Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Kära nån, det du skriver ovan om sex på jobb och visningslägenhet hade jag glömt. Och han var relativt nyanställd. Nej, bara det är väl faktiskt en orsak till avsked? Här behöver man nog inte skylla på att han är en misstänkt mördare under utredning - han har missbrukat förtroendet.
Citat:
Ursprungligen postat av
hoppsann
Det har framkommit i FUP:et att han slarvade med jobbet, han hade sex med LW på kontoret och i visningslägenheter och han sa själv att han hade "smörjt" någon kvinna i kommunen?
Är det verkligen en sådan person som du skulle vilja ha anställd?
Jag hade verkligen velat höra hur den kvinnan beskrev mötet efteråt. Någonting säger mig att hon kanske inte kände sig så smörjd ändå. Kanske snarare besvärad.
Jag skulle inte tro att hans chef vill ha kvar honom. Varför skulle han?
Det där om de försvunna dyra instrumenten är förresten intressant.. Om kollegorna trodde han var kapabel till de stölderna skulle man ju vilja höra snacket på fikarasterna nu haha!
Citat:
Ursprungligen postat av
gloriouslife
Det fetade hände hösten -16. Innan HD
avslöjat dem.
Du som är djupt intresserad av sexfrågorna. Har du grävt lika noga i hur många Hanna knullat med under åren? Hon påstår ju själv i förhör att hon knullat andra män både före,
under och efter förhållandet med Stefan men jag måste ha missat vilka det handlar om.
Någon av dessa kanske är GM? Han kanske ville visa sin kärlek för Hanna genom att göra sig av med hennes plågoande? Se så, gräv lite i FUP nu och återkom, vet ju att du är grym på detta