2020-07-07, 12:49
Medlem
skitpuddings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Om det låter för bra för att vara sant, om det ser ut att vara för bra för att vara sant, om det smakar som för bra för att vara sant... ja då är det nog för bra för att vara sant.

Nu förstår jag ju att om det påstådda har inträffat så är det ett scenario på länge tidsintervall än vad händelsen verkar när man ser den i text. Meen....

Är det Jason Statham, Vin Diesel, The Rock och Mark Wahlberg som spelar dom fyra poliserna i den kommande filmen Born as Isaak: No Privilege. Där vi ser alla fyra vältränade män och i denna specifika scen så tvingas Betlehem in i polispiken som snabbt åker därifrån så däcken tjuter och försvinner snabbare än däckröken hunnit lägga sig.

Väl i bilen hör man The Rocks första replik "where is your ID" varpå Mark Wahlberg rotar fram ID ur hennes ficka och passar den till Vin Diesel som uttrycker: "Guys this is the daughter of Dawit" varpå Jason Statham knuffar undan sina kamrater i ilska och går fram till den tjej som sitter fasttejpad i stolen, drar henne i håret så huvudet hamnar på snedd och stirrar sedan ner henne i ögonen och skriker så spott flyger åt alla riktningar över hennes ansikte medan den kända repliken kommer: "nigger, you're about to feel what your dad feels" varpå han sparkar henne sittande i stolen ut genom bakdörrarna på pikebussen mitt i farten och hon blir liggande kvar i snöstormen med skrapsår på knäna.

Vad händer här näst?

Wow! Skicka det där manuset till en Hollywood-jude så kommer det garanterat att bli film av det! Vi vet alla att Blattehem Isaak ljuger, men även en lögn kan bli bra film... kolla bara på Schindler's List
Citera
2020-07-07, 12:55
Medlem
Vintergrisens avatar
Det blir nog ett stort "nja" på den historien. Visst, att en polis skulle kalla någon för neger är väl inte helt osannolikt, poliser är trots allt människor de med, men skulle valfri polis, eller någon annan valfri person för den delen, vara insatt i vem som är hennes pappa? Extremt tveksamt!

Nej, det här känns, om inte helt uppdiktat så i alla fall rejält saltat och tyvärr är det omöjligt att såhär i efterhand reda ut vad som faktiskt hände.

Kanske kan det vara en god idé att utrusta alla tjänstemän, poliser, vakter, rättningstjänst, etc. med kroppskameror som måste vara påslagna vid ingripanden. Min tanke är att det skulle öka tryggheten för alla inblandade, plus att det skulle bli svårare för diverse aktivister att dikta ihop saker.
Citera
2020-07-07, 13:00
Medlem
Jag undrar om NÅGON polis i hela sverige känner till att hon är Dawit Isaaks dotter. Varför skulle de uttrycka sig om honom?
Citera
2020-07-07, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Optimaten
Fyra poliser? Var det en stor polisinsats för en okänd kvinna i vingliga skor? Oblygt försök att få projektpengar. Sommar i p1 har verkligen gått all in i sommar: Greta, Tegnell, Sahlin (!). Skattefinansierad media har alltså enbart vänsterröster i sitt populäraste program.
Kan ha hänt. 2017 skulle hon ha blivit kallad neger av polis när jag kollade vem hon var.
Greta är opolitiskt grön. Tegnell är opolitiskt
statstjänsteman han kan rösta på vad som helst. Däremot så är väl Sahlin då vänster i sammanhanget
Citera
2020-07-07, 13:10
Medlem
Juggernawts avatar
Förvirrad mediahora. Undrar om hon fick hjärnskador när hennes tvillingbror pucklade på henne?
Citera
2020-07-07, 13:11
Medlem
kukflashs avatar
Sicket skitsnack. Finns inte en enda människa som vet att det banan-ansiktet är dotter till Dawit Isaak, dom är ju för fan inte ens lika!
Citera
2020-07-07, 13:12
Medlem
Juggernawts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Greta är opolitiskt grön
Missat att hon stödjer AFA och andra vänsterblivna sammanslutningar?
Citera
2020-07-07, 13:16
Avslutad
Det låter lite väl "för bra för att vara sant" och enligt ordspråket så är det i allmänhet inte det.
Kan ju iof vara en mängd fall hon hört talas om skvallervägen och nu tillskriver sig själv, låter mer troligt.
Senast redigerad av pe11e 2020-07-07 kl. 13:22. Anledning: Tillägg
Citera
2020-07-07, 13:16
Medlem
Uppenbart påhittade historier, tror kvinnan är rasist mot vita däremot och hat mot polisen har hon ju helt klart.
Citera
2020-07-07, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hobb
Jag undrar om NÅGON polis i hela sverige känner till att hon är Dawit Isaaks dotter. Varför skulle de uttrycka sig om honom?
Finns inte heller, hon vill vara ett offer precis som BLM propaganda handlar om.
Citera
2020-07-07, 13:20
Medlem
safadinhos avatar
Hon heter Bietelhem Isaak, inget annat.
Citera
2020-07-07, 13:20
Medlem
JanTalibans avatar
Jo en annan grej jag undrar, apropå Betlehems sommarprat. Hon tillkännager: Jag är vän till etiopier, ghaneser, chilenare, blablabla, till män och kvinnor, till icke-binära och homosexuella …

Om jag vill uppnå det här idealet, hur går jag då till väga, rent praktiskt, för att inkludera (ett nöjaktigt antal) ”icke-binära” personer i min vänkrets? Hur många icke-binära personer finns det i Sverige? Tusen stycken, eller? Om detta antal ska räcka till Sveriges tio miljoner invånare så måste ju varje icke-binär person ha minst tiotusen vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in