2020-07-15, 22:35
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Nej, SD finns inte kvar där. Inte enligt de uppgifterna jag har. I övrigt besvarar jag inte resten av ditt inlägg. Finns inte något att besvara.

Enligt de uppgifter jag har från kollegor som bor i Ö-bro ( inkl mig ) så dömer inte Th*yrens sina anställda, på pga hörsägen/skvaller, de är mer kompetenta folk som jobbar på Thy'rens.

Vad är det för uppgifter du besitter, vore trevligt om du kunde bevisa detta......

Citera
2020-07-15, 22:35
Medlem
gloriouslifes avatar
,

Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Dom här bilderna kollade polisen den 17dec-18.
Det tog sin tid innan han lämnade in dom.

NWs mobil lämnade UW in den 19nov-18, bara några dagar efter att eventuell
mobiltrafik den 14-15maj hade raderats från Telias server enligt sexmånaders regeln.

Jag skrev ganska tidigt i tråden att jag tvivlade på att man tagit in anhörigas
mobiler, det "borde jag så klart fatta att man hade gjort", hm host.

Tycker det är knepigt med numreringen på bilderna, dom ska ju vara i följd om
jag har fattat rätt.
Någon annan kanske fattar bättre.

Ingenting om några loggfiler, vad jag har sett.

Själv är jag övertygad om att UW skulle ha kunnat lämna in
bilder från julafton 2025, om han det hade velat.

AB: 145 Sid: 380.

Noa - sista bilden 22.14 (FE2201805142214220 l .jpg)
Ulf - sista bilden 22.04 (FE2201805142204570 l .jpg)
Ester - sista bilden 23.33 (FE2201805142333280 l .jpg)
Ester är uppe och hämtar något omkring kl 00.26-00.30 (FE22018051500301901.jpg).
Bilden bifogas inte då Ester inte är påklädd, men återfinns i sidomaterialet.

Skrämmande hur blåögda och naiva t.o.m.
polisen är. Bara för att de inte vill att UW, eller
ännu värre något av barnen, ska vara GM så
utreder de dem inte ens.
Då är det bättre att skylla allt på närmaste
byfåne.
Senast redigerad av gloriouslife 2020-07-15 kl. 22:38.
Citera
2020-07-15, 22:40
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Det är bara jag som vet.... Jag minns i en chatt att han sa så till JG. "Det är bara jag som vet om jag är skyldig eller ej" - fritt ur minnet. JG var INTE road. Och jag tror att de flesta i hans närhet vet vem som är skyldig. Därav hans ensamhet nu. Han hade nog fått mer respekt om han erkände och tog sitt straff. Kanske också förklarade varför. Nu är han bara en ynklig skit som slog ihjäl en kvinna som vägde hälften så mycket som han själv och var flera decimeter mindre. Modig kille.

Håller med! Han är en jävla tönt som verkligen inte spelade i samma liga som LW.
När jag sökte efter bilder på LW första gången blev jag sjukt irriterad på snubben i cykelhjälm som dök upp med sin nördiga uppsyn på var och varannan bild bredvid henne. Jag bara:what is that? -what the fuck is that?!
Det visade sig vara flickpojken SD...
Citera
2020-07-15, 22:48
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Enligt de uppgifter jag har från kollegor som bor i Ö-bro ( inkl mig ) så dömer inte Th*yrens sina anställda, på pga hörsägen/skvaller, de är mer kompetenta folk som jobbar på Thy'rens.

Vad är det för uppgifter du besitter, vore trevligt om du kunde bevisa detta......

Varför skulle det behövas bevis om Thy*rens har tagit bort honom från sin lista över anställda?
Om han finns kvar kanske de vill dölja att han jobbar kvar hos dem, eller vad tror du?
Kanske har de gömt honom i något förråd eller liknande som någon skrev tidigare?
Han är nog inte en av de anställda som de är stolta över att ha anställt.

Varför tror du att han inte finns med på kommunens lista över kontrollansvariga?
Citera
2020-07-15, 22:52
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Skrämmande hur blåögda och naiva t.o.m.
polisen är. Bara för att de inte vill att UW, eller
ännu värre något av barnen, ska vara GM så
utreder de dem inte ens.
Då är det bättre att skylla allt på närmaste
byfåne.
Nu har du hittat något att fantisera om igen.
Vad vet du om vad polisen har utrett?
Det kanske var så ointressant att det finns i slasken.

Det är du och några till som försöker avleda uppmärksamheten från SD.
Eller är det honom du kallar byfåne?
Jag kan hålla med om att den beteckningen passar honom rätt bra.
Citera
2020-07-15, 22:55
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Vem har påstått att SD inte har blivit permitterad, han finns kvar hos Thyréns, som inte fördömer sina anställda, utifrån en folkdomstol, de rättar sig efter juridiken, som ska gälla i en rättsstat.

Hur vet du att jag snoris och gloria är tre potentiella kunder, ditt inlägg inte bara faller platt, det bevisar vilken syn du besitter.
Det har framkommit i FUP:et att han slarvade med jobbet, han hade sex med LW på kontoret och i visningslägenheter och han sa själv att han hade "smörjt" någon kvinna i kommunen?
Är det verkligen en sådan person som du skulle vilja ha anställd?
Citera
2020-07-15, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Det har framkommit i FUP:et att han slarvade med jobbet, han hade sex med LW på kontoret och i visningslägenheter och han sa själv att han hade "smörjt" någon kvinna i kommunen?
Kära nån, det du skriver ovan om sex på jobb och visningslägenhet hade jag glömt. Och han var relativt nyanställd. Nej, bara det är väl faktiskt en orsak till avsked? Här behöver man nog inte skylla på att han är en misstänkt mördare under utredning - han har missbrukat förtroendet.
Citera
2020-07-15, 23:14
Medlem
Citat:
Det fetade hände hösten -16. Innan HD
avslöjat dem.

HD, du menar hon dom ligger runt?
Citera
2020-07-15, 23:15
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:
Kära nån, det du skriver ovan om sex på jobb och visningslägenhet hade jag glömt. Och han var relativt nyanställd. Nej, bara det är väl faktiskt en orsak till avsked? Här behöver man nog inte skylla på att han är en misstänkt mördare under utredning - han har missbrukat förtroendet.
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Jag hade verkligen velat höra hur den kvinnan beskrev mötet efteråt. Någonting säger mig att hon kanske inte kände sig så smörjd ändå. Kanske snarare besvärad.

Jag skulle inte tro att hans chef vill ha kvar honom. Varför skulle han?

Det där om de försvunna dyra instrumenten är förresten intressant.. Om kollegorna trodde han var kapabel till de stölderna skulle man ju vilja höra snacket på fikarasterna nu haha!
Citat:
Det fetade hände hösten -16. Innan HD
avslöjat dem.
Du som är djupt intresserad av sexfrågorna. Har du grävt lika noga i hur många Hanna knullat med under åren? Hon påstår ju själv i förhör att hon knullat andra män både före, under och efter förhållandet med Stefan men jag måste ha missat vilka det handlar om.

Någon av dessa kanske är GM? Han kanske ville visa sin kärlek för Hanna genom att göra sig av med hennes plågoande? Se så, gräv lite i FUP nu och återkom, vet ju att du är grym på detta
Senast redigerad av StefanDavidsson 2020-07-15 kl. 23:21.
Citera
2020-07-15, 23:18
Medlem
Citat:

Han kan ha blivit degraderad på grund av allt han erkänt i förhören. Misskött sitt arbete om och om igen. Lägg till han fri dom liksom han ljuger och ligger runt och pipig feminin röst. JG är nog den som sätter på SD.
Citera
2020-07-15, 23:21
Medlem
landbandys avatar
Citat:

Men tänk om det ÄR han som mördat L*ena?
Vad gör Thyrens då ?
Välkomnar honom med kaffe &bullar ?
Är det, det mest kompetenta man gör då ?

(Spekulation)
Senast redigerad av landbandy 2020-07-15 kl. 23:24.
Citera
2020-07-15, 23:24
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Men tänk om det ÄR han som mördat L*ena?
Vad gör Thyrens då ?
Välkomnar honom med kaffe &bullar ?
Är det det mest kompetenta man gör då ?
Chefen vittnar ett par gånger bl.a om hur konstiga han tyckte Stefans uttalanden var. Han förstår nog precis vad som hänt, han med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in