2020-06-14, 00:29
Medlem
Nihiliserads avatar
Det känns av flera olika anledningar som att kvinnor endast tycks vara egentligt lojala med sina barn. Annars är det egoistiskt självintresse utan eftertanke, som gäller, för hela slanten. Samt att detta påverkar samhället i flera negativa hänseenden. Inte minst invandringspolitiskt etc. Lojalitet till land, folk, religion, förfäder, kultur etc, tycks vara väldigt främmande för honkönet. Personligen tror jag att inga riktiga matriarkat någonsin existerat, eftersom att dessa utvecklas bakåt, och halkar efter. Eftersom kvinnors fittor premierar grottmänniskogener i sådan hög utsträckning. Kvinnostyre = döden för varje civilisation. Allt spårbart bakåt till honors förhållande till lojalitet. Jag gissar dessutom att allt är en konsekvens av att vi under hela vår apevolution haft en samhällsordning där röveri, folkmord och sexslavar etc, varit ständigt förekommande. Att bl.a. tvingas gifta sig med sin klans mördare genom årtusenden, måste ha premierat de samvetslösa kvinnor som inte bara anpassat sig, utan trivts och gjort klassresor på detta sätt.

Change my mind.
Citera
2020-06-14, 00:53
Bannlyst
Nej, det stämmer dessutom måste vi ändra lagarna så man har rätt att slå ihjäl kvinnor som är otrogna, det är bara på det sättet som vi kan avla fram kvinnor med bra egenskaper.
Citera
2020-06-14, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihiliserad
Det känns av flera olika anledningar som att kvinnor endast tycks vara egentligt lojala med sina barn. Annars är det egoistiskt självintresse utan eftertanke, som gäller, för hela slanten. Samt att detta påverkar samhället i flera negativa hänseenden. Inte minst invandringspolitiskt etc. Lojalitet till land, folk, religion, förfäder, kultur etc, tycks vara väldigt främmande för honkönet. Personligen tror jag att inga riktiga matriarkat någonsin existerat, eftersom att dessa utvecklas bakåt, och halkar efter. Eftersom kvinnors fittor premierar grottmänniskogener i sådan hög utsträckning. Kvinnostyre = döden för varje civilisation. Allt spårbart bakåt till honors förhållande till lojalitet. Jag gissar dessutom att allt är en konsekvens av att vi under hela vår apevolution haft en samhällsordning där röveri, folkmord och sexslavar etc, varit ständigt förekommande. Att bl.a. tvingas gifta sig med sin klans mördare genom årtusenden, måste ha premierat de samvetslösa kvinnor som inte bara anpassat sig, utan trivts och gjort klassresor på detta sätt.

Change my mind.

Jag hävdar att lojalitet mot sin partner beror på följande : personlighet, ömsesidig respekt, religiös övertygelse, antalet tidigare kärlekssorger, människosyn, karaktär och etik samt en avgörande faktor är förmåga till självkritik och att kritiskt granska dagens samhällsklimat och att våga vara kristet konservativ.

Om jag går in på pussypassdenied på reddit blir jag helt bestört över kvinnors svinerier mot män och barn. Var finns respekten och lojaliteten. Mår illa. Vart är samhället på väg
Citera
2020-06-14, 00:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Jag hävdar att lojalitet mot sin partner beror på följande : personlighet, ömsesidig respekt, religiös övertygelse, antalet tidigare kärlekssorger, människosyn, karaktär och etik samt en avgörande faktor är förmåga till självkritik och att kritiskt granska dagens samhällsklimat och att våga vara kristet konservativ.

Om jag går in på pussypassdenied på reddit blir jag helt bestört över kvinnors svinerier mot män och barn. Var finns respekten och lojaliteten. Mår illa. Vart är samhället på väg
Att ha haft samlag med 136 män, räknas det som "tidigare kärlekssorger"?
Citera
2020-06-14, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihiliserad

Change my mind.

Speaking facts. Alla svar står att finna i vår reproduktion och evolution. De kvinnor som följt den illojala strategin är de som varit mest framgångsrika i att föra sina gener vidare, om de så innebär att gifta och föröka sig med sin klans mördare. Det är den råa kalla verkligheten. Kvinnor vet att de funkar på det här sättet, det är därför de alltid håller käften och inte avslöjar sin spelbok. De slits också mellan de två sidorna av den dubbelnatur de är där den ena är omhändertagande, empatisk och kärleksfull och den andra är manipulativ, fylld av illojalitet och falskhet.
Citera
2020-06-14, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeadByDaylight
Att ha haft samlag med 136 män, räknas det som "tidigare kärlekssorger"?
Pratar du om vem nu?
Citera
2020-06-14, 01:28
Medlem
Pluppiplupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderkort
Då är du bög alltså som jag trodde

Har du gått och blivit homofob nu också?

Inte för att det förvånar mig, med tanke på hur du brukar uttrycka dig.

Citat:
Ursprungligen postat av thelivingrose
Har inget intresse av att "change your mind". Du har rätt i att tro/tycka detta. Kanske har du till och med rätt.

Det jag finner fascinerande med er män som sitter och skriver ner era fantastiskt ultrasupermegaintelligenta tankar är att ni ständigt tycks sakna något annat mål än att klaga på andra grupper. Jaha, kvinnor är illojala, och?

Om nu män är så mycket bättre på alla sätt, då borde ni ju kunna tänka ut lösningar på diverse samhällsproblem. Var är lösningsförslagen som sträcker sig längre än "alla andra är dumma, och jag tänker skriva detta på flashback"? Vad gör just du som är så bra för världen? Vad gör du för att visa din lojalitet, ditt mod, din intelligens?

Det finns redan hundratals, kanske tusentals, trådar om hur mycket bättre män är än kvinnor. Du kunde inte skriva i någon av dem?

Ungefär som "feminister" gör på sociala medier, i MSM och som politiker, fast då ur ett kvinnligt perspektiv.

Minst lika jävla patetiskt, om inte värre då dessa faktiskt tjänar pengar på sin infantila dynga.

Vilket då leder till frågan, om hur jävla hjärndöda människor är i väst, som faktiskt konsumerar skiten, och än värre faktiskt tar det som fakta.
Senast redigerad av Pluppiplupp 2020-06-14 kl. 01:31. Anledning: Stavfel, har precis vaknat nu på morgonen.
Citera
2020-06-14, 01:30
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Har inget intresse av att "change your mind". Du har rätt i att tro/tycka detta. Kanske har du till och med rätt.

Det jag finner fascinerande med er män som sitter och skriver ner era fantastiskt ultrasupermegaintelligenta tankar är att ni ständigt tycks sakna något annat mål än att klaga på andra grupper. Jaha, kvinnor är illojala, och?

Om nu män är så mycket bättre på alla sätt, då borde ni ju kunna tänka ut lösningar på diverse samhällsproblem. Var är lösningsförslagen som sträcker sig längre än "alla andra är dumma, och jag tänker skriva detta på flashback"? Vad gör just du som är så bra för världen? Vad gör du för att visa din lojalitet, ditt mod, din intelligens?

Det finns redan hundratals, kanske tusentals, trådar om hur mycket bättre män är än kvinnor. Du kunde inte skriva i någon av dem?

Äh, han vill bara bortförklara sin oförmåga att få tag på en kvalitetspartner.

Det är lättare att skylla på alla kvinnor än att ta ansvar för sina egna brister.
Citera
2020-06-14, 01:34
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:

Du verkar lite kränkt. Jag upplever illojalitet som något naturligt för kvinnor. Vilket - ifall det är sant - är väldigt intressant. Världsreligionerna tycks ha varit inne på samma spår. Om du dessutom tror jag har rätt, borde det inte ens vara kontroversiellt.
Citera
2020-06-14, 01:35
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderkort
Du gillar ju inte kvinnor alltså är du bög.

Inga flickvänner/sexpartners till någon man, har någonsin varit feminister.
Citera
2020-06-14, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppiplupp
Har du gått och blivit homofob nu också?

Inte för att det förvånar mig, med tanke på hur du brukar uttrycka dig.

Ungefär som "feminister" gör på sociala medier, i MSM och som politiker, fast då ur ett kvinnligt perspektiv.

Minst lika jävla patetiskt, om inte värre då dessa faktiskt tjänar pengar på sin infantila dynga.

Vilket då leder till frågan, om hur jävla hjärndöda människor är i väst, som faktiskt konsumerar skiten, och än värre faktiskt tar det som fakta.

Fast att feminister är dåliga och har fel i precis allt har ju konstaterats "några gånger " nu. Om man nu ser sig som så överlägsen förstår jag inte varför man väljer att fastna i det? Liksom ja, vi fattar. Nu valde jag att lägga fokus på vad just denna man kunde göra för stordåd för världen.
Citera
2020-06-14, 01:38
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Äh, han vill bara bortförklara sin oförmåga att få tag på en kvalitetspartner.

Det är lättare att skylla på alla kvinnor än att ta ansvar för sina egna brister.

Jag är alltså en bög som bara misslyckas med kvinnor, enligt Flashback-riddarna med sin Coca-Cola?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in