Citat:
Ursprungligen postat av
Zandra88
Tack så mycket för svar :-) Jag känner att jag är rätt duktig på att inte repetera mig och alla targets får verkligen unika meddelanden. På vissa behöver man dock tänka till lite extra, till exempel de targets som ifrågasätter player gällande tidigare meddelanden eller att det aldrig blir någon träff. Då gör jag allt för att hålla kvar target och jag skulle aldrig argumentera emot target. Något jag sett en del göra.
Kan även tillägga, jag skulle ALDRIG någonsin tjalla på någon op. Jag pallar inte och så seriöst är det ju inte.
Så, mindre tecken, läsa mindre i profiltexter och loggar.
Det släpper säkert till slut. Jag känner ju att jag blir bättre och bättre hela tiden.
Fråga: ni som är op, många av er verkar vara killar? Hur känns det att kliva in i en tjejs skor på detta sätt? Jag menar, dessa gubbar, det är ju något man får utstå som tjej hela tiden överallt.
Vissa män är helt sjuka i huvudet, har ett stort kontrollbehov och är rent allmänt väldigt obehagliga. Det var ingen nyhet för mig. Jag tror säkert att tjejer får utstå en del liknande saker, men det är ju inte så att ni får 100 kukar skickade till er varje dag på facebook eller liknande. Nu är jag nog lite äldre än de flesta som jobbar med detta, och mitt umgänge är också det. Men ingen av mina tjejkompisar har, varken nu eller när vi var yngre, tagit upp att det skulle vara ett stort problem. Det kunde vara killar som ville snacka som skrev på instagram eller facebook, men inte en massa kukar eller frågor om att ses och knulla från ingenstans. Men det kanske har förändrats?