Citat:
Ursprungligen postat av
Zandra88
Ok behöver hjälp. Jag har läst här och läst på nätet samt webbsidorna men fattar nada!
Jag har valt att få ut betalningen till Bitsafe. Jag har precis kopplat Bitsafe mot plattformen. (Sen är väl allt klart för att få en utbetalning).
Jag har även skaffat Revolut. Revolut fattar jag litegrann av.
Men det primära jag vill är att få in dessa pengar på mitt svenska konto? Och allra helst, så billigt som möjligt.
Hur går jag tillväga. Fattar nada gällande Bitsafe. Finns ju inga nummer ingenting. I appen finns bara mitt namn och att inkorgen är tom. Inloggad på Bitsafes webbsida så kan jag bara klicka mig till mina aktiviteter, min profil samt logga ut. Ingen info. Inga nummer. Nada.
Frustrerande.
Tycker jag är smart man fattar inte?
Jag vill alltså göra en överföring till min bank.
Om du ska föra över allt till ditt svenska bankkonto varför inte bara be JH utbetala direkt till ditt svenska konto?
Annars, när du får in pengarna på Bitsafe så klickar du bara på "Transfer money" i menyn på hemsidan och väljer SEPA transfer. Där kan du föra över till ditt svenska konto för 0,75 eur. Undersök först vad du får för växelkurs hos din svenska bank, kan vara värt använda t.ex. Transferwise för överföringen annars då de har bra kurs.
Bitsafe-appen använder du endast för att verifiera ditt ID och för att få en verifieringskod när du gör överföringar från Bitsafe.
Varför ska du ha det på ditt svenska, du är inte rädd för Skatteverket?