2020-07-09, 10:12
Medlem
Liven igår handlade ganska mycket om att hon VET att det är två tre personer från Flashback som är inne och tittar. HAHAHAHA 😂. Tror majoriteten är folk härifrån. Det bevisar också att hon följer vartenda inlägg härinne med stort intresse. Hon stängde av någon direkt som frågade vad det var för bebis hon pratade med 😁. Och sa att han var en fucking ass motherfucker. Hennes favorit-svordom. Å Gud vad roligt detta är!
Citera
2020-07-09, 10:44
Medlem
När jag ser hur arg och otrevlig Anna blir när någon säger något eller ställer en fråga som inte passar henne förstår jag att alla de andra i familjen måste ha ett helvete och vara helt underdåniga och hålla med och hålla tyst hela tiden Anna exploderar säkert inför dem så fort det inte passar henne.Hon kallar Roberto en man, ingen riktig man skulle tolerera hennes beteende . Det gör bara en tönt som inte har alla hästar hemma. Tänk vilken mardröm att få Anna som svärmor och mormor eller farmor. Då kommer hon att vilja dominera helt, för hennes barn kommer alltid att vara små barn i hennes ögon.
Citera
2020-07-09, 12:36
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annafluktaren
Tittade en kort stund på liven igår. Där sitter Booken med datorn vid köksbordet, läser och kommenterar inläggen, säger Hej Hej stup i kvarten medan Vanessa och Felicia plockar ur diskmaskinen! Helt otroligt... barnen reagerade inte utan det var ett helt naturligt inslag i vardagen. Barn, snarare vuxna. Anna måste mycket noggrant instruera Vanessa var en bricka/skärbräda ska plockas in. -Nej, inte där! Högre upp! Vänster! Mer vänster!!
Sen blir Vanessa överröst av pussar och beröm på bebisspråk.
Sen måste Vanessa "pjinga fott fott fott" till sovrummet och hämta laddaren till Annas dator.

Ja, vad ska man tycka? Familjen är lycklig. Dom umgås dygnet runt. Huslivet har fortfarande smekmånad. Det här är deras sätt att leva och troligen har dom det bättre än många andra familjer med barn på sommarlov, föräldrarna hemma på heltid nu i coronatider, bråk och tjafs dagarna i ända. I andra familjer dåligt med pengar och fylla...barnen måste leva i det 24-7.
Att det tycks vara helt intelligensbefriat hemma hos Book's är ju helt klart. En jobbar. Pappa Book snickrar lite till husbehov. Svårt att säga något om kvaliteten på det han gör. Övriga familjemedlemmar ägnar sig åt utseendet och tappra försök att finnas kvar i svenska folkets medvetande. Åtminstone Flashbacks medvetande. Tjaaaa.. det som är bra är väl att alla tycker det är bra. Man måste ju inte ha utbildning och licens för att föda upp ungar i det här landet. Hade dom bedrivit jordbruk eller äggproduktion hade kraven varit betydligt högre 🤩🤩

Har läst diskussionerna om Books inkomster och hur Råååbejto kan ro allt i land. Tror ni är ute och cyklar i skrivandet om att de skulle vara nära konkurs.
Jag gissar Rååååbejto ligger runt 35 000 i månadslön. Ev OB tillkommer om han jobbar obekväma tider. Skatt på det 8 262 kr typ. Nu skattar han väl i Solna. Sen Sigtuna efter 1 nov och då blir det 2 kr till i skattetabellen per 100-lapp. Han har ungefär 26 000 kr netto per månad. En miljon i huslån...vad vet jag. En miljon kostar högt räknat 15000/år i ränta. En tusenlapp per månad efter skattereduktion. Många i familjen..3500 i driftskostnader. Tror inte de behöver amortera. Högt räknat drift och lån 5000 i månaden. De har runt 20 000 kvar för övriga räkningar och maten.
Felicia lär ha A-kassa eller vad man har som arbetslös. Ingen verkar köpa kläder eller prylar löpande till huset mer än lite brädor. Jo, en gräsklippare. Anna verkar få in lite som säkert räcker till naglar och hår. Plus bjuda familjen på årets happening! En dag med lera.

Det är högtidsstunder här inne att läsa om folks tolkningar av allt i Bookens värld.
Tror vi är säkrad underhållning lång tid framöver... pengarna räcker till bredbandet 🙏

En villa i den storleken kostar mellan 10 och 15 tusen i månaden att underhålla och driva. Bara elen är ju några tusenlappar. Bilen tillkommer. Mat för sex vuxna går på minst 10 tusen. De äter ju dessutom ute ganska ofta.
Citera
2020-07-09, 12:44
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vad har du fått det ifrån ? Minns att ungarna visades upp i burberrykläder på kändis-mingel som små . Vet att Anna köpte en LV handväska , som hon visade upp i pressen nåt år när hon hade tjänat en miljon . Som Felicia kommenterade att ok , det här året hade hon faktiskt jobbat mkt och var värd att köpa den .
Hon visade även upp sig i Oscar de la renta klänning mfl märken efter biggest loser .
Det här kan vara det mest korkade jag läst i denna tråd.
Anna har aldrig tjänat sådan summor. Anna har haft skulder till kronofogden. De klänningar hon haft (verkligen inte oscar de la renta) har varit spons mot att de fått reklam.
Stal dessutom inte anna en LV-väska från någon bekant?
Citera
2020-07-09, 12:44
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Det stod i tidningarna det året .. undra om det var under lets dance? Minns inte , flera år sedan . Men det året tjänade hon bra .
Anna hade en av de lägsta inkomsterna under sin omgång av Lets Dance.
Citera
2020-07-09, 12:59
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Det här kan vara det mest korkade jag läst i denna tråd.
Anna har aldrig tjänat sådan summor. Anna har haft skulder till kronofogden. De klänningar hon haft (verkligen inte oscar de la renta) har varit spons mot att de fått reklam.
Stal dessutom inte anna en LV-väska från någon bekant?

Läste du ens vad jag svarade på ? Har inte sagt något om att barnens märkeskläder var äkta eller att Anna inte har fått spons . Eller att hon inte har råkat få med sig nån av Magdas väskor .
Senast redigerad av nickomyra 2020-07-09 kl. 13:45.
Citera
2020-07-09, 13:28
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Anna hade en av de lägsta inkomsterna under sin omgång av Lets Dance.
Jag skrev inte att det var under lets dance , kanske att det var .
Var iallafall säkert 10 år sedan , minst . Som jag läste det .
Uttrycker mig inte bombsäkert om jag inte minns exakt när och hur , som vissa andra .
Men att det har stått Någon gång i pressen , det vet jag . Hur länge sedan eller vilka shower etc hon var aktiv i det året , det minns jag inte . Det var långt innan jag började följa den här tråden iallafall .
Senast redigerad av nickomyra 2020-07-09 kl. 13:48.
Citera
2020-07-09, 14:07
Medlem
Nu har hon ordnat en lekdejt med Vanessa, hennes kompis och kompisens mamma. ”Vi är ju nya för varann men helt betagen av dig, snart ses vi igen” skriver Anna om den myndiga dotterns kompis mamma. Förstår inte människan hur pinsam hon är??? Hon framstår bara som ännu mer desperat med alla besök hos släktingar hon inte sett på 20 år och nu det här
Citera
2020-07-09, 14:34
Medlem
Hennes oförmåga att skilja på de och dem har nu orsakat ett kul syftningsfel i en hashtag. Hon har skrivit "#stöttademmindre" dvs "stötta dem mindre" - som om hon menar att man ska ge mindre stöd till lokala småföretag. Grammar matters, Anna!
Citera
2020-07-09, 14:36
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Nu har hon ordnat en lekdejt med Vanessa, hennes kompis och kompisens mamma. ”Vi är ju nya för varann men helt betagen av dig, snart ses vi igen” skriver Anna om den myndiga dotterns kompis mamma. Förstår inte människan hur pinsam hon är??? Hon framstår bara som ännu mer desperat med alla besök hos släktingar hon inte sett på 20 år och nu det här
Herregud, ännu en gisslan åt tunnan. Den "vännen" vet inte vad hon har gett sig in på.
Citera
2020-07-09, 15:29
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Herregud, ännu en gisslan åt tunnan. Den "vännen" vet inte vad hon har gett sig in på.
Citat:
Undvik nära kontakter med människor som du inte umgås med normalt, både under resan och på ditt resmål.
FHM's rekommendationer gäller förstås inte Anna. Hon åkte till Värmland och träffade gamla bekanta hon inte sett på åratal. Nästa steg är att träffa dotterns kompis' mamma. Tänk er alla hon hinner krama innan pandemin är över.
#stöttademmindre

Edit: Stavfel.
Senast redigerad av TPL 2020-07-09 kl. 15:40.
Citera
2020-07-09, 17:32
Medlem
börjar det bli dags för drama igen? nytt från insta

https://postimg.cc/gallery/JnS0FJ7
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in