2020-07-03, 08:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hBroken
kvinnor e bajs

Mja, inte alla. De tenderar till att flockas och gå in i masspsykos i feminiserade länder som Sverige.. Att en svensk kvinna är 'bajs' är en lågoddsare. De drar ner varandra p.g.a. Systerskapet™ bojan. Åk till Polen och kolla där. Riktiga kvinnor med sunda värderingar.
Citera
2020-07-03, 08:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Nej, du har inte sett att män är korkade. Du har därmot, möjligen, sett korkade män. Men det är ingen del av tidsandan.

Det som däremot är en del tidsandan är kvinnor som beter sig korkat i det aktuella politiska avseendet, och det i anmärkningsvärd utsträckning. Vad det beror på kan man fundera på.

Ja, det är anmärkningsvärt hur överrepresenterade kvinnor i politiken och myndigheter är när det kommer till blunders och rent och skärt bedrägligt beteende.

Typ 8 av 10 fall är det en kvinna. Och MSM ger dem ett pass nästan jämt.
Citera
2020-07-03, 08:59
Bannlyst
Kvinnor är genetiskt programmerade att vara illojala, dom kvinnor som inte hoppade i säng med den invaderande armén, blev ihjälslagna och kunde inte föra sina gener vidare.
Det var bara dom med dålig moral som överlevde och här är vi idag.
Citera
2020-07-03, 09:24
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Mja, inte alla. De tenderar till att flockas och gå in i masspsykos i feminiserade länder som Sverige.. Att en svensk kvinna är 'bajs' är en lågoddsare. De drar ner varandra p.g.a. Systerskapet™ bojan. Åk till Polen och kolla där. Riktiga kvinnor med sunda värderingar.
Den svenska kvinnan vågar inte säga emot systerskapet, för de vet hur toxiska kvinnor kan vara om någon säger emot dem.
Så en del är psykfall, andra är bara fega och "den tysta majoriteten" vill bara tillhöra någon grupp. Feminism är något man "måste" vara, tror de.
Det är innan man förstått eller fått förklarat för sig vad feminism är idag.
Ingen av dem skulle acceptera vad det blivit.
Citera
2020-07-03, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb

Men kvinnor är ju illojala enligt tråden, varför skulle de då vara lojala mot "systerskapet"?

OnT så har inte invandringspolitiken så mycket att göra med lojalitet till grupper, den är ivrigt påhejad av media som hela tiden ska vinkla den för att vädja till folks välvilja.
Googla till exempel bilder på barn och sedan bilder på ensamkommande barn.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2020-07-03 kl. 12:12.
Citera
2020-07-03, 13:03
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hBroken
kvinnor e bajs

Nej!
Bajs är mer pålitligt/stabilt och mer användbart som resurs.
Inga av dessa egenskaper kan tillskrivas kvinnor som grupp.

Edit:
Feminiserade egenskaper som att behöva kalla faktiska omständigheter för t.ex. "nazistiskt" säger mer än bara lite om den ständigt närvarande destruktiviteten och parasitismen.
Kvinnor/feminister är de som talar om t.ex. toxisk manlighet, men har aldrig någonsin sett sig själva i spegeln i avseende sin egen hyperboliska toxiskhet.

Bajskorvar använder ej smink.
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2020-07-03 kl. 13:26.
Citera
2020-07-03, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Nej!
Bajs är mer pålitligt/stabilt och mer användbart som resurs.
Inga av dessa egenskaper kan tillskrivas kvinnor som grupp.

Haha vilken tur då att kvinnor börjar sluta vara kvinnor då.
Citera
2020-07-03, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Haha vilken tur då att kvinnor börjar sluta vara kvinnor då.

Det kvittar för min del. Jag slipper er.
Ni kan inte bli män och absolut inte pålitliga som en positiv resurs, till skillnad från t.ex. en bajskorv.

Edit:
Jag hjälpte ett gammalt gann-par med lite mätningar och några lödningar... I gengäld fick jag lite utav fruns köks-konst. Utsökt och ett bra utfall för alla inblandade parter.
Där har vi en hederskvinna av den gamla skolan.

Det var en horkärring tidigare i tråden som trodde att deras krav på mer "makt" gör dem mäktigare. Utan att själv bidra och skapa, är den makten förstörd. Något man ser i kvoterande bolag mm.
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2020-07-03 kl. 13:46.
Citera
2020-07-03, 13:34
Medlem
papercut-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skunkrunkdata
Kvinnor är genetiskt programmerade att vara illojala, dom kvinnor som inte hoppade i säng med den invaderande armén, blev ihjälslagna och kunde inte föra sina gener vidare.
Det var bara dom med dålig moral som överlevde och här är vi idag.

Har inte de som utgör de invaderande arméerna nått sorts ansvar i detta? Känns ju som att det är där problemet börjar...
Citera
2020-07-03, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Det kvittar för min del. Jag slipper er.
Ni kan inte bli män och absolut inte pålitliga som en positiv resurs, till skillnad från t.ex. en bajskorv.

Edit:
Jag hjälpte ett gammalt gann-par med lite mätningar och några lödningar... I gengäld fick jag lite utav fruns köks-konst. Utsökt och ett bra utfall för alla inblandade parter.
Där har vi en hederskvinna av den gamla skolan.

Det var en horkärring tidigare i tråden som trodde att deras krav på mer "makt" gör dem mäktigare. Utan att själv bidra och skapa, är den makten förstörd. Något man ser i kvoterande bolag mm.

"Hederskvinna"!!!!: Och den smörjan tror du jag ska tro på efter det andra uttalandet.

Wow wow wow en "hederskvinna"! wow hon når nästan upp till värdet av en flugfjärt då eller?OOOOOOoooh! Man får ju nästan lust att anstränga sig i köket...
Senast redigerad av Statistenidittliv 2020-07-03 kl. 13:56.
Citera
2020-07-03, 14:29
Medlem
Citat:
"Hederskvinna"!!!!: Och den smörjan tror du jag ska tro på efter det andra uttalandet.

Wow wow wow en "hederskvinna"! wow hon når nästan upp till värdet av en flugfjärt då eller?OOOOOOoooh! Man får ju nästan lust att anstränga sig i köket...

Skicklighet i matlagning är ett sätt att kompensera för kvinnan när hon blivit äldre, fulare och en riktig tjatkärring.
Citera
2020-07-03, 14:40
Medlem
Citat:

Vad du har lust med eller ej kvittar... En bajskorv håller högre standard än vad du är kapabel till att producera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in