2020-06-21, 22:00
Medlem
trollmothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Det kan mycket väl vara så ja. Man behöver högst sannolikt inte ta det varje dag utan varannan eller var tredje, men då i större dos än 10mg. 40mg var tredje dag är något jag skulle prova i dagsläget.

Vad menar du med fel länk?

Får upp en video om "HomeQ - Sveriges Marknadsplats För Hyresrätter" när jag klickar på den länken?
Skillnaden mellan det positiva med en dosering på 0.1mg per kg kroppsvikt och 1.0mg skall inte vara så stor alls men biverkningarna ska tydligen bli mycket fler så finner det inte logiskt att kötta på en dos större än 1.5mg x kg kroppsvikt.

långt ner på hemsidan finner du bilden
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4018048/
Citera
2020-06-21, 22:01
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollmother
Får upp en video om "HomeQ - Sveriges Marknadsplats För Hyresrätter" när jag klickar på den länken?
Skillnaden mellan det positiva med en dosering på 0.1mg per kg kroppsvikt och 1.0mg skall inte vara så stor alls men biverkningarna ska tydligen bli mycket fler så finner det inte logiskt att kötta på en dos större än 1.5mg x kg kroppsvikt.

långt ner på hemsidan finner du bilden
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4018048/

Här då https://youtu.be/mopaj37KbkQ
Citera
2020-06-28, 18:31
Medlem
Tänkte starta en mk677 kur, och bara köra mk677,
10mg i 4 veckor sedan
20mg i yttligare 8 veckor

är det något man behöver tänkta på ? går det att bara köra en mk677 kur utan något annat alls ?, vill inte ta allt för mycket
Citera
2020-07-01, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimpleStreet
10mg i 4 veckor sedan

är det något man behöver tänkta på ? går det att bara köra en mk677 kur utan något annat alls ?, vill inte ta allt för mycket

Troligen kommer du inte märka så mkt mer än ökad aptit till en start, sen bör du bara märka resultat över tid.
Citera
2020-07-01, 23:22
Medlem
Aeonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimpleStreet
10mg i 4 veckor sedan

Efter att ha käkat MK677 i ca. 10v är jag djupt skeptisk till om denna substans har någon effekt överhuvudtaget som PED. Visst, aptiten går upp under de första veckorna och jag märkte (precis som många andra) att sömnen förbättras något, men det är så marginellt att det är jämförbart med att ta en kvällspromenad.

Samtidigt handlar det om en otestad substans med högst okända långsiktiga biverkningar. Nej, jag skulle skippa att köra MK677 ensamt och (om jag känner att jag måste stoppa i mig det) använda det i kombination med någonting annat.
Citera
2020-07-02, 07:32
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeona
Efter att ha käkat MK677 i ca. 10v är jag djupt skeptisk till om denna substans har någon effekt överhuvudtaget som PED. Visst, aptiten går upp under de första veckorna och jag märkte (precis som många andra) att sömnen förbättras något, men det är så marginellt att det är jämförbart med att ta en kvällspromenad.

Samtidigt handlar det om en otestad substans med högst okända långsiktiga biverkningar. Nej, jag skulle skippa att köra MK677 ensamt och (om jag känner att jag måste stoppa i mig det) använda det i kombination med någonting annat.

Mk är ju en billigare väg till gh, och är du insatt i gh så är inte det någon stor byggare på egen hand. Skulle aldrig falla mig in att köra mk ensamt.

Bättre sömn har jag fått, en stor skillnad. Jag sov ganska dåligt innan, så för mig är denna effekt väldigt välkommen.
Citera
2020-07-04, 00:02
Medlem
mrxwls avatar
Ni som använt LGD, hur har ni mått några veckor in?
Har ni tex fått huvudvärk och blivit extremt trötta runt 5v in?
Citera
2020-07-04, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aeona

I kombo med annat kan jag dra klar parallell till bättre förbränning till följd av MK-t.
Citera
2020-07-06, 21:24
Medlem
Undrar om fettförbränningen är som högst under de 3 sista veckorna på mk-677? Inte alls samma hunger nu, försöker fortfarande äta som en häst men vikten fortsätter sakta ge vika från de initiala ökningarna på 10kg. Samlat på mig hård massa dock.
Senast redigerad av fonzen 2020-07-06 kl. 21:27.
Citera
2020-07-07, 10:31
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Undrar om fettförbränningen är som högst under de 3 sista veckorna på mk-677? Inte alls samma hunger nu, försöker fortfarande äta som en häst men vikten fortsätter sakta ge vika från de initiala ökningarna på 10kg. Samlat på mig hård massa dock.

Det är inte fettfri massa, det är vätska i musklerna du kommer pissa ut sen. Haha seriöst....

Citat:
Ni som använt LGD, hur har ni mått några veckor in?
Har ni tex fått huvudvärk och blivit extremt trötta runt 5v in?

Kört 20mg 6v, det totalt krossade mitt HDL och leverenzymerna var märkbart påverkade. Kommer inte användas igen, ska lägga ner sarms helt och hållet, RAD fuckade seriöst med levern det med.

mvh
Citera
2020-07-07, 21:14
Medlem
mrxwls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker

Kört 20mg 6v, det totalt krossade mitt HDL och leverenzymerna var märkbart påverkade. Kommer inte användas igen, ska lägga ner sarms helt och hållet, RAD fuckade seriöst med levern det med.

mvh

Varför körde du 20mg? Det är väl inte rekommenderad dos någonstans?
Hur mycket RAD tog du och hur länge?
Citera
2020-07-08, 22:48
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrxwl
Varför körde du 20mg? Det är väl inte rekommenderad dos någonstans?
Hur mycket RAD tog du och hur länge?

Vem rekommenderar någon att köra RAD öht? Jo de som har gått på hypen och shopar som vill tjäna pengar. Alla som har minsta förstånd har vid det här laget förstått att SARMS inte ens tillnärmelsevis lever upp till det som utlovas i marknadsföringsretoriken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in