Citat:
Ursprungligen postat av
davidladde
Vi är dryga 900 döda inför att att vara världens NÄST mest drabbade land. Det är ni Tegnells kuksugare som blundat för verkligheten hela tiden.
Dumma jävla sossar.
Ursäkta mig! Men vad har totalen att göra med senaste veckornas snitt? Jag kommer ha synpunkter på alla, oavsett hållning i strategifrågan som bara drar siffror ur röven.
Jag förstår absolut inte varför någon i något ”läger” håller på och förvanskar siffror.
Den ena försöker få det att verka som om Sverige gjort helt rätt, och tror att det bara är gamla och sjuka som dör i covid-19 och att siffrorna är uppblåsta. Det gänget som du tillhör tycker inte verkligheten är illa nog, så det överdrivs och hittas på hela tiden.
Alla med normal hjärna tycker att de verkliga siffrorna är bevis nog för Sveriges misslyckande.
När har jag hyllat Tegnell förresten? Och sosse är det absolut sista jag är, förutom möjligtvis miljöpartist och kommunist.
Du borde lära dig att vårda ditt språk lite bättre. Annars kommer du aldrig ens kunna misstas för vilken samhällsklass du tillhör.