Citat:
Ursprungligen postat av
Moderkort
Då är du bög alltså som jag trodde

Har du gått och blivit homofob nu också?
Inte för att det förvånar mig, med tanke på hur du brukar uttrycka dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
thelivingrose
Har inget intresse av att "change your mind". Du har rätt i att tro/tycka detta. Kanske har du till och med rätt.
Det jag finner fascinerande med er män som sitter och skriver ner era fantastiskt ultrasupermegaintelligenta tankar är att ni ständigt tycks sakna något annat mål än att klaga på andra grupper. Jaha, kvinnor är illojala, och?
Om nu män är så mycket bättre på alla sätt, då borde ni ju kunna tänka ut lösningar på diverse samhällsproblem. Var är lösningsförslagen som sträcker sig längre än "alla andra är dumma, och jag tänker skriva detta på flashback"? Vad gör just du som är så bra för världen? Vad gör du för att visa din lojalitet, ditt mod, din intelligens?
Det finns redan hundratals, kanske tusentals, trådar om hur mycket bättre män är än kvinnor. Du kunde inte skriva i någon av dem?
Ungefär som "feminister" gör på sociala medier, i MSM och som politiker, fast då ur ett kvinnligt perspektiv.
Minst lika jävla patetiskt, om inte värre då dessa faktiskt tjänar pengar på sin infantila dynga.
Vilket då leder till frågan, om hur jävla hjärndöda människor är i väst, som faktiskt konsumerar skiten, och än värre faktiskt tar det som fakta.