2020-07-09, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Sjukt uttalande. VEM ska ha rätt till en människas egen kropp tycker du?
Och vilka villkor tycker du ska avkrävas dig som man, för att du ska få lov bestämma över ditt eget tarmsystem, skelett eller skalle?

Vad är nästa punkt i denna typ av resonemang?

Nej, du får inte lov till någon behandling av ditt brutna ben, för villkoret för detta är att du måste åläggas att dricka mjölk samt hoppa 100 hopp varje dag, gör du inte detta för att skydda ditt skelett så tvignas du ta "ansvar" för ditt eget benbrott. Skyll dig själv.
Och Canceerbehandling? DU? du är ju rökare....villkoreet för att få lov behandla sina sjuka lungor är ju att du itne får lov andas i närheten av en storstad. Springa runt här Stockholm och andaas,, att du inte skäms. Skyll dig själv.

men, hon ska plötsligt bära ansvar för om ett preventivmedel falerar?

Sen vad med våldtäktsmannens ansvar här?
Hmm?
Kan vi inte ålägga honom nån form av "balanserat ansvar", och skjuta allt ansvar över på honom för ungen han just åstadkommit?

Du har ju inga som helst problem med att lägga 100% av ansvaret för ett barn på en kvinna....som inte vill eller kan och pga detta ev. kommer skapa ett helvete för ett litet barn.....så? Varför kan inte män tvingas mot sin vilja?

Sen kan fan ingens "intresse" slå någon annas rätt till liv. är ju fan absurt uttalande.
Men nu är det ju inte "någon" som aborteras, utan en klunga celler, som ännu inte är "någon".

Hur kommer det sig egentligen att gubbar av din sort är närmast totalt blinda för mäns ansvar gällande reproduktion?
I ditt fall, skulle jag tom hävda 100% blindhet, eftersom du fasen aldrig ens nämner andra halvan av reproduktions ansvaret.
Män verkar ha 0 ansvar eller ålägganden, eller ens minsta att göra med mänsklig reproduktion.
"vulgär" tanke, för dig eller hur? I din värld är ju mänsklig reproduktion en "kvinnlig livsuppgift" eller varför inte en PLIKT och absolut inte mäns.

Och så talar en liten rasist.

Han har iofs rätt i att samhällen och länder mår bra av kontinuitet. Att det bor massa människor i Sverige som inte ser sig som svenskar är starkt negativt eftersom de inte har samma incitament att vårda landet för nästa generation. Av samma anledning är det även ett problem om människor inte skaffar barn. De tänker då inte heller på att bädda för sina barn utan kan fortsätta att leva egoistiska liv som har negativ påverkan på landet.
Citera
2020-07-09, 09:48
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strix m/94
Jag beklagar det.

Självklart finns det destruktiva kvinnor, en del av dem är psykopater. Kvinnlig destruktivitet tar sig emellertid litet andra uttryck i regel, men det faktum att en stor majoritet (bedömt 65-75%) av skilsmässorna initieras av kvinnor säger förstås något. Men, just i fråga om psykopati så tycks det vara en påtaglig manlig övervikt.
Det kan ju vara så att kvinnors psykopati ofta yttrar sig på andra sätt, så det är svårare att märka.
Citera
2020-07-09, 09:51
Moderator
Strix m/94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furienna
Det kan ju vara så att kvinnors psykopati ofta yttrar sig på andra sätt, så det är svårare att märka.

Måhända, men psykiatrisk forskning tycks mena att det ändå är en kraftig manlig övervikt. Sedan är förstås alla destruktiva beteenden inte psykopati, utan andra former av anti-/asociala beteenden, narcissism mm kanske är könsfördelade på andra sätt. Vissa kanske möjliga att träna bort, andra inte. För familjebildning och -sammanhållning torde de i varje fall vara skadliga, särskilt när samhällets normer inte påbjuder någon större "disciplin" i familjehänseende.
Citera
2020-07-09, 09:59
Medlem
Citat:
Bevisen finns i denna och ett flertal andra trådar.
Well upp till bevis då, bevisa att jag inte skulle begripa statistik, tack.

Citat:
Nej, av lätt insedda skäl var ingen av oss i barnalstrande ålder före 1938, våra föräldrar var inte ens födda då.

Min poäng är den, att jag är inte intresserad av "makt" över min fru och vi är båda så funtade att vi klarar av att hantera materielen, så att inget oväntat inträffar.

Svensk abortlagstiftning från 1938 började redan på 60 talet luckras upp, dvs den fungerade inte i praktiken. Både via att läkare gav frister till fler samt att kivnnor begav sig utomlands för att få abort. Den var helt enkelt inte "i lag" med människors synsätt rens då.
Idag är den extremt i olag med människors synsätt, så återinför abortförbud i Sverige skulle inte enkom orsaka ramaskri hos hela befolkningen, den skulle förmodligen heller inte åtlydas.

Vad du vill eller inte, är ingen "poäng".
Poängen är att förbjuder man kvinnor fri aborträtt, så begränsar man deras makt över sina egna kroppar och liv. Begränsar man sen även samma kvinnor sina möjligheter att klara ekonomin själva, så tar man ännu mer ifrån denna grupp makt över sina liv. Båda dessa är ju på pricken dina lagförslag. Denna makt...hamnar då i händerna på män, som via dessa "verktyg" kan tvinga kvinnor dit de vill.

Citat:
Det jag önskar är ett samhälle som i högre grad bygger på ansvar för sådant som vi vet sedan generationer är bra för såväl individer som samhälle.
bra barndomar ex. Kärlek och trygghet är bra för alla människor. men detta får man inte via STRAFF, tvång eller våld.

Citat:
Ett uppenbart bevis är att om svenskarna förökat sig som före 1973, så hade vi haft fler svenskar idag, hade vi hållit ihop familjerna bättre så hade fler barn växt upp i trygghet, svenska folket hade inte varit på väg att bli minoritet i sitt eget land.

Och? Vilken skillnad ärt det du försöker fantisera skulle finnas där om vi var 1 miljon fler "svenskar" med just det utseende som DU anser vara det enda rätta och riktiga?

Är det fan inte du som bör lära dig att människor är människor, hur de ser ut, eller varifrån deras genuppsättnigar kommer ifrån är fruktansvrärt ointressant för något av vikt.
Det som dock ÄR av enorm vikt, är att sånna som du slutar trakassera, avhumanisera, diskriminera och titta snett på människor som du anser vara "fel".
DÄR är det strora tillitsproblemet i världen, i DIN skalle, och inte att att mänskligheten är mångfacetterad.

Citat:
Vilket jag gjorde, men Du inte begrepp innebörden av vad Du själv skrev.
Därför att det FANNS ingen sådan innebörd.....

Du är bitvis så ignorant så det är skrämmande.

Citat:
Däremot om ett barn bli till i livmodern så inträder ett betydande ansvar, som inte helt kan avgöras av förtillfälletvarande stämning, känsla eller önskan.

Jepp när ett "barn" börjar ta form så har vi ett ansvar. men det gör det alltså rätt sent in i en graviditet. Finns gott om tid innan dess att göra abort om omständigheterna är helt fel för ett barn.

Citat:
Att livet startar vid konceptionsögonblicket r den mest vetenskapliga startpunkt vi har. Det händer där och då. Ingen biolog eller motsvarande skulle säga något annat. Det är vad vi drar för slutsatser av detta faktum som skiljer de olika uppfattningarna åt, och då kommer andra aspekter in i bilden.
Så konstigt då att massa biologer är för fri aborträtt, hörredu.

Citat:
Jag vill ha ett förbud mot aborter som saknar försvarbara motiv och jag önskar att det leder till en minskning av aborterna totalt sett. Det är inte å att Du avslöjar några hemligheter här.

Du menar att önskan om att slippa tvingas tvångsutveckla, genomgå oerhört smärtsam förlossning, ta hand om ett barn man inte vill ha och / eller vet man inte klarar ta hand om på ett bra sätt, är icke försvarbart?
Vad med mäns möjligheter idag att slippa undan praktiskt omsorg om oönskade barn, och även i många fall önskade barn... Uven?
Varför tycker du detta är "försvarbart"?
Vad med våldtäktsmän möjligheter slippa ta hand om konsekvenserna av sitt sexande?
Varför försvarar du det?

Citat:
Igen, vilket jag redan visat i tråden: den svenska befolkningen i Sverige minskar, dels genom utflyttning, dels genom låg nativitet. Det har inte med ögonfärg att göra, utan om etnicitet. Du vill tydligtvis att svenskar som folk skall upphöra, i alla fall som majoritetsbefolkning i Sverige, men det vill inte jag. Utan svenskar som majoritetsbefolkning så upphör Sverige, och enbart skylten finns kvar. Ja, och inbördeskrig.

Ånyo visar Du att Du inte kan läsa statistik - inte ens när jag placerar den framför ögonen på Dig.

Nej den svenska befolkningen ökar. För de flesta sysslar inte med det där rasistiska tramset som du gör.
Vidare så ligger svensk nativitet på ett bra läge. Eftersom det bara är bra att där föds något mindre barn så att vi långsamt kan stanna av den mänskliga överpopulationen. människor behöver bli färre, inte fler.

Citat:
Nej, alla studier tyder på att män är i majoritet när det gäller psykopati:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Psykopati

Så svårt är det inte heller att identifiera:
https://weekend.di.se/nyheter/sprak-avslojar-psykopaten
Som vanligt så pladdrar Du på utan kunskap eller underlag och eftertanke.

Från din egen "studie" ( wikipedia är ingen studie)

"Det råder emellertid inte fullständig enighet omkring frågan huruvida denna så kallade kvinnliga psykopati är en variant av den manliga eller om det är ett fullständigt från detta åtskilt syndrom, samt om den rådande uppfattningen om mäns dominans inom personlighetstypen egentligen vore ett utslag av en könsbias[förtydliga] när det gäller att iakttaga kvinnors störningar."

Ovan betyder: ( eftersom du nu verkar ha enorma läsförståelse problem)
att där råder osäkerhet kring hur mycket psykopati som faktiskt finns hos kivnnor, eftersom det kan vara så att den hos kivnnor uttrycks annorlunda och även ignoreras, eftersom man inte letar där.

Kivnnlig psykopati kan alltså möjligen vara lika utbrett, bara det att den inte uttrycks på det sätt som vi idag kopplar ihop med psykopati.

precis samma fenomen som man sett hos andra diagnoser ex. hjärtinfarkter ( som har annorlunda förlopp hos kvinnor och därför inte "syns" eller ignoreras)
eller ADHD bara som exempel.

men poängen kvarstår.....

Psykopati är inte specieltl synligt. Den kan tom uttryckas via enorm charm, sociala skills etc. och ta sin tid för omgivningen att upptäcka.

Och....problemet är självklart att den existerar och styr beteende hos människor klart negativt för sin omgivning och INTE att kivnnor inte klarar se det i tid hos partners.
Kvinnor är INTE utbildade psykologer eller läkare, Uven. så sluta kräv att kivnnor ska bete sig perfekt hela tiden och alltid välja RÄTT man, välja RÄTT preventivmedel, Inte ha sex, och ALLTID så fort de fått mens, vara 100% fokuserad på att skaffa barn. eh förlåt SVENSKA barn.

Kvinnor är människor de har all jävla rätt att få lov göra misstag i sina liv, samt välja efter eget huvud, ha egna intressen och behov etc etc.

Begrips?
Citera
2020-07-09, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Han har iofs rätt i att samhällen och länder mår bra av kontinuitet. Att det bor massa människor i Sverige som inte ser sig som svenskar är starkt negativt eftersom de inte har samma incitament att vårda landet för nästa generation. Av samma anledning är det även ett problem om människor inte skaffar barn. De tänker då inte heller på att bädda för sina barn utan kan fortsätta att leva egoistiska liv som har negativ påverkan på landet.
Och vad vet du om vad människor "ser sig som"?

Tror du etniska svenskar som är kriminella ex. "ser sig som" svenskar?

Alla människor har ett enormt intresse ( sitter i hårt förankrat i våra gener) att att tillhöra gruppen.
Och jag skulle hävda att den kanske främsta orsaken till just kriminalitet är en känsla av att inte få lov tillhöra gruppen.
vare sig det nu handlar om en arbetarklass, en förtryckt minoritet eller invandrare.

Behovet hos vissa, Uven ex. att särskilja på ett "vi" ( som är godkända) och ett "dom" som itne är godkända...är problemet. Inte att människor ser lite olika ut.

Sen... de flesta människor skaffar barn, så även de som i sin ungdom ex. gjort abort.
Sverige har ett av Europas högsta nativitets siffra. Vi föder alltså barn.
Senast redigerad av Merapi 2020-07-09 kl. 10:34.
Citera
2020-07-09, 13:43
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Detta förklarar varför Du känner Dig rotlös. Hur skulle Du känna om Ditt gamla torp låg intill ett militärt skyddsområde och köptes av en rik ryss?

Demokrati bygger på att vi kan känna samhörighet, om än något avlägsen, med människor vi inte känner eller har blodsband till, dvs en sorts extended-extended family - grunden för ett folkhem. Så klart det spelar roll. Det är avgörande.
Vad har jag att säga om en ryss köper, om det är förbjudet kommer en bulvan.
I Åre har de bekymmer med att stockholmare tar över.

Jag har mer gemensamt med en liberal somalier än jag troligen har med dig.

Fast jag kan umgås med din typ också.😁
Vill du ändra på det?

Tyskar köper torp i Småland.

Har man lärt sig hur man är vänlig mot folk då gillar jag dem.
Citera
2020-07-09, 13:45
Moderator
Strix m/94s avatar
Citat:
Well upp till bevis då, bevisa att jag inte skulle begripa statistik, tack.

Som om det skulle saknas exempel...

Jag visade i detta inlägg bl a på hur de demografisk utvecklingen ser ut i Sverige, där det föds allt färre barn av föräldrar som båda är födda i Sverige (det närmaste etniska svenskar vi kommer statistiskt):
(FB) Konservatism och familj - En samlad diskussion

Du följde upp detta med följande påstående ur det blå, vilket inte alls korrelerar med det jag visade:

"1) det föds barn i Sverige, Uven, i fullt tillräckligt mängd, vi ligger tom bra till härvidlag. Vi BEHÖVER faktiskt inte öka i befolkningsmängd, vi behöver snarare minska i kontrollerad form, tills vi kan plana ut i en mer hälsosam nivå.
Och jävligt mer humant och smart att vi släpper in redan existerande barn så DE ( som nu faktiskt ÄR barn)
slipper svält eller att sprängas i luften, istället för att tvångsutveckla massa nya könsceller till olyckliga barndomar, med "motivet" de är "rätt" sort."

Vilket visar att Du inte alls förstår vad statistiken visar - alternativt inte har läst den.

Citat:
Svensk abortlagstiftning från 1938 började redan på 60 talet luckras upp, dvs den fungerade inte i praktiken. Både via att läkare gav frister till fler samt att kivnnor begav sig utomlands för att få abort. Den var helt enkelt inte "i lag" med människors synsätt rens då.
Idag är den extremt i olag med människors synsätt, så återinför abortförbud i Sverige skulle inte enkom orsaka ramaskri hos hela befolkningen, den skulle förmodligen heller inte åtlydas.

Svensk alkohollagstiftning har aldrig varit i lag med människors synsätt, där huvuddelen allra helst vill få dricka så mycket sprit de vill till ingen eller ringa kostnad. Effekterna av att enbart lagstifta efter människor kortsiktiga önskningar leder samhället bort i tok.

Citat:
Vad du vill eller inte, är ingen "poäng".
Poängen är att förbjuder man kvinnor fri aborträtt, så begränsar man deras makt över sina egna kroppar och liv. Begränsar man sen även samma kvinnor sina möjligheter att klara ekonomin själva, så tar man ännu mer ifrån denna grupp makt över sina liv. Båda dessa är ju på pricken dina lagförslag. Denna makt...hamnar då i händerna på män, som via dessa "verktyg" kan tvinga kvinnor dit de vill.

bra barndomar ex. Kärlek och trygghet är bra för alla människor. men detta får man inte via STRAFF, tvång eller våld.

Som detta handlar om politik, så är mina önskningar rätt mycket det diskussionen handlar om...

Bra barndomar byggs till största delen av ett tryggt och stabilt familjeliv.

Citat:
Och? Vilken skillnad ärt det du försöker fantisera skulle finnas där om vi var 1 miljon fler "svenskar" med just det utseende som DU anser vara det enda rätta och riktiga?

Är det fan inte du som bör lära dig att människor är människor, hur de ser ut, eller varifrån deras genuppsättnigar kommer ifrån är fruktansvrärt ointressant för något av vikt.
Det som dock ÄR av enorm vikt, är att sånna som du slutar trakassera, avhumanisera, diskriminera och titta snett på människor som du anser vara "fel".
DÄR är det strora tillitsproblemet i världen, i DIN skalle, och inte att att mänskligheten är mångfacetterad.

Kosmopolitiska knarkdrömmar behöver vi väl inte ta upp i tråden? Människor etniska och kulturella bakgrund har oerhörd betydelse, det vet man i de flesta länder utanför Sverige, där man ofta behövt kriga för sin självständighet och särart.

Citat:
Jepp när ett "barn" börjar ta form så har vi ett ansvar. men det gör det alltså rätt sent in i en graviditet. Finns gott om tid innan dess att göra abort om omständigheterna är helt fel för ett barn.

Så konstigt då att massa biologer är för fri aborträtt, hörredu.

Konstigt? De vill väl också smita från ansvar, förmodar jag. Ansvarsflykt är en mäktig kraft.

Citat:
Du menar att önskan om att slippa tvingas tvångsutveckla, genomgå oerhört smärtsam förlossning, ta hand om ett barn man inte vill ha och / eller vet man inte klarar ta hand om på ett bra sätt, är icke försvarbart?
Vad med mäns möjligheter idag att slippa undan praktiskt omsorg om oönskade barn, och även i många fall önskade barn... Uven?
Varför tycker du detta är "försvarbart"?
Vad med våldtäktsmän möjligheter slippa ta hand om konsekvenserna av sitt sexande?
Varför försvarar du det?

Menar Du att Du vill att våldtäktsmän skall ta hand om barn? Är Du från vettet?

De kvinnor som inte vill bli gravida har god till gång till preventivmetoder - och avhållsamhet.

Citat:
Nej den svenska befolkningen ökar. För de flesta sysslar inte med det där rasistiska tramset som du gör.
Vidare så ligger svensk nativitet på ett bra läge. Eftersom det bara är bra att där föds något mindre barn så att vi långsamt kan stanna av den mänskliga överpopulationen. människor behöver bli färre, inte fler.

Så, om jag flyttar till Kurdistan så ökar antalet kurder?

Citat:
Från din egen "studie" ( wikipedia är ingen studie)

"Det råder emellertid inte fullständig enighet omkring frågan huruvida denna så kallade kvinnliga psykopati är en variant av den manliga eller om det är ett fullständigt från detta åtskilt syndrom, samt om den rådande uppfattningen om mäns dominans inom personlighetstypen egentligen vore ett utslag av en könsbias[förtydliga] när det gäller att iakttaga kvinnors störningar."

Ovan betyder: ( eftersom du nu verkar ha enorma läsförståelse problem)
att där råder osäkerhet kring hur mycket psykopati som faktiskt finns hos kivnnor, eftersom det kan vara så att den hos kivnnor uttrycks annorlunda och även ignoreras, eftersom man inte letar där.

Kivnnlig psykopati kan alltså möjligen vara lika utbrett, bara det att den inte uttrycks på det sätt som vi idag kopplar ihop med psykopati.

precis samma fenomen som man sett hos andra diagnoser ex. hjärtinfarkter ( som har annorlunda förlopp hos kvinnor och därför inte "syns" eller ignoreras)
eller ADHD bara som exempel.

men poängen kvarstår.....

Psykopati är inte specieltl synligt. Den kan tom uttryckas via enorm charm, sociala skills etc. och ta sin tid för omgivningen att upptäcka.

Och....problemet är självklart att den existerar och styr beteende hos människor klart negativt för sin omgivning och INTE att kivnnor inte klarar se det i tid hos partners.
Kvinnor är INTE utbildade psykologer eller läkare, Uven. så sluta kräv att kivnnor ska bete sig perfekt hela tiden och alltid välja RÄTT man, välja RÄTT preventivmedel, Inte ha sex, och ALLTID så fort de fått mens, vara 100% fokuserad på att skaffa barn. eh förlåt SVENSKA barn.

Kvinnor är människor de har all jävla rätt att få lov göra misstag i sina liv, samt välja efter eget huvud, ha egna intressen och behov etc etc.

Begrips?

Alla vetenskapliga påståenden är osäkra och anses i olika mån vara temporära, till och med inom fysiken. För allt vad vi vet just nu, så är psykopati avsevärt mer förekommande hos män än hos kvinnor. På samma sätt som att andra kunskaper kan förändra sig som ett resultat av ytterligare forskning, så kan detta också göra det. Återkom när det finns någon studie som pekar i den riktningen, men tillsvidare får vi hålla oss till vad vi tror att vi vet just nu.
Citera
2020-07-09, 13:48
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Men det förstår du väl?

Afghaner är inte ”riktiga” människor, de är gräshoppor.
En släkting till mig har hand om en ensamkommande afghan, de små barnen älskar honom och han är jättetrevligt.
Studerar osv.
Citera
2020-07-09, 13:53
Moderator
Strix m/94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Vad har jag att säga om en ryss köper, om det är förbjudet kommer en bulvan.
I Åre har de bekymmer med att stockholmare tar över.

Jag har mer gemensamt med en liberal somalier än jag troligen har med dig.

Fast jag kan umgås med din typ också.😁
Vill du ändra på det?

Tyskar köper torp i Småland.

Har man lärt sig hur man är vänlig mot folk då gillar jag dem.

Jo, Du är liberal = maximal vinst och minimalt ansvar. Mycket vanligt beteende, men därför inte etiskt försvarbart.

Tokholmare kan jag väl leva med, men det är ledsamt när torp, oaktat landskap, köps upp av utlänningar som saknar förankring i bygden. Sådant är viktigare än man tror.
Citera
2020-07-09, 13:55
Medlem
pollenpers avatar
[quote=Strix m/94|72200515]Här handlar det om fortplantning och en ny, unik människas liv i vardande - inte produktion av fekalier.

Citat:
Vad är nästa punkt i denna typ av resonemang?

Nej, du får inte lov till någon behandling av ditt brutna ben, för villkoret för detta är att du måste åläggas att dricka mjölk samt hoppa 100 hopp varje dag, gör du inte detta för att skydda ditt skelett så tvignas du ta "ansvar" för ditt eget benbrott. Skyll dig själv.
Och Canceerbehandling? DU? du är ju rökare....villkoreet för att få lov behandla sina sjuka lungor är ju att du itne får lov andas i närheten av en storstad. Springa runt här Stockholm och andaas,, att du inte skäms. Skyll dig själv.

Du är som vanligt ute i ogjort väder. Flera läkarorganisationer har för flera år sedan krävt rökstopp före operationer, ty de förbättrar radikalt chanserna till tillfrisknande. Att ställa krav, relevanta i respektive situation, är inte förtryck eller TVÅNG - det är en väg till framgång.
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1650&artikel=5431253

Endera dagen kanske det går upp för Dig att graviditet inte är en sjukdom, utan en fullt naturlig del i en vuxen kvinnas liv.

Våldtäktsmannen skall enligt min mening kastreras både som straff för begånget brott och för att hindra upprepning, emedan vi vet att sexualförbrytare ofta återfaller.

Jag är 185 cm lång och väger ca 80 kg - det är inte så litet. Och är inte alls rasist, utan anknyter i mitt resonemang till den i FN-stadgan reglerade principen om nationellt självbestämmande. (FN-stadgan kapitel 1, artikel 1, §2). Det är samma princip som ger samerna rätt till ett sameting eller kurderna rätt att driva frågan om en egen stat. Men, etniska svenskar vill Du förvägra samma rätt. Vill Du utrota svenskarna?
Vi noterar.
Våldtäkt=abort
Sprucket preventivmedel=tvingas föda ett oönskat barn

Så vill inte jag ha det., Men du vill det.

Varför kommer alltid den här frågan från rasisterna?
"Varför vill du utrota svenskar*
Vem f%n vill utrota svenskar?

Typexempel på halmgubbe. Som jag inte behöver förklara för dig.
Citera
2020-07-09, 13:57
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Varför skulle en invandrare vilja lämna över en soptipp till sina barn?
Citera
2020-07-09, 14:12
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Som om det skulle saknas exempel...

Jag visade i detta inlägg bl a på hur de demografisk utvecklingen ser ut i Sverige, där det föds allt färre barn av föräldrar som båda är födda i Sverige (det närmaste etniska svenskar vi kommer statistiskt):

..

Bra barndomar byggs till största delen av ett tryggt och stabilt familjeliv.

.

Menar Du att Du vill att våldtäktsmän skall ta hand om barn? Är Du från vettet?

D nu.
Bra barndom främjas av ett tryggt och stabilt och kärleksfullt liv.

Låta våldtäktsmän ta hand om barnet är väl ett lämpligt straff.
Samma som du vill ge kvinnor med otur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in