2020-07-05, 22:41
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maackish
Tog du subben i comedownen på MDMAt då?

För jag hade tänkt ta opiaten först (för den tar längst tid för att kicka in) och sedan kanske 1 timme in ta MDMA:t så peakarna är samtidigt.

Har gjort både och, mdma först och även mdma senare typ i en kombo. Att få dom att peaka samtidigt är sjysst men tog ändå lite udden av mdmat i varje fall för mig, men med det sagt fick jag trots det ett galet rus med extrem eufori. Sen kan man ju säkert höja mdma dosen om man är järv och känner att man inte får ur tillräckligt.

Att ta sub på comedownen har jag gjort några gånger och det är ju alltid super nice sömnar man gott sen
Citera
2020-07-06, 22:25
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bacca
Tack för ett snabbt svar och dina som vanligt vis ord. Blir att ta en lite mindre dos MDMA+6-APB, inte monsterdoser jag brukar ligga på. Sen när allt börjar lägga sej blir det möjligvis Ketamine och DMT framåt kvällen.
Kan åter komma med resultat ifall någon skulle finna det intressant. Ha en fortsatt trevlig söndag gott folk, och knarka med måtta!
Hur gick det för dig?

//Tripportreat
Citera
2020-07-07, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Hur gick det för dig?

//Tripportreat

Tack bra! Tog 160mg mdma och sedan fyllde på med 100mg. Brukar droppa 250-300 och fylla på med hälften vanligtvis men fick ett helt okej och mysigt rus. Nöjde mej så för kvällen för att orka dagens jobb.
Nu är det semester så blir syra och ketamine imorgon istället.
Citera
2020-07-09, 23:03
Medlem
Ganja och benso, är de en skön kombo att koppla av på eller somnar man bara?
Senast redigerad av Forrest96 2020-07-09 kl. 23:03. Anledning: Felstavat
Citera
2020-07-10, 06:50
Medlem
XxmasterblazerxXs avatar
Tog 400mg tramadol utan tolerans vid 10 tiden igårkväll och har varit vaken hela natten , tar 2mg intuniv dagligen, kan jag dra en gubbe tjack och dricka alkohol i eftermiddag utan att få cirkulationskollaps/hjärtattack/liknande, kan jag ta ytterligare lite tram på atn ?
Citera
2020-07-10, 07:05
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxmasterblazerxX
Tog 400mg tramadol utan tolerans vid 10 tiden igårkväll och har varit vaken hela natten , tar 2mg intuniv dagligen, kan jag dra en gubbe tjack och dricka alkohol i eftermiddag utan att få cirkulationskollaps/hjärtattack/liknande, kan jag ta ytterligare lite tram på atn ?
tramadol med amfetamin ökar kramprisken en hel del.
med alkohol på det så känns det som att du borde undvika kombon.
Citera
2020-07-10, 20:03
Medlem
Intag: en medium Lina tjack, thc vape sedan 16, 6 bärs.

Kan jag ta en eller två ksalol för att kunna tagga ner lite och snart sova utan att Få bensopsykos och hamna i Södertälje på scanias lastkaj 10 timmar senare och inte komma ihåg nåt ?
Citera
2020-07-10, 21:18
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forrest96
Intag: en medium Lina tjack, thc vape sedan 16, 6 bärs.

Kan jag ta en eller två ksalol för att kunna tagga ner lite och snart sova utan att Få bensopsykos och hamna i Södertälje på scanias lastkaj 10 timmar senare och inte komma ihåg nåt ?

En eller två ksalol är inga problem, kör på.
Citera
2020-07-11, 13:40
Medlem
Tjo bästa forumet!

Intagit 2 st ksalol. Funderar på att ta en till strax, men hade tänkt förgylla kvällen med lite oxy, va 20-40 mg.

Då ksalol har så kort halveringstid tänker jag att det borde vara lugnt. Men bäst att fråga här tänkte jag

Är van vid benso och tar oxy ca 2 ggr i månaden.
Tacksam för svar!
Citera
2020-07-11, 17:29
Medlem
Hej

Går det bra att man blanda vitt eroin och changa ? (Dmt +maoi)

Har bumpat ca 5 linor 10mg H, sen klockan 12. Kan jag röka changa senare ikväll typ vid 22

Mvh
Citera
2020-07-11, 19:34
Medlem
Einsatzleiters avatar
Tjena, jo i torsdags drog jag i mig 2 gubbar dos under natten ända fram tills klockan 14 på fredagen så självklart skulle jag inte kunna sova på kvällen, slängde i mig 2,5 mg Rivotril runt kl 20 på fredagen för o kunna slagga men de hjälpte ju sådär, sov kanske 4 timmar och varit vaken sen dess. Tänkte nu dela på subutex 8a med en polare och sen sova om nån timme, kan jag det? Eller blir de andningsdepression eller något annat jävelskap isåfall? Jag tänker att därför det bara var 2,5mg rivotril så borde de väl inte vara någon fara? Men har ingen aning, skulle uppskatta snabba svar tack.
Citera
2020-07-11, 22:21
Medlem
Hajj hajj

Går det bra att man blanda vitt heroin (snortat, ca 50mg totalt tagit i 5 linor), med ecstay ?

Har gått ca 4 timmar sen senaste linan heroin

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in