite haltande tabell) och vann sedan guldet... Det var ju bara 26omgångar då med.
Nåväl, Bajen borta ikväll.
Nu har förvisso det gänget inte inlett briljant heller och vid seger går vi om både Bajen och AIK och upp på nionde plats. Dock blir det otroligt tufft såklart, även om segern i cupen på balkongmattan gör att man vet att chansen finns.
Tror ju inte att vi direkt vilar folk, det skulle vara Bjärsa isf om Da Graca orkar ta en startplats. Annars lär det bli starkaste gänget såväl idag som torsdag för att sedan vila allt på söndag mot Häcken.
Vilhelmsson med i truppen igen men där har Poya sagt att det inte är aktuellt med några 90minuter vilket inte förvånar så vi lär få se Sargon längst fram.
Som vanligt vill man ju helst se Holm starta.