2020-06-29, 11:26
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Gör ej mer reklam än någon annans om sagt. Ser det inte som reklam direkt, utan svara ju bara på folks frågor haha.
Får man inte svara på folks frågor längre?
Det är väl bra man kan påpeka att man kan söka dit inget fel med det.
Men det måste vara fett meningslöst om dom ändå inte tar in folk.I regel hittar folk arbete på andra
ställen.Jag tycker det är bra med fler som kommer till på marknaden.Men det verkar vara svårt för dom att komma in på den svenska marknaden.
2020-06-29, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag har aldrig dåliga dagar livet leker Måndag-Måndag kan du tro.Jag vet absolut vad humor och ironi är överhuvudtaget.Men det framgår liksom inte i ditt meddelande att det var ironi med att INTE logga.
Jag skriver hur jag vill om det så är utan komma eller punkt.Så borde det INTE vara ditt bekymmer heller.Sedan beträffade droger så sysslar jag inte med den avdelningen.Är det något mer du behöver hjälp med så fråga din coach.Om inte min arbetsgivare klagar efter år på datingen så är det nog ok.Det är nog du som vill påvisa att du är en kung.För mig är du bara en individ i mängden.

Men det är ditt bekymmer vad andra skriver här verkar det som. Jag tror inte att man behöver vara adlig för att kunna skriva korrekt. Du har ingenting att skylla på med andra ord, även en träl bör kunna lära sig det.
2020-06-29, 11:44
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Det är väl bra man kan påpeka att man kan söka dit inget fel med det.
Men det måste vara fett meningslöst om dom ändå inte tar in folk.I regel hittar folk arbete på andra
ställen.Jag tycker det är bra med fler som kommer till på marknaden.Men det verkar vara svårt för dom att komma in på den svenska marknaden.
Det beror ju även på vissa krav de har. Att vara flytande i skrift samt ha en gedigen fantasi. Jag antar att många som sökt till Operador är avdankade JH:are där kraven är lite lägre. Folk som skickar in förfrågningar till Operador får ju ett litet test att göra. Lyckas dem inte locka till sig en plats med sättet de skriver på så blir det svårt att få en plats direkt.
2020-06-29, 11:50
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Det beror ju även på vissa krav de har. Att vara flytande i skrift samt ha en gedigen fantasi. Jag antar att många som sökt till Operador är avdankade JH:are där kraven är lite lägre. Folk som skickar in förfrågningar till Operador får ju ett litet test att göra. Lyckas dem inte locka till sig en plats med sättet de skriver på så blir det svårt att få en plats direkt.
Jag är på deras kö efter har blivit godkänd men som jag säger det tar sin tid.
Det är väl klart man ska ha krav men lagom krav funkar bäst.Inga världsmästare arbetar kanske
med detta yrket direkt
2020-06-29, 11:54
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Men det är ditt bekymmer vad andra skriver här verkar det som. Jag tror inte att man behöver vara adlig för att kunna skriva korrekt. Du har ingenting att skylla på med andra ord, även en träl bör kunna lära sig det.
Men du får väl hålla dig till fakta och skriva man ska logga.Alla fattar inte det när dom är nya
frågar och vill få info.Då är det kanske bättre att hålla truten än att spela kung.Du är trots allt ganska ny på tråden men vill vara kungen för alla och påvisa en massa saker.Håll dig till fakta det brukar alltid fungera.Sedan kanske du ska fundera på att INTE anklaga folk för att köra på droger.
Anklaga det gör bara barn och fegisar utan belägg.
2020-06-29, 12:03
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Jag är på deras kö efter har blivit godkänd men som jag säger det tar sin tid.
Det är väl klart man ska ha krav men lagom krav funkar bäst.Inga världsmästare arbetar kanske
med detta yrket direkt
Jo då, både du och jag haha! Vi och några få till här inne har ju rätt bra koll på hur detta funkar så en liten klapp på axeln får man ge oss haha.
2020-06-29, 12:06
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Jo då, både du och jag haha! Vi och några få till här inne har ju rätt bra koll på hur detta funkar så en liten klapp på axeln får man ge oss haha.
Du har ganska många rätt för arbetsgivaren har inget intresse av att påpeka hur bra det är,
Det är bara svara håll käft gör ditt arbete thats it.Det brukar liksom vara policyn.Man hör och läser alla goa på JH ganska strikta coacher,Inte så konstigt det är bra omsättning på folk.
2020-06-29, 12:24
Medlem
Deagle66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Det finns ett gäng olika företag, olika lön och olika krav. Du får kolla vad som passar dig bäst. Det enda kriteriet är att du är 18+, inte är rädd för kukar och kan skriva svenska obehindrat. Känner till dessa men det finns säkert flera.

-Jobba-Hemifrån
-Operador
-Cloudworkers
-Nexxie (De marknadsför som kundtjänst men det är det inte)
-Operating4U
-Content mods
-Malibu (Inte sett på länge)
-Netaporter

Nu har jag ingen aning om vad du jobbar med i Schweiz men det kommer gissningsvis vara stor skillnad mot att göra denna smutsiga sysslan.

Jobbar som byggplåtslagare.
Japp, är som natt o dag mellan dessa yrken.
😅
2020-06-29, 13:30
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Du har ganska många rätt för arbetsgivaren har inget intresse av att påpeka hur bra det är,
Det är bara svara håll käft gör ditt arbete thats it.Det brukar liksom vara policyn.Man hör och läser alla goa på JH ganska strikta coacher,Inte så konstigt det är bra omsättning på folk.
Ja exakt. Men man kan inte klandra dem direkt, de vill ju bara göra sitt jobb. Även om de oftast gör det på fel sätt. Så fort man ifrågasätter JH:s coacher så förvandlas dem till martyrer som är bättre än alla andra haha. Därav mitt aggressiva avsked från JH för snart två år sen.
2020-06-29, 13:50
Medlem
Använder någon här bitsafe kortet? Samt ska man kunna se sitt saldo i appen? Ser endast mitt saldo på hemsidan
2020-06-29, 15:52
Medlem
Citat:
Men du får väl hålla dig till fakta och skriva man ska logga.Alla fattar inte det när dom är nya
frågar och vill få info.Då är det kanske bättre att hålla truten än att spela kung.Du är trots allt ganska ny på tråden men vill vara kungen för alla och påvisa en massa saker.Håll dig till fakta det brukar alltid fungera.Sedan kanske du ska fundera på att INTE anklaga folk för att köra på droger.
Anklaga det gör bara barn och fegisar utan belägg.

Haha, jag har inte vilselett någon med vad som ska loggas. Har till och med svarat utförligt på vad som bör loggas på JH.

Ja det var dåligt gjort av mig, tråkigt om jag sårade dina känslor när jag frågade om du hade rökt crack hela natten. Det var så klart också en seriös fråga från min sida, jag undrade verkligen om du hade rökt crack hela natten. Men nu har jag lärt mig att du bara klarar av att tolka saker ordagrant.
2020-06-29, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktmaestro
Använder någon här bitsafe kortet? Samt ska man kunna se sitt saldo i appen? Ser endast mitt saldo på hemsidan

Det är oklart vad appen har för funktion, det går inte att se saldot i den. Just nu har Bitsafe problem med korten då de använt Wirecard som kortutgivare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in