2020-07-05, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Men ett företagsgig i månaden har hon väl ändå inte?
Anna har inga gig längre dels pga corona och även Harrys vill inte ha en mimande Anna med en casettebandspelare som spelar upp hennes 3 hits.
Citera
2020-07-05, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Extremt osannolikt skulle jag säga. Snarare är hon väl med i nån a-kassa för artister eller musiker. Hon kanske drar in 100 lax eller nåt sånt om året på sin dubbning, tv-program och övrigt trams sen stämplar hon väl upp resten.
Problemet är att man får inte A kassa hur länge som helst. Det var länge sedan hon dubbade ngt.
Citera
2020-07-05, 18:15
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Problemet är att man får inte A kassa hur länge som helst. Det var länge sedan hon dubbade ngt.

Jag har för mig att det finns nån a-kassa där reglerna är lite annorlunda med tanke på att jobben kan va väldigt oregelbundna.
Citera
2020-07-05, 18:19
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Felicias uppväxt har nog inte varit så lätt , har alltid fått försvara sin mor , och har nog varit lite av en extramamma hemma .
Sånt sätter sina spår , hon har psykisk ohälsa och gad , inte lätt att få tillsvidareanställning om man inte mår bra . Hon skulle säkert må så mkt bättre om hon flyttade hemifrån , men svårt att få en lägenhet dagens läge utan fast jobb .
Felicias kille L*c*s är inneboende hos familjen la Book .

Flisan har väl redan bott hemifrån i flera år tillsammans med sin dåvarande kille? Hon är nog bara lat och vill leva som lilla mor, så lite jobb som möjligt.
Citera
2020-07-05, 18:24
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Bra sammanfattning och välkommen i tråden.
En litet korrigering bara - det var inte den 70-åriga grannen (Anders) hon utnyttjade. Det var en snart 50-årig granne (Ulf) som fick den stora äran att klippa gräsmattan. Jag hoppas verkligen att han fick betalt.
Om inte grannarna reagerar på att en familj med FYRA ungdomar inte kan klippa sin egen gräsmatta skulle jag bli väldigt förvånad
Ja, detta kan man verkligen fråga sig. För det första varför kan inte Antonio utföra denna syssla? Sen kan man ju undra varför inte Lill-Tunnans pojkvän, som tydligen också bor där, inte erbjuder sig. Men är man kriminell så har man nog sällan koll vad som är "good manners".

Vad Lill-Tunnan anbelangar så är hon väl både för fet, lat och fin i kanten.
Citera
2020-07-05, 18:33
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ja, detta kan man verkligen fråga sig. För det första varför kan inte Antonio utföra denna syssla? Sen kan man ju undra varför inte Lill-Tunnans pojkvän, som tydligen också bor där, inte erbjuder sig. Men är man kriminell så har man nog sällan koll vad som är "good manners".

Lill-Tunnan är nog inte fet i alla fall.
Citera
2020-07-05, 18:33
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Anna har inga gig längre dels pga corona och även Harrys vill inte ha en mimande Anna med en casettebandspelare som spelar upp hennes 3 hits.
Enligt henne själv har hon självmant valt bort bl a företagsgig
Citera
2020-07-05, 18:35
Medlem
OhMyGaddars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det serru, är Anna i ett nötskal.
Hon ljuger för sig själv hela dagarna och lever i en drömvärld.
Och hon har svårt att förstå, att när hon förnekar sig själv blir folk irriterade.
Misstänker starkt att allt runt Anna handlar om henne själv, blir saker inte som HON tänker sig blir hon upprörd, inget får rubbas i Annas Universum.
Hon är motsägelsefull minst sagt, speciellt när hon kör med att äntligen har hon accepterat sig själv och filtrerar, redigerar och opererar sig själv strax därefter.
Anna blir därför ofta.. Missuppfattad enligt
henne själv.

Men jag tror att Anna faktiskt tar små babysteps framåt i sin kamp för bättre självförtroende för hon är ju osminkad numera på bilder (om än många gånger filtrerad)och det är ju bra.

Tja, osminkat är det kanske men med tanke på att hon redan har "fixat" sina ögonbryn och använder filter som en slags "foundation" för att släta ut eventuella "skavanker", så är det så nära make-up man kan komma. Tycker i alla fall jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det jag inte fattar är varför hon lägger upp de här filtrerade bilderna. Hon ser ju helt omänsklig ut. Är det någon slags fantasi att hon låtsas se ut sådär? Det ser ju ut som en helt annan människa.
Eller snarare vilken typ av filter.

Ja, hon får en helt annan ansiktksform.
Citera
2020-07-05, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
På Annas Instagram får hon varma och glada hälsningar av såväl Puma Swede som Gunilla Persson. Nu blir det jobbigt för Anna. De är ju ändå kändisar på riktigt. Ska hon besvara hälsningen offentligt eller låtsas pryd och oförstående? Kanske Anna och Puma kan göra en film ihop? Roberto betalar.

Vem är Puma Swede?
Citera
2020-07-05, 18:51
Medlem
OhMyGaddars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Det är vi nog många här i tråden som undrar. Jag följer tråden om Felicia som snart ska få sin rättegång om guldstölden hos en gammal dam på västkusten. Ett riktigt vidrigt brott.
Ja, det är speciellt avskyvärt att stjäla från gamla. Jag förstår heller inte varför Anna inte verkar allt för bekymrad över sin dotters agerande. Eller så kanske hon redan har läst lusen av henne, vad vet jag.
Citera
2020-07-05, 18:52
Medlem
OhMyGaddars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Vem är Puma Swede?

En kvinna som har gjort(eller kanske fortfarande gör) nakenfilm i USA.
Citera
2020-07-05, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy

6 vuxna människor ingen kan klippa gräset, ngn dag innan det om gräsklippandet skröt den Anna om den nya gräsklipparen. Bara att lägga ut på nätet att en granne klipper gräset säger hur Annas IQ är och hur lata resten av familjen är. Garanterat kommer dessa grannar att ngn dag tröttna på denna Simpson familj. Då blir det ett gråt repotage i AB eller Expressen hur hon har blivit behandlad. Rubrik kanske blir. Här ställer man upp med ett glas kranvatten med en isbit i Alla Anna och grannen vägrar klippa mitt gräs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in