Citat:
Ursprungligen postat av
norrrrrmannn1
Hopp i trappen var bare ment som et eksempel på hva som kan ha skjedd med telefonen.
Problemstillingen er hvorfor den har vært i bevegelse mens anropene forble ubesvart og hvorfor perioden dette skjedde er så lang.
At telefonen er i bevegelse uten at AEH svarer tror jeg er fordi gjerningsmannen holder den mens han beveger seg på åstedet.
At det tar så lang tid tror jeg kommer av at de har folk på utsiden som overvåker og at GM inne venter på klarsignal.
Eller at han/de kom til fots og venter på transport
Angående telefonen som har vært i bevegelse: Hastighet på telefonen behøver ikke å ha sammenheng med et fall. Kan det utelukkes at AEH har prøvd å tilkalle hjelp? AEH kan forsøkt å rømme inn på badet, men rakk ikke å låse. Kidnapperne har deretter revet telefonen ut av hendene AEH s hender, og kastet den fra seg(kan forklare stor hastighet), Det kan ha oppstått et basketak utenfor badet, og jeg tror at AEH ble drept her. Telefonen har blitt liggende en stund på gulvet i 1.etg, for så å blitt lagt på "feil" sted. Er det ikke tidlig å konkludere med at AEH falt/ble dyttet ned trappen, slik enkelte har "konkludert" med?