2020-06-23, 15:08
Medlem
Någon som kommit in på både mtr och protrain i sthlm? Vilken väljer ni?
Citera
2020-06-23, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroul
Någon som kommit in på både mtr och protrain i sthlm? Vilken väljer ni?

Välj protrain Sthlm så kan du hänga med mig och obliviation Har bara sökt protrain för har hört att de har ett gott ryckte.
Citera
2020-06-23, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugerattvaradig
Grattis till er. Jag kom in i Mjölby. Hur ser det ut för andra orter? Är starten flyttat också på de andra orterna? Jag väntar också på TCC:s besked om utbildningen i Boden. Den ska starta 14e september. Säger de.

Sökte protrain sthlm och starten är flyttat till mars 2021, hässleholm verkar starta i oktober så ser olika ut. Tycker dock det är bra att de flyttar upp starten så man kan få de behövliga LIA timmarna. Invänta boden och se vad dem säger, och grattis till din plats förresten
Citera
2020-06-23, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strutenslok
Okej, det låter sunt ☺️ Har du gått på tcc/protrain och när isf? Tänker på hur skoldagarna är uppbyggda, när börjar, slutar man? Full dag fredagar eller hur funkar de??
Jag gick Protrain, aug 2017-juni 2018. Gick mån em, tis-tor 8.30-16.00, fredagar självstudier. Men jag och ett par kompisar var där ändå nästan alla fredagar för att få till ordentligt plugg och kunna förhöra varann osv. Ibland om nåt var osäkert ställde även lärarna upp på extra genomgång osv. Vi siktade på alla rätt på alla prov, så vi var rätt ambitiösa..
Citera
2020-06-23, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loveferrari
Välj protrain Sthlm så kan du hänga med mig och obliviation Har bara sökt protrain för har hört att de har ett gott ryckte.

Hadde velat protrain men blev reserv 12 där.. reserv 1 hos mtr så hoppas nån hoppar ... 😀😀
Citera
2020-06-23, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loveferrari
Sökte protrain sthlm och starten är flyttat till mars 2021, hässleholm verkar starta i oktober så ser olika ut. Tycker dock det är bra att de flyttar upp starten så man kan få de behövliga LIA timmarna. Invänta boden och se vad dem säger, och grattis till din plats förresten

Jaha så protrain sthlm startar inte nu i september ? ...
Citera
2020-06-23, 16:57
Medlem
strutensloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson5035
Jag gick Protrain, aug 2017-juni 2018. Gick mån em, tis-tor 8.30-16.00, fredagar självstudier. Men jag och ett par kompisar var där ändå nästan alla fredagar för att få till ordentligt plugg och kunna förhöra varann osv. Ibland om nåt var osäkert ställde även lärarna upp på extra genomgång osv. Vi siktade på alla rätt på alla prov, så vi var rätt ambitiösa..

Ja ambitiöst, men de är så de ska va! ☺️
Citera
2020-06-23, 20:38
Medlem
Citat:
Ja ambitiöst, men de är så de ska va! ☺️
Det tyckte vi med! När man sen sitter där och kör själv vill man veta att man gjort allt för att det ska sitta. Sen har man ändå redan glömt en del, iaf det man inte råkar ut för..men man får fräscha upp och läsa TTJ så kommer det tillbaka
Citera
2020-06-23, 20:52
Medlem
strutensloks avatar
Citat:
Det tyckte vi med! När man sen sitter där och kör själv vill man veta att man gjort allt för att det ska sitta. Sen har man ändå redan glömt en del, iaf det man inte råkar ut för..men man får fräscha upp och läsa TTJ så kommer det tillbaka

Aa så blir de nog☺️

Har du eller någon annan aning om hur många ggr man kan köra/bör göra om testerna? Antar att de har och göra med vilket steg man åker i?
Citera
2020-06-23, 21:36
Medlem
Citat:
Aa så blir de nog☺️

Har du eller någon annan aning om hur många ggr man kan köra/bör göra om testerna? Antar att de har och göra med vilket steg man åker i?
Ingen aning, har sagts 2 eller 3 gånger här i tråden tror jag, säkrast är nog att skriva till skolan och fråga om det är viktigt. Ha som mål att 1 gång ska räcka dock.
Citera
2020-06-23, 22:41
Medlem
strutensloks avatar
Citat:
Ingen aning, har sagts 2 eller 3 gånger här i tråden tror jag, säkrast är nog att skriva till skolan och fråga om det är viktigt. Ha som mål att 1 gång ska räcka dock.

Isåfall bättre ovetande.. 😅 Däremot så är det väl som du säger bättre att köra på en gång istället för att planera flera..... 😵😅
Citera
2020-06-23, 23:34
Medlem
Citat:
Isåfall bättre ovetande.. 😅 Däremot så är det väl som du säger bättre att köra på en gång istället för att planera flera..... 😵😅
Exakt rätt inställning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in