2020-04-30, 07:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yuuuh91
Ja de känns lite skumt, förstår inte vad han tjänar på att göra så, inte så att han säljer sarms, men vad vet jag. Finns ju massvis med trådar om rad140 kurer på reddit, de enda biverkningar jag sett där är aggression, trötthet vid högre doser (suppression) och försämrade levervärden såklart men oftast för dem som tar mellan 20-30mg och även de som går över 10 veckor.

Fan tror min skit fastnat i tullen, står på postnord att leveransen är påbörjad sen den 24/4...
Håller med dig helt. Greg är så transparent och öppen, saluför heller inte SARMs så känns lustigt. Har själv legat på 10mg/20mg/30mg ED och högre t.om. under långa perioder med nästintill perfekta värden. Har även sålt RAD till väldigt många samt känt mig så säker att t.o.m. sambon har kört tre vändor på RAD-140 med "bra värden".

Jag har heller inte läst något om dessa biverkningar på gemene byggarforum men givetvis skall man inte blunda för dem. Det som skrivs här på flashback gentemot det som står på GB/Meso-Rx/Reddit/HB så är det under >1% som rapporterat allvarliga biverkningar.

Ha lite tålamod så får vi hoppas att Postnord är sega med att sortera ditt paket och om det skulle bli taget, neka. Det finns över 5st aktörer inrikes som saluför kvalitéts SARMS så du har det i åtanke framöver.
Citera
2020-05-05, 01:49
Medlem
Sarms

Någon som har koll på vilka SARMS som dopingklassas / testas hos polisen?

Mvh
Citera
2020-05-05, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av n0shit
Någon som har koll på vilka SARMS som dopingklassas / testas hos polisen?

Mvh
Inga, det är riksidrottsförbundet som testar tävlingsaktiva för samtliga förbjudna substanser, polisen testar enbart för anabola steroider.
Citera
2020-05-05, 17:52
Medlem
Min erfarenhet av några SARM:
La till MK-677 och cardarine 20 mg vardera varje dag till en lågdos testo/primo stack för ca. fyra veckor sedan och har nu fått svar på blodproven.
ASAT på 2.7 och ALAT på 1.7 så det blir att lägga av med dessa omgående...
Har någon gång tidigare legat på gränsen på ca. 1.0 för båda vid orala AAS så detta var lite av en shock.
Har använt MK-677 för ett par år sedan utan dessa problem så undrar om det kan vara vanligt med leverpåverkan för cardarine?
Citera
2020-05-05, 18:40
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Min erfarenhet av några SARM:
La till MK-677 och cardarine 20 mg vardera varje dag till en lågdos testo/primo stack för ca. fyra veckor sedan och har nu fått svar på blodproven.
ASAT på 2.7 och ALAT på 1.7 så det blir att lägga av med dessa omgående...
Har någon gång tidigare legat på gränsen på ca. 1.0 för båda vid orala AAS så detta var lite av en shock.
Har använt MK-677 för ett par år sedan utan dessa problem så undrar om det kan vara vanligt med leverpåverkan för cardarine?

Är du helt hundra på att det var legit Cardarine och Mk677 du tog? Kan ha varit orala AAS av något slag (typ Dianabol) då de ofta är billigare att tillverka. Mk677 och Cardarine ska inte ha någon levertoxicitet vid så låga doser.
Citera
2020-05-05, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Är du helt hundra på att det var legit Cardarine och Mk677 du tog? Kan ha varit orala AAS av något slag (typ Dianabol) då de ofta är billigare att tillverka. Mk677 och Cardarine ska inte ha någon levertoxicitet vid så låga doser.
Det är väl en av frågorna jag ställt mig själv också fast har aldrig fått mer än aningen förhöjda levervärden med winnar eller dbollar upp till 50mg per dag så något är heltokigt med min stack nu.
MK-677 gav förväntad effekt som lite mer vattnig och svullen så mest frågande till cardarinet.
Försvåras såklart av att jag tar AAS samtidigt och lade till detta ganska tidigt i kuren (ca. tre vecor in).
En känd aktör från HB men behöver vila från detta någon vecka innan jag gör nytt prov för att veta helt säkert vad det är.
Citera
2020-05-05, 21:03
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Det är väl en av frågorna jag ställt mig själv också fast har aldrig fått mer än aningen förhöjda levervärden med winnar eller dbollar upp till 50mg per dag så något är heltokigt med min stack nu.
MK-677 gav förväntad effekt som lite mer vattnig och svullen så mest frågande till cardarinet.
Försvåras såklart av att jag tar AAS samtidigt och lade till detta ganska tidigt i kuren (ca. tre vecor in).
En känd aktör från HB men behöver vila från detta någon vecka innan jag gör nytt prov för att veta helt säkert vad det är.

Kände du av ökad hunger av MK677? Kände du av ökad uthållighet av Cardarine?
Citera
2020-05-05, 21:13
Medlem
Citat:
Kände du av ökad hunger av MK677? Kände du av ökad uthållighet av Cardarine?
De första veckorna kände jag hunger. Har antagligen haft viruset så flåset har tyvärr varit totalt borta senaste månaden så inget jag känner att jag kan utvärdera med något större självförtroende.
Citera
2020-05-05, 21:26
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
De första veckorna kände jag hunger. Har antagligen haft viruset så flåset har tyvärr varit totalt borta senaste månaden så inget jag känner att jag kan utvärdera med något större självförtroende.

Antagligen inte SARM-förkylning då. Varken MK677 eller Caradrine är regelriktiga SARMs egentligen.

Hoppas du återhämtar dig!
Citera
2020-05-05, 21:30
Medlem
Citat:
Antagligen inte SARM-förkylning då. Varken MK677 eller Caradrine är regelriktiga SARMs egentligen.

Hoppas du återhämtar dig!
Tack så mycket och återkommer med uppdatering med nya prov om ett par veckor
Citera
2020-05-08, 16:27
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeadByDaylight
Inga, det är riksidrottsförbundet som testar tävlingsaktiva för samtliga förbjudna substanser, polisen testar enbart för anabola steroider.

Testar polisen för hgh?

Mvh
Citera
2020-05-08, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Testar polisen för hgh?

Mvh
Nej, och det brukar man även klara sig ifrån att åka fast på även om dom testar, på tex OS eller VM.
Det är ett extremt dyrt och avancerat test med extremt låg säkerhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in