Citat:
Ursprungligen postat av
Orderud
Alle ser jo a TH er skyldig, men så er det barna da som er her og sloss, broren til TH, vennene hans som han bruker å sitte sammen med på kafeen på Metro-senteret og drikke kaffe, og så disse damene som har forelsket seg i TH og prøver å redde han. Stockholmsyndromet eller hva det kalles. I alle slike alvorlige saker, så dukker det opp damer som vil gifte seg med GM. Det så vi i Ubåt-Madsen-saken, Breivik-saken osv. Disse har fått en hel haug med frierbrev.
Opposisjonen, om man skal kalle det det, er Akershus, Sandemose, Z-Z-Z, Floriss, Sosialisten og et par andre. Alle disse vet nok innerst inne at det er TH som står bak.
Jeg vet ikke hvem som gjennomførte ugjerningen, men det er ganske mange indisier og bevis som peker på TH som gjerningsmann i denne saken. Men, det er en her i tråden som jeg syntes litt synd på. Hen er kun her for å kalle andre økenavn som idioter osv, men konstant fremhever sin høye IQ og andres dumheter hvis man mener noe i nærheten av at TH kan være skyldig. Eller hvis man mener noe i det hele tatt! Hen bidrar aldri med en eneste teori annet i starten som tydeligvis står til Dovre faller. Høy IQ er forbundet med en høyere sosial intelligens, det man også kaller emosjonell intelligens, men på emosjonell scorer hen dessverre null og står til stryk.
Hen er som gjedda i sivet og stikker hodet frem i ny og ne for å skape litt ekkel stemning, men her er det plass til alle. Jeg syntes faktisk synd på slike personer som har behov for å rakke ned på andre for å fremheve seg selv. Ikke hen sin skyld at bagasjen er stor, tung og gjør livet til en kjempestor bør å bære.
Når det gjelder meg selv så velger jeg ikke omgang kun med JA mennesker, men de som gir meg positiv energi. Ha en solfylt dag!