Citat:
Ursprungligen postat av
gurka111
Att folk skriver som mongon är inte ett argument, det är ett påstående, och jag tror dig på den punkten. Du var väldigt bekymrad över att vissa kollegor skriver dåligt, det var det jag reagerade på från början. Vad jag gjorde då Jared var att jag förklarade, mycket ingående, varför detta inte påverkar dig överhuvudtaget.
Jag behöver inte upprepa allting igen, men jag kan främst betona det faktum att du på intet sätt behöver spinna vidare på något tokigt som en kollega skrivit, du behöver inte förklara något för kunden , du behöver inte förstå själv, du behöver inte läsa loggen, du behöver inte bekymra dig alls över vad dina kollegor skrivit. Men det här har jag redan försökt förklara för dig.
Det framstod dock som att det sjunkit in eftersom du helt enkelt skrev att allt var noterat. Du hade i varje fall inga som helst synpunkter på det jag skrev, inga invändningar, ingenting. Sedan nån sida fram så lät det "jag bryr mig inte alls", då passade jag på att poängtera att jo det gjorde du visst alldeles nyss.
Är vi klara nu Jared?
Från början var det dock snarare en kommentar kring trådens topic som är JH, kommentaren var riktad mot de som kände sig träffade som arbetar för JH. Det blev först ett argument när du lade näsan i blöt och skulle argumentera för någon skitsak som jag redan vet om och även håller med om. Jag var inte bekymrad över någonting, jag ventilerade snarare min åsikt om den lingvistiska aspekten av det jobb vi utför och som vi får se under tiden vi utför det.
Jag tror faktiskt du behöver upprepa dig igen, för jag har då inte läst några relevanta argument från dig. Seså, vad var dina argument? Att Bror Duktig är ditt mellannamn och att du tycker om att vara trådens besserwisser är liksom inte något bekymmer för mig. Att du kallar folk för hora och sedan klagar på att jag saknar argument illustrerar dock min bild av dig som en tafatt fitta lite klarare. Du försöker så hårt men når inte ända fram. Du skryter om att du har tillfört trådens 300 sidor mer än resten av oss tomtar, men allt jag ser från dig är bara korta meningslösa inlägg som inte tillför ett skit.
Men jag ska inte ge dig allt för mycket skit, i slutet av dagen så är du lika betydelselös för mig som vilken annan jävla pajas i Kina som helst. Och om du kommer fortsätta vilja skriva av dig, tala ut, ventilera, eller vad fan du vill kalla det, så kör hårt. Men jag föreslår att du lägger den energin på ditt jobb istället, för här blir det inga pengar gjorda.
Sen är ju min fråga till dig hur din läsförståelse egentligen ser ut. Jag menar, du verkar ju helt ha missat i vilket sammanhang jag sade det där i. Du kanske skulle gå tillbaka "nån sida" och läsa hela den dialogen så att du förstår vad det faktiskt var som jag skrev.