2020-07-09, 00:46
Medlem
NordicWellnesss avatar
Är själv inne på dag 3 på flytande RAD-140 vid 25mg om dagen. Kommer köra i 50 dagar för att sedan ta werlabs och kontrollera nivåerna. Har redan tagit XL-testet hos werlabs förra veckan så vet utgångsläget. Detta är första gången jag provar någon SARM så ska bli intressant.

Greg Doucette pratar väldigt väl om RAD-140 och han saluför inte det eller säljer det.

Greg Doucette IFBB PRO RAD 140 Explained
https://www.youtube.com/watch?v=cjv5f-BbYZ8
Citera
2020-07-09, 14:32
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordicWellness
Är själv inne på dag 3 på flytande RAD-140 vid 25mg om dagen. Kommer köra i 50 dagar för att sedan ta werlabs och kontrollera nivåerna. Har redan tagit XL-testet hos werlabs förra veckan så vet utgångsläget. Detta är första gången jag provar någon SARM så ska bli intressant.

Greg Doucette pratar väldigt väl om RAD-140 och han saluför inte det eller säljer det.

Greg Doucette IFBB PRO RAD 140 Explained
https://www.youtube.com/watch?v=cjv5f-BbYZ8

Får önska dig lycka till med att ta dig till dag 50 och Werlab, finns dokumenterat ganska många vid det här laget som hamnat på sjukhus innan kuren är avslutad, men har man Greg Doucette som profet går det nog bra (Ironi)
Citera
2020-07-09, 19:12
Medlem
NordicWellnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Får önska dig lycka till med att ta dig till dag 50 och Werlab, finns dokumenterat ganska många vid det här laget som hamnat på sjukhus innan kuren är avslutad, men har man Greg Doucette som profet går det nog bra (Ironi)

Tack så mycket, får se om jag "överlever"..
Förövrigt så känner jag mig redan hårdare, mer energi och orkar lyfta mer på gymmet.

Min poäng med Greg är att det finns flera seriösa byggare som förespråkar SARMs ur ett objektivt perspektiv.

Den sammanfattande bilden jag fått av andra forum, youtube, podcast m.fl. är att det inte alls är så skadligt som folk försöker måla upp det här, dock blundar jag inte för det.

Hur många hundratusentals människor kör inte SARMs just nu med tanke på att det varit lagligt väldigt länge och är fortfarande lagligt att köpa i många länder? Hade det varit så farligt som folk nämner här i tråden så hade det varit bannlyst samt antalet varningsflaggor varit betydligt fler bland de sociala plattformarna.
Citera
2020-07-09, 20:15
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Tack så mycket, får se om jag "överlever"..
Förövrigt så känner jag mig redan hårdare, mer energi och orkar lyfta mer på gymmet.

Min poäng med Greg är att det finns flera seriösa byggare som förespråkar SARMs ur ett objektivt perspektiv.

Den sammanfattande bilden jag fått av andra forum, youtube, podcast m.fl. är att det inte alls är så skadligt som folk försöker måla upp det här, dock blundar jag inte för det.

Hur många hundratusentals människor kör inte SARMs just nu med tanke på att det varit lagligt väldigt länge och är fortfarande lagligt att köpa i många länder? Hade det varit så farligt som folk nämner här i tråden så hade det varit bannlyst samt antalet varningsflaggor varit betydligt fler bland de sociala plattformarna.

Tro kan man göra, men hur vet du vilka byggare som är objektiva, känner du dom personligen? och vad betyder objektivitet för dig? alltså hur är de personerna trovärdiga i dina ögon?

Du skriver att du läser positiva saker om Sarms på forum som YouTube, podcast mm, som du litar på, tror du inte att det också kan finnas människor med ekonomiska intressen där? eller har det aldrig slagit dig?

Varför tror du att det finns människor som försöker måla upp en negativ bild av sarms? har du någon uppfattning om varför de gör det och vilka de är?
Citera
2020-07-09, 20:23
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:

Utifrån detta kommer jag att läsa dina framtida inlägg, där jag vågar mig på förutsägelsen att du kommer att hylla allt vad SARMS heter, utifrån antagandet att du antingen har ett gravt begåvningshandikapp eller att du är en sponsrad shophora.

Sen måste jag bara fråga, hur vet du att Greg Doucette inte har intressen i SARMS?
Citera
2020-07-09, 20:36
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:

Du gör ingen poäng med din referens till Greg. Istället dum-i-huvudet-förklarar du dig själv med den referensen. Än värre blir det när du börjar tala om "objektivt perspektiv". Greg är en attentionseeker av värsta kalibern som lever på att överdriva, tycka, hypa och tala ned andra. Greg är själva sinnebilden av att inte ha ett objektivt perspektiv.

Det här med "seriösa" byggare. Vad menar du med det? Vem är det som är "seriös"? På vilket sätt är de "seriösa"?

Sen ditt "hundratusentals har använt" och "det är lagligt" argument, fattar du själv hur skeva sådana argument kan vara? Ta till exempel tobaksanvändningen. Tobak har varit lagligt långt innan jag föddes och under flera decennier så rapporterades det flitigt om hur hälsosamt det var med tobak. Fanns till och med framstående forskare som hävdade detta. Sen genfördes det flera solida fall- och långtisstudier studier av verkligt oberoende forskare (alltså inte sånna som Greg D) av vad tobaksanvändning har för hälsopåverkan. Och idag vet vi hur skadlig tobaksanvändning är men trots detta så är det fortsatt lagligt och miljontals människor världen över använder tobak flera gånger ocm dagen världen över. Tror du alla dom går ut och berättar på youtube och lägger upp en video med titeln "Tjena hej, nu har jag fått lungcancer för att jag har rökt".
Citera
2020-07-09, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Min erfarenhet av några SARM:
La till MK-677 och cardarine 20 mg vardera varje dag till en lågdos testo/primo stack för ca. fyra veckor sedan och har nu fått svar på blodproven.
ASAT på 2.7 och ALAT på 1.7 så det blir att lägga av med dessa omgående...
Har någon gång tidigare legat på gränsen på ca. 1.0 för båda vid orala AAS så detta var lite av en shock.
Har använt MK-677 för ett par år sedan utan dessa problem så undrar om det kan vara vanligt med leverpåverkan för cardarine?

Tycker min erfarenhet kan tas som en varning för de flesta som vill pröva på SARMS.
Hyfsat erfaren av AAS och aldrig haft så dåliga blodfetter och levervärden som när jag provade ganska låg dos as dessa mildare versioner av SARMS!
OT, Dbol eller Anavar på mer än dubbla dosen skulle aldrig gett mig dessa katastrofalt ohälsosamma blodvärden och skulle antagligen ge en betydligt mer anabol effekt.
Nu är vare sig MK-677 eller cardarine muskelbyggare men tvekar på att hälsoeffekterna skulle vara bättre med RAD-140 efter att ha läst denna tråden...
Citera
2020-07-09, 21:05
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Tycker min erfarenhet kan tas som en varning för de flesta som vill pröva på SARMS.
Hyfsat erfaren av AAS och aldrig haft så dåliga blodfetter och levervärden som när jag provade ganska låg dos as dessa mildare versioner av SARMS!
OT, Dbol eller Anavar på mer än dubbla dosen skulle aldrig gett mig dessa katastrofalt ohälsosamma blodvärden och skulle antagligen ge en betydligt mer anabol effekt.
Nu är vare sig MK-677 eller cardarine muskelbyggare men tvekar på att hälsoeffekterna skulle vara bättre med RAD-140 efter att ha läst denna tråden...

Detta säger en hel del enligt min mening.

Sen kan det läggas till att flera SARMS visat sig påverka egenproduktionen menligt. Det kanske inte är något bekymmer just för vana brukare som dig Svemmpa men jag kan tänka mig att det kan ställa till det för en och annan ynglig som får för sig att testa det "ofarliga" och "lagliga" alternativ till AAS.
Citera
2020-07-10, 23:56
Medlem
trollmothers avatar
Citat:

Du tog en av de kliniskt värsta sarmsen och gråter sedan över dina dåliga värden. Man forskar inte ens längre med den pga dess carcinogena effekter på möss. Ja, du kunde lika gärna ha tagit något mycket mer anaboliskt istället, varför tog du ens GW? Vad var tanken? Läste du en gnutta om vad du förde in i din kropp innan du bestämde dig för det? Idioti att experimentera med något som har extremt dålig historik.
Det krävs inte mycket hjärna eller forskning för att förstå att det är stor skillnad på olika SARMS.

"Cardarine is another drug that is not authorized in Canada for any use. The sarms.ca website also lists cardarine as GW501516. All clinical development of GW501516 was stopped when toxicities, including various cancers, were discovered following routine, long-term animal studies".

källa: https://www.tga.gov.au/book-page/12-cardarine
Citera
2020-07-11, 00:13
Medlem
trollmothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Detta säger en hel del enligt min mening.

Sen kan det läggas till att flera SARMS visat sig påverka egenproduktionen menligt. Det kanske inte är något bekymmer just för vana brukare som dig Svemmpa men jag kan tänka mig att det kan ställa till det för en och annan ynglig som får för sig att testa det "ofarliga" och "lagliga" alternativ till AAS.

Att det säger dig en hel del säger mig en hel del om din kunskapsnivå inom SARMS. Istället för att basha t.ex RAD140 tycker jag du kan läsa på och sedan återkomma.
Citera
2020-07-11, 00:23
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollmother

Du tog en av de kliniskt värsta sarmsen och gråter sedan över dina dåliga värden. Man forskar inte ens längre med den pga dess carcinogena effekter på möss. Ja, du kunde lika gärna ha tagit något mycket mer anaboliskt istället, varför tog du ens GW? Vad var tanken? Läste du en gnutta om vad du förde in i din kropp innan du bestämde dig för det? Idioti att experimentera med något som har extremt dålig historik.
Det krävs inte mycket hjärna eller forskning för att förstå att det är stor skillnad på olika SARMS.

"Cardarine is another drug that is not authorized in Canada for any use. The sarms.ca website also lists cardarine as GW501516. All clinical development of GW501516 was stopped when toxicities, including various cancers, were discovered following routine, long-term animal studies".

källa: https://www.tga.gov.au/book-page/12-cardarine

Är du efterbliven eller? GW/Cardarine är en av de mest studerade och är väldigt väl tolererad av människor. Den är Cancerogen på MÖSS. Det har aldrig visats att någon människa fått cancer av Cardarine!

Cardarine är även helt laglig att använda, sälja och använda inom Sverige.
Citera
2020-07-11, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aeona
Efter att ha käkat MK677 i ca. 10v är jag djupt skeptisk till om denna substans har någon effekt överhuvudtaget som PED. Visst, aptiten går upp under de första veckorna och jag märkte (precis som många andra) att sömnen förbättras något, men det är så marginellt att det är jämförbart med att ta en kvällspromenad.

Samtidigt handlar det om en otestad substans med högst okända långsiktiga biverkningar. Nej, jag skulle skippa att köra MK677 ensamt och (om jag känner att jag måste stoppa i mig det) använda det i kombination med någonting annat.

MK677 kör man knappast ensamt som massabyggare nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in