Citat:
Ursprungligen postat av
Yuuuh91
Ja de känns lite skumt, förstår inte vad han tjänar på att göra så, inte så att han säljer sarms, men vad vet jag. Finns ju massvis med trådar om rad140 kurer på reddit, de enda biverkningar jag sett där är aggression, trötthet vid högre doser (suppression) och försämrade levervärden såklart men oftast för dem som tar mellan 20-30mg och även de som går över 10 veckor.
Fan tror min skit fastnat i tullen, står på postnord att leveransen är påbörjad sen den 24/4...
Håller med dig helt. Greg är så transparent och öppen, saluför heller inte SARMs så känns lustigt. Har själv legat på 10mg/20mg/30mg ED och högre t.om. under långa perioder med nästintill perfekta värden. Har även sålt RAD till väldigt många samt känt mig så säker att t.o.m. sambon har kört tre vändor på RAD-140 med "bra värden".
Jag har heller inte läst något om dessa biverkningar på gemene byggarforum men givetvis skall man inte blunda för dem. Det som skrivs här på flashback gentemot det som står på GB/Meso-Rx/Reddit/HB så är det under >1% som rapporterat allvarliga biverkningar.
Ha lite tålamod så får vi hoppas att Postnord är sega med att sortera ditt paket och om det skulle bli taget, neka. Det finns över 5st aktörer inrikes som saluför kvalitéts SARMS så du har det i åtanke framöver.