2020-06-25, 20:15
Medlem
Det finns en doM på Lexbase, nån som har den?
Citera
2020-06-25, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Det finns en doM på Lexbase, nån som har den?
Oavsett vad så är det inga domar från de här målen. CL hade ju någon ordningsbot sedan innan som framkom.
Citera
2020-06-25, 20:27
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
De flesta här inne klankar mest på tjejen, även jag tror ändå att den största boven i dramat är CA. Han hade ju sex med en försvarslös 12 åring och hade henne i sitt grepp ett bra tag efteråt. Måste finnas många här inne som vet hur han var.

11-åring.
Citera
2020-06-25, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGeorge
Visst arbetade hon i hemtjänst eller var personlig assistent eller nåt, det är väl inte orimligt att hon gett nån färre tablett per dag eller liknande och på så vis stulit till sig medicinerna

Ingen MAMMA låter sig påverkas till den grad att man har videor på videor där man själv utsätter sina barn för så grova saker pga en man. Det är för mig uppenbart att han säkert uppmuntrat det här men det är hon som varit utförare. Tänk själv vad en mamma betyder för dig även som vuxen, och att den personen då kan utföra något så fruktansvärt är bortom mitt förstånd..
Jag håller med dig man gör inte så mot sina barn varken som mamma eller pappa. Hon är ett svin men tror ändå att att gris Ca har styrt upp det. Försvarar ingen av dem, må dem lida.
Citera
2020-06-25, 21:58
Medlem
KnivStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Ja just det. Varför fortsatte de inte som sambos? De träffades 2018 och bodde ihop hur länge då?
Sedan ska övergreppen skett när de bodde isär?

Han framförde i sin P7a att han lånat ut pengar, telefon och dator till CL.

Han snackar skit. De har bott ihop i två omgångar och ska ha gjort slut våren 2020. Enligt CA gjorde de slut när han fick reda på vad hon gjort mot sina barn men det är ju rena lögner. Han är så pedofil man kan bli.

Citat:
Ursprungligen postat av Kushty
Det saknas bevisning, antagligen av den anledning att när de inte bodde ihop så gjorde CA "beställningar" av material till CL som är dokumenterade i form av meddelanden och bildmaterial. Jag tänker att när de bodde ihop så är det möjligt att den mesta av kommunikationen skedde IRL, och så även övergreppen.

Har mycket svårt att tänka mig att det inte skedde några övergrepp under tiden de bodde ihop. Däremot saknas det dokumentation över vad som pågick.

Stackars barn. 😔

Precis min tanke. Och det är en fruktansvärd tanke. Kan inte tänka mig att övergreppen upphört under den tiden. De har legat ganska tätt under tiden som man kan bevisa att de pågick. Det är så jävla stört och sjukt
Citera
2020-06-25, 22:01
Medlem
KnivStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
De flesta här inne klankar mest på tjejen, även jag tror ändå att den största boven i dramat är CA. Han hade ju sex med en försvarslös 12 åring och hade henne i sitt grepp ett bra tag efteråt. Måste finnas många här inne som vet hur han var.

Vill veta mer om övergreppet på 11/12 åringen. Var finns det mer info att finna om detta?
Citera
2020-06-25, 22:03
Medlem
KnivStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets123
Så tänker jag också och jag tror tyvärr att det är förklaringen till luckan mellan oktober 2018 då den första filmvågen upphör till sommaren 2019 då den andra filmvågen startar.

Däremellan förgriper de sig gemensamt och CA för sig på barnen.

Det är också förklaringen till att den första filmen är så rå. Eskaleringen som föregått är odokumenterad.

Kanske var CL och CA rent utav ifrån varandra under filmperioderna. Så hon gav honom det han önskade på distans.

Läste att han var lastbilschaufför. Långkörning i Europa under perioderna?

Både du och det personen du citerade skrev vettiga inlägg. Förmodligen har de förgripit sig på barnen tillsammans under den här tiden och det är så jävla vidrigt och äckligt
Citera
2020-06-25, 22:08
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnivStina
Vill veta mer om övergreppet på 11/12 åringen. Var finns det mer info att finna om detta?

Är det CA? eller CL som ska ha begått de övergreppen? för en som är i 11-12 ålder kan ju hjälpa till o fälla dessa jävlar så de inte kan komma ut o förstöra fler barns liv.
Citera
2020-06-25, 22:12
Medlem
KnivStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Är det CA? eller CL som ska ha begått de övergreppen? för en som är i 11-12 ålder kan ju hjälpa till o fälla dessa jävlar så de inte kan komma ut o förstöra fler barns liv.

CA ska ha förgripit sig på en elvaåring enligt inlägg i tråden. Är nyfiken på hur man vet detta och var det finns att läsa mer om
Citera
2020-06-25, 22:17
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
CA ska ha förgripit sig på en elvaåring enligt inlägg i tråden. Är nyfiken på hur man vet detta och var det finns att läsa mer om

Jag hoppas med varje fiber i min kropp att någon inne på anstalten kan få tag på honom!

Jag hoppas det också kommer att tas upp! ett elvaårig barn kan nog lättare ge ett vittne än de två småbarn som blivit utsatta för detta vidriga brott... då är det där vidriga aset rökt.
Citera
2020-06-25, 22:29
Medlem
Citat:

Sant eller inte, den f.d.11-åringen skrev det själv i tråden. CA var inte så gammal själv vid tillfället och övergrepp nämndes inte i inlägget om jag minns rätt (är inte helt 100 på det sista). Skena inte iväg och gör en höna av en fjäder...
Citera
2020-06-25, 22:38
Medlem
KnivStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osakazuki
Sant eller inte, den f.d.11-åringen skrev det själv i tråden. CA var inte så gammal själv vid tillfället och övergrepp nämndes inte i inlägget om jag minns rätt (är inte helt 100 på det sista). Skena inte iväg och gör en höna av en fjäder...
Okej tack ska läsa bak än mer då 👍🏽
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in