2020-06-24, 23:10
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
Måste inte Maguire dessutom vinna finalen för att ta bonusen från Trump?
Jovisst, men nu när Wembo inte är med så är väl det en formalitet?😀
Citera
2020-06-24, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Jovisst, men nu när Wembo inte är med så är väl det en formalitet?😀
Nu hänger jag inte riktigt med?

Hoppas verkligen Trump kommer med bättre form till VM som regerande världsmästare.
Citera
2020-06-24, 23:30
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Nu hänger jag inte riktigt med?

Hoppas verkligen Trump kommer med bättre form till VM som regerande världsmästare.
Ahh jag tänkte tillbaka på förra turneringen när jag utnämnde Wembo till potentiell världsmästare efter första omgången.
Det visade sig i andra omgången att han inte riktigt höll måttet ?😀
Bra kämpat av Maguire, Judd lär sig nog av detta.
Citera
2020-06-24, 23:39
Moderator
Hjv9s avatar
Rättvis segrare, men det var verkligen inget skönspel. Märktes tydligt hos båda att det var laddad och spänd stämning. Trodde Stephen skulle tappa koncentrationen men där bedrog jag mig.

Vem får han nu möta, Mark eller Mark?
Citera
2020-06-24, 23:51
Medlem
Neofytens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjv9
Rättvis segrare, men det var verkligen inget skönspel. Märktes tydligt hos båda att det var laddad och spänd stämning. Trodde Stephen skulle tappa koncentrationen men där bedrog jag mig.

Ja Maguire var den som lyckades samla ihop sig, skön skalp han tog med sig!

Edit: Jag tror på Mark!
Senast redigerad av Neofyten 2020-06-25 kl. 00:22.
Citera
2020-06-25, 09:18
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjv9

Grymt svettigt verkade det vara, Trump var lite småtrumpen efter förlusten, jag kan inte förstå varför dom envisas med att intervjua förloraren.
Det är bara Murphy och Robertson som pallar med en halvhyfsad analys efter sitt spel när dom förlorat.

Jag håller också på Mark! Sticker ut hakan lite längre och tror mer på Mark A och det mest för att Mark S har haft så snett sikte och timing i sin starkaste sida defensiven. Men om ACn varit igång under natten och bordet blir trögtspelat så passar det illa för Allen.

Analyserna på förhand är väl som vanligt bortkastade så fort första stöten är gjord.
Hoppas på tät match.
Citera
2020-06-25, 10:37
Medlem
Hähä, nu är Trump grinig också. Han kan skylla på mycket, men sanningen är naturligtvis att han inte spelar tillräckligt bra efter uppehållet. Personligen tror jag att det kan bero på ett antal saker:

Han har inte tränat tillräckligt bra. Kanske finns det även en psykologisk aspekt eftersom han hade ett så fint momentum in i pandemin och inte riktigt kunde bygga vidare på det "flowet" han hade.

Dessutom kan jag tänka mig att han är en spelare som missgynnas av att det saknas publik. (Visserligen har han vunnit ett par turneringar med väldigt lite publik i Kina denna säsong.) Maguire känns som en spelare som totalt struntar i publiken och atmosfären, eller tom. påverkas negativt...

Visserligen hoppas jag att Judd kommer med fin form till VM, men the Crucible Curse ska väl uppfyllas ännu en gång. Om det så krävs en rejäl pandemi för att få den regerande världsmästaren ur gängorna...
Citera
2020-06-25, 15:22
Medlem
Mark Allen verkar inte tycka det är för varmt att spela snooker idag.

Allen har sänkt 116 bollar, Selby 0(!) på de fyra första framen. Selby har inte spelat bra och har missat grovt i defensivspelet och i de långa attackerna, men Allen är oerhört effektiv.
Citera
2020-06-25, 15:23
Medlem
Neofytens avatar
Selby dök aldrig ens upp, 4-0 till Allen. Han kanske visar sig lite senare, vem vet...
Citera
2020-06-25, 15:30
Medlem
Neofytens avatar
Citat:
Mark Allen verkar inte tycka det är för varmt att spela snooker idag.

Allen har sänkt 116 bollar, Selby 0(!) på de fyra första framen. Selby har inte spelat bra och har missat grovt i defensivspelet och i de långa attackerna, men Allen är oerhört effektiv.

Det ska bli kul att se hur länge 0 bollar streaket håller för Selby!

Edit: Nooo där bröts det imponerande streaket!
Senast redigerad av Neofyten 2020-06-25 kl. 15:40.
Citera
2020-06-25, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neofyten
Det ska bli kul att se hur länge 0 bollar streaket håller för Selby!

Edit: Nooo där bröts det imponerande streaket!
Typiskt, det är ju sånt man hoppas på om inte matchen blir spännande.
Citera
2020-06-25, 16:07
Medlem
Selby bjuder på en friboll tillbaka!

Vilken käftsmäll för Selby att förlora detta frame.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in