Citat:
Ursprungligen postat av
Tripportreat
Du ska inte ta oxy då opiater, benso och alkohol är en farlig kombo.
Med tanke på mängden benso i kroppen så är det bortkastat att ta LSD då trippen blir rejält dämpad. Samma sak med 2c-b och dmt då hallucinogener dämpas av benso.
Mdma kommer funka men du kommer nog få en något dämpad effekt, lär säkert bli trevligt dock.
Ketamin vet jag inte hur det är att blanda med benso och alkohol men eftersom det är ett kraftigt bedövningsmedel så känns det vanskligt, jag avråder.
Stimulanter fungerar i regel bra med benso och alkohol så länge man inte tar så mycket att det skevar iväg, lätt hänt att man får i sig både mer benso och mer centralstimulantia när man väl sätter igång. I lagoma doser kan det dock vara trevligt då benso tar bort en del stissighet som den här typen av droger kan medföra.
Ta inte för mycket om du väl ska börja blanda.
//Tripportreat
Edit*
Läste lite mer om 6-apb nu och ser att den mer liknar mdma än tjack som jag var för mig, då gäller säkert samma sak där som med mdma - det kommer säkert funka fint men du kommer få lite sämre effekt.
Tack för ett snabbt svar och dina som vanligt vis ord. Blir att ta en lite mindre dos MDMA+6-APB, inte monsterdoser jag brukar ligga på. Sen när allt börjar lägga sej blir det möjligvis Ketamine och DMT framåt kvällen.
Kan åter komma med resultat ifall någon skulle finna det intressant. Ha en fortsatt trevlig söndag gott folk, och knarka med måtta!