2020-07-06, 21:14
Medlem
donnamanloves avatar
Fick ett reklam-mail frn Swedish match nyss om en nyhet, swave med smakerna daiquiri och tropic spritz. Gotlndskt all white. r det ngon som hunnit testa dessa?
Citera
2020-07-07, 13:18
Medlem
DanskeBankOfficials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mschief
Har krt med Zyn Citrus mini Dry 4 i ett par mnader och lskar kicken jag fr i brjar. Dock knns det som att nikotinet tar slut efter dryga halvtimman? Eller det gr iaf smaken och knner inte lngre ngon effekt eftert. r detta normalt?
Ja jag knner samma sak, tycker det r lite obehagligt.
Jag har vl snusat i 7-8 r och har i princip alltid en kronan eller lundgrens inne, men tar jag en lyft eller vad som fr tobaksfri jvel s fr jag en sn satans nikotinkick att jag ibland mr illa eller fr huvudvrk fr att nikotinet sen ska g ur efter en kvart.
Citera
2020-07-07, 13:43
Medlem
Vad finns det egentligen fr anledning att snusa tobaksfria produkter?

Detta vita dravel gjort p frukt och vxtfibrer med tillsatt nikotin r ju bara skit, bttre d sluta anvnda det.

Tobaken i sig r inte mer onyttigt n ovan dito, frukter och vxter vxer i jorden precis som tobaksplantan, och efter att tobaken svettats fri frn TSNA och mikroorganismer, varav det senare ocks troligen finns i vxter och frukter s fr man efter urlakningen ett naturligt nikotin i tobaken och garanterat en bttre smak & arom.
Citera
2020-07-29, 03:47
Medlem
BendonSlingans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torskludde
Fake snus...

Detta.
Citera
2020-07-29, 06:11
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peckapecan
Vad finns det egentligen fr anledning att snusa tobaksfria produkter?
Det r mer rasistiskt n vanligt brunt snus, vilket r viktigt, frschare ocks, inga nitrosaminer och andra cancerframkallande mnen, osv.

Citat:
Detta vita dravel gjort p frukt och vxtfibrer med tillsatt nikotin r ju bara skit, bttre d sluta anvnda det.
Frukt och andra vxter r bra skit.

Citat:
Tobaken i sig r inte mer onyttigt n ovan dito, frukter och vxter vxer i jorden precis som tobaksplantan, och efter att tobaken svettats fri frn TSNA och mikroorganismer, varav det senare ocks troligen finns i vxter och frukter s fr man efter urlakningen ett naturligt nikotin i tobaken och garanterat en bttre smak & arom.
Det r nog ingen strre skillnad s sett i onyttighet mellan riktigt snus och tobaksfritt rasistvitt snus. Men som sagt, det r frschare och godare med vita snusprodukter Man fr bttre andedrkt om ngot.
Citera
2020-09-06, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donnamanlove
Fick ett reklam-mail frn Swedish match nyss om en nyhet, swave med smakerna daiquiri och tropic spritz. Gotlndskt all white. r det ngon som hunnit testa dessa?

Smaken r som baken, dom r smakrika och klassas vl som treor i nikotinstyrka tror jag.
Dom r vrda att testa, synd att dom bara finns p SM hemsida (sist jag kollade)
Citera
2020-09-16, 00:27
Medlem
Zyn espressino r min favorit av de jag provat hittills (icke rkare sen 5 veckor tbaks men tycker den r lite hrd o strv. Lyft r mjuka men r alldeles fr stora/lnga. On har jag prvat med men bara lakrits. Gillar lakrits rtt mycket annars men denna lukta o smaka alldeles fr mycket. Finns d n mer vitt vrt att prova? Jag vill ha mini o n mer mjukt. Prvat massa m tobak m men verkar va krsen haha.
Citera
2020-09-16, 17:59
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakrits-viol
Zyn espressino r min favorit av de jag provat hittills (icke rkare sen 5 veckor tbaks men tycker den r lite hrd o strv. Lyft r mjuka men r alldeles fr stora/lnga. On har jag prvat med men bara lakrits. Gillar lakrits rtt mycket annars men denna lukta o smaka alldeles fr mycket. Finns d n mer vitt vrt att prova? Jag vill ha mini o n mer mjukt. Prvat massa m tobak m men verkar va krsen haha.

Jag lskar lakrits i alla dess former, men i snus tycker jag inte det finns en enda god. Verkar vara s att folk (inte alla, men mnga) som lskar lakrits normalt inte gillar det i vitt snus.

Om du vill ha en mjuk s testa Loop, mint mania eller orange spritz.
Citera
2020-09-16, 18:02
Medlem
Pablo
Citera
2020-09-16, 18:06
Medlem
Har frskt tycka om tobaksfritt snus men helt utan framgng. Det r enbart Zyn som fungerar helt OK men resten r verkligen skrp. Torrt vitt pulver i varje pse vilket knns som grus under lppen. Sen ser jag ocks en risk att det tobaksfria snuset har en risk att dra igng onda krafter mot hela snusindustrin. Tnker d p det som hnt med cigaretter dr mint-ciggen har plockats bort och andra frndringar r att vnta. En sdan debatt klarar sig snuset bra utan.
Citera
2020-09-16, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donnamanlove
Jag lskar lakrits i alla dess former, men i snus tycker jag inte det finns en enda god. Verkar vara s att folk (inte alla, men mnga) som lskar lakrits normalt inte gillar det i vitt snus.

Om du vill ha en mjuk s testa Loop, mint mania eller orange spritz.

Googla lite p Loop hr nyss 🙂. r de mindre n Lyftpsarna?
Citera
2020-09-16, 18:53
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakrits-viol
Googla lite p Loop hr nyss 🙂. r de mindre n Lyftpsarna?

Ja, de r mindre. Som zyn i storlek ungefr, men de r mjukare/lenare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in