2020-07-14, 11:10
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Menar du att han satt och berättade detaljer om sin otrohet till sin sambo?!?
Herregud!
Om jag hade varit hon så hade jag slängt ut honom ur bilen, och eventuellt ”råkat” backa på honom.

Om jag förstått detta rätt nu, så enligt Kellywoman blev CA o CL tillsammans efter det tagit slut mellan CA och EH. Betyder att CA inte var otrogen mot EH,medan CL hade två förhållanden tills hon blev påkommen. Både med CA och sitt ex. (sina barns pappa?)

Nyår 2017 var CA och EH ett par. Våren 2018 blev CA och CL ett par

Rätta mig om jag har fel
Senast redigerad av Attityd 2020-07-14 kl. 11:22.
Citera
2020-07-14, 11:16
Medlem
Attityds avatar
Om man bortser från vad CA och CL gjort, kan någon som kände/känner dem berätta hur de är/var allmänt som personer. Hur uppfattades de som personer?
Citera
2020-07-14, 11:23
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Precis som jag skrivit tidigare, CL var otrogen mot AB med CA, när EH var gravid med deras yngsta.
Och hon har uppenbart kört dubbelt med både AB och CA sen hon började träffa CA officiellt.

Men vem var pappa när CL gjorde abort 2018 (eller vad det 2017)?
Citera
2020-07-14, 11:35
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Och hon har uppenbart kört dubbelt med både AB och CA sen hon började träffa CA officiellt.

Men vem var pappa när CL gjorde abort 2018 (eller vad det 2017)?

Ja. Verkar väl så.

Jag har inte så mycket info om CL, känner henne inte. Visste inte ens att hon gjort abort.
Citera
2020-07-14, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Var har du fått den uppgiften ifrån? CL började messa CA först när hon visste att EH och CA förhållande tagit slut. Det var redan slut när de sedan blev ett par
Men sa inte pappan i förhör att han inte tyckte d va konstigt hur ca och CL blev ihop? Hur kan han ha varit så chill med att hon va otrogen mot hnm med en gemensam vän, o inte ens tycka d är konstigt?
Citera
2020-07-14, 11:38
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Om jag förstått detta rätt nu, så enligt Kellywoman blev CA o CL tillsammans efter det tagit slut mellan CA och EH. Betyder att CA inte var otrogen mot EH,medan CL hade två förhållanden tills hon blev påkommen. Både med CA och sitt ex. (sina barns pappa?)

Nyår 2017 var CA och EH ett par. Våren 2018 blev CA och CL ett par

Rätta mig om jag har fel

Sen höst 17 eller tidig vinter låg de med varandra iaf, det vet jag med säkerhet. CL och CA.
På nyår 17 var CA asgrym med pojkarna, hjälpte dem med kvällsmaten och EH hade gjort svingod pannacotta. Fo shizzle.
Citera
2020-07-14, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Ja. Jag tycker också hon försvarar honom, ser inte bevisen emot honom. Men det är väl förståeligt, någon man vart tillsammans med i elva år liksom..

Jag förstår att hon säkert blev chockad och förnekande.. vet du hur hon ställer sig till honom nu efter rättegången?
Citera
2020-07-14, 12:19
Medlem
Att läsa förhöret med CA är en riktig plåga. Hans kompulsiva beteende av att manipulera lyser rakt igenom, ganska komiskt när han försöker utöva det mot fhl och till och med hans egna försvarare måste hoppa in och tygla honom. Och när de kommer till frågor kring hans porrsurfarvanor så skrattar han nervöst när han behöver förklara för fhl vad en shemale är. Geez.
CL verkar lika sjuk i huvudet hon, som har gjort det här mot sina barn - så otroligt rädd för att bli lämnad ensam att hon inte har haft några som helst gränser. Hon påstår att hon har klippt av dildon så att det "bara ser ut" som penetrering för att göra CA nöjd. Samt att hon har använt en vattenkanna, och inte urinerat på barnen "på riktigt". Hur tycker hon att någon som helst ursäkt skulle rättfärdiga vad hon utsatt sina barn för? Båda förtjänar ett lika långt fängelsestraff imo.
Citera
2020-07-14, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Jag kan inte copy-paste från mobilen, så får skriva av. Först frågar pojken vid ett antal tillfällen ”kan vi gå nu?”
Sedan tar de en paus i förhöret.
Tillbaka i rummet:
FL: och nu har det nästan hunnit bli lite... Jag ska se om vi kan... Så ska det ju vara.
Pojken: Jag kissade.
FL: Vad bra
Pojken: Jättemycket.
FL: Jaha.
Pojken: Jag fick mycket kiss.
FL: Vad bra.
Pojken: Jag djickte kisset.
FL: Gjorde du det?
Pojken: Mmmm

Sedan pratar de lite om zombies, klistermärken och någon Kalle som säger att pojken måste kissa -
Pojken: Mmmmm det är väl nu när ni men Kalle men kallade sa att jag skulle kissa igen nu.
FL: Vem sa det?
Pojken: Kalle.
FL: Just det.
Pojken: Då måste jag göra jämt för att Kalle sa det nu igen.

Sedan blir det lite prat om varför FL har på sig skor, pojken vill skriva sitt namn o lite annat. Pojken tycks även lägga sig ned i fåtöljen.

FL: ”Ska du ligga ner? Mmmm. Då vill jag ju också veta” XXXX =en bit censur
Pojken: Jag kissar på min pappa.
FL: Du kissar på din pappa.
Pojken: Mmm mmm. Bara kissar på pappa.
FL: Mhm
Pojken: Der var bara det. Nu är det slut.
FL: Vad menar du nu?
Pojken: Nu är det slut.
FL: Vad är det som är slut?
Pojken: Det sagan är slut.
FL: Vad sa du?
Pojken: Jag vill inte prata mer. Vi kan väl jag vill ha en paus.
FL: Mmm. Jag ska bara fråga när du berättar att du har kissat på din pappa hur kommer det sig att du gjorde det?
Pojken: Det bara kom kiss där på pappa.
FL: Jaha.
Pojken: Nu... Jag vill pausa nu.

Tack för att du tog dig tiden att skriva av detta! Stackars lille vännen. Det gör ont att titta in i den fina pojkens vardagliga barnaliv där mörkret skymtar.😥

Tänkte också ”Kalle = Carre” och blev helt kall. Såg sen att ni rett ut den saken på följande sidor.
Citera
2020-07-14, 12:27
Medlem
Attityds avatar
Rättegången började 30e Juni och slutade 9e Juli. Domen kommer 2 veckor efter det,så borde vara 23e Juli som domen kommer
källa; Aftonbladet

edit; Åklagaren yrkade på 12 års fängelse för henne,och 10-12 år för honom
Senast redigerad av Attityd 2020-07-14 kl. 12:30.
Citera
2020-07-14, 12:40
Medlem
Lazermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Rättegången började 30e Juni och slutade 9e Juli. Domen kommer 2 veckor efter det,så borde vara 23e Juli som domen kommer
källa; Aftonbladet

edit; Åklagaren yrkade på 12 års fängelse för henne,och 10-12 år för honom

Kommer Christian att sitta på Skogome-anstalten för sexförbrytare eller blir det en vanlig klass 2 anstalt ? Västervik kanske ?

Carita får välja på Hinseberg eller Ystad, båda anstalterna ligger en bra bit från Nässjö.
Citera
2020-07-14, 12:41
Medlem
CodeCrews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermannen
Tack. Mullsjö alltså. Var det på samma enhet där Edvin Gyllensvan jobbade som kock ? Bodde Carita i Mullsjö hos sina fosterföräldrar då eller hos kompisen i Habo ?

När var det som Carita jobbade på vårdhemmet Lunnagården i Eksjö ? Var det året innan ? Skötte hon sig där ?
Vem är kompisen från Habo ? Lin**?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in