Citat:
Ursprungligen postat av
0rganet
Nja.. Men att han är jätterik och därför inte är beroende av.. Är en rätt viktig hans bas och Donald är tydligen orolig för att de ska se hur det ligger till vilket vi ser nu i olika domstolar och att Donald inte släppt dem.
Men som vi alla vet så kommer det spela mindre roll för folket utan detta är nog mest för Donalds ego, att vara blad de 100 rikaste men han är mer bland de 1000 rikaste..
Trist men sant.
Det minns jag. Han påstod att hans valkampanj finansierades av honom själv därför att han är värd runt 10miljarder dollar, och att han inte behövde några lobbyistpengar likt sina opponenter Jeb Bush och Marco Rubio.
Det visade sig vara lögn när hans PAC tog emot pengar från kolindustrin, från Boeing,från Amway,från smslåneindustrin,med mera, och tex.Lev parnas och Igor fruman har väl överlämnat dokument till FBI som visar att kandidat Trump mottagit kampanjbidrag från bla Ryssland och Ukraina.
den sk: Firtash-skandalen.
Samt att Michael Cohen ertappats med att ta emot enorma summor pengar från Land X som just nu är i rätten för att de vägrar lämna ut siffror om de bidrag de lämnat över till "make america great again PAC"
jag tippar på att det är Abu Dhabi eller Qatar det rör sig om.
Jag tvekar starkt på att hans väljare tror det är sant. De har sett reality-tv Trump från The apprentice. De har sett WCW brottaren Trump. Och han verkar rik. Alltså är han rik.