Citat:
Ursprungligen postat av
Nameless-5
Jeg anser "synske" som kvakksalvere, og det de kommer med er kun svada.
Jeg foreslår at vi her i tråden holder oss til det som finnes av fakta i saken, og
resonnementer rundt dette. Det fins ingen belegg for å si noe om hvor AEH
befinner seg, død eller levende.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Svada og svada fru Blom...
Du får tygge videre på dine såkalte FAKTA så får vi se om det kommer noe ut av det etterhvert.
(...)
Dere må tåle at folk kan ha forskjellig syn på dette og heller legge litt mer energi på å utvide horisonten en smule, ikke fly rett i fletta på andre som forsøker litt andre innfallsvinkler.
Vel, jeg har kun sagt min mening. Om du har noe å tilføre tråden, må du selvsagt poste, og
ta den eventuelle kritikken du får med gode og saklige motargumenter. Jeg er åpen for forskjellige
syn på saken, men når det kommer til såkalt klarsynthet har dette gjennomgående vist
seg å være upålitelig.
Om det nå mot formodning skulle vise seg at "synske" har noe for seg, bør ihvertfall de
opplysningene de kan frembringe være litt mer konkret enn "en innsjø omringet av 3 åser".
Det blir simpelthen for vagt. Et slikt sted kan være hvor som helst, nær sagt. Det bringer
ikke saken nærmere en løsning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Iditarod
Jeg følger deg langt på vei. Og vi VET ikke om TEH har passet hunden. Kan hunden ha overnattet hos datteren på andre siden av Langvannet? OG i så fall: Kan det være australieren som leverte hunden tilbake om morgenen? Kan det ha oppstått et håndgemeng mellom ham og AEH?
Australieren, ja. Han som angivelig har flyttet tilbake til sitt hjemland? Eller har han det?
Mener å ha lest i tråden at noen hadde opplysninger om en separasjon.
Ang. TEH, om han faktisk var i andre enden av 9:14-anropet, så regner jeg med at han
også er sjekket ut av området rundt åstedet, da analyser av teledata ville avslørt om
hans telefon var på eller nær åstedet da samtalen fant sted. Jeg tipper politiet har
saumfart teletrafikken i området fra både ukene før og tiden etter hendelsen.