2020-06-17, 18:29
Medlem
Begins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolate
varför behövs det ta prover egentligen ?

om du ligger lågt o tar nolva så höjs man.
ligger man inte lågt, så höjd man väl oxå ?

någon speciell nackdel med att höjas över medelvärdet ?

Allitd bra och veta sina standard värden innan man hoppar på en första kur så man har en utgångspunkt. Så jag kommer göra iaf, så jag vet vad jag låg om jag hoppar på en andra kur i framtiden. Men gör som du vill. Varför jag vill ta prover efter oxå är för jag vill se hur nedstängd jag blir av LGD vill ha så mkt info som möjligt, alla reagerar olika på preparat gör det för mitt eget bästa. Lycka till med din kur mannen var försiktig
Senast redigerad av Begin 2020-06-17 kl. 18:37.
Citera
2020-06-17, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Begin
Allitd bra och veta sina standard värden innan man hoppar på en första kur så man har en utgångspunkt. Så jag kommer göra iaf, så jag vet vad jag låg om jag hoppar på en andra kur i framtiden. Men gör som du vill. Varför jag vill ta prover efter oxå är för jag vill se hur nedstängd jag blir av LGD vill ha så mkt info som möjligt, alla reagerar olika på preparat gör det för mitt eget bästa. Lycka till med din kur mannen var försiktig

låter vettigt, tack för din input =)

lycka till med kuren till hösten, har själv varit rätt nöjd hittills med lgd, väntar bara på att mk 677 ska kicka in med

ha de gött
Citera
2020-06-18, 09:02
Medlem
fnyrrs avatar
Liten uppdatering på min mk677

Är inte törstig längre, tack och lov. Var nog uttorkad i extremvärmen som var.

Blir hungrig fortare efter måltid. Aptiten har alltid varit bra men märker att jag ganska snart skriker efter något mer. Så fick en dos av det också.

Blir intressanta veckor nu.
Citera
2020-06-20, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Begin

Hur gör man för att ta prover? Jag kan väl inte bara glida in på min vårdcentral och be om att få lämna väldigt specifika prover, finns det sätt att betala för att få lämna prover eller måste man ljuga ihop att man är sjuk/har problem?
Citera
2020-06-20, 13:51
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskfjäll
Hur gör man för att ta prover? Jag kan väl inte bara glida in på min vårdcentral och be om att få lämna väldigt specifika prover, finns det sätt att betala för att få lämna prover eller måste man ljuga ihop att man är sjuk/har problem?

www.werlabs.se
Citera
2020-06-20, 18:01
Medlem
Begins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskfjäll

visst det är dyrt med hälsokontroller på både blodkollen och werlabs. Men av vad jag läst mig till och sett på youtube så dem som inte har sina värden innan de hoppa in i sin första kur ångrar det. Dom har inget och jämföra med kan va svårt och avgöra när man kan hoppa på nästa kur senare. 2800kr för två prover kan verka va dyrt de hade dock andra tester innan för runt 900kr styck. Men de har försvunnit sen coronan så de erbjuder bara de dyrare vilket är lite fult.

Om man ändå ska hoppa på en kur så går du ju 100% in för gymmet, dra in på kostnader på utemat ett par månader och något annat onödigt. Ska boka en tid hos werlabs i slutet av augusti.
Citera
2020-06-20, 22:23
Medlem
trollmothers avatar
Hallå gott folk!
Jag har en flaska RAD-140 hemma som legat och väntat på mig nu i några månader. Känner att det är dags att testa! Har planer på att köra 5mg dagligen i 8 veckor och jag undrar därmed, är det värt att köra 5mg? Kan jag förvänta mig något överhuvudtaget på en så "liten" dos? Finns det någon som gått denna rutt måhända?
Vill tillägga att jag är helt färsk när det kommer till dopningspreparat.
Citera
2020-06-21, 18:42
Medlem
mrxwls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollmother
Hallå gott folk!
Jag har en flaska RAD-140 hemma som legat och väntat på mig nu i några månader. Känner att det är dags att testa! Har planer på att köra 5mg dagligen i 8 veckor och jag undrar därmed, är det värt att köra 5mg? Kan jag förvänta mig något överhuvudtaget på en så "liten" dos? Finns det någon som gått denna rutt måhända?

Är du helt färsk så bör du läsa på. Du har tex en tråd här som du precis har skrivit i. Läs den.
Googla. Kolla tex filmer på Youtube som läkare eller andra personer har gjort om RAD.
Citera
2020-06-21, 18:56
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Slänger in några rader om mk677 som jag tagit en vecka nu. Ligger redan på testo/dbol, men säkert någon intressant information för någon ändå.

Dos: 25mg

Gått upp 1.5-2kg till, Så nog binder det vätska allt. Har bara ca 1v kvar på bollarna, ska bli intressant och se vikten utan.

Känner bättre pump och tryck i kroppen. Ökad vätska kan mycket möjligt vara svaret på det. Ibland små domingar i händerna, har avtagit sista tiden. Blodtrycket fortfarande densamma som med dbol, 130-135, så ingen skillnad där. Ser fram emot om det går ner något utan bollar eller ligger kvar.

Sovit bättre, utan tvekan.

Tagit det på morgonen för att se om tröttheten infinner sig under dagen. Det gör den!, är helt sprängd efter lunch. Så kommer börja ta det till kvällen nu som planerat.

Aptit har jag gott om ändå, svårt att säga.

Ett enda orosmoln egentligen, dricker som en kamel men varit törstig ändå. Nu har det varit sjukt varmt sista dagarna och jag svettas normalt mycket. Idag har det stundtals regnat och varit svalare, inte alls lika törstig. Ska vara lika imorgon. Hoppas det var värmen enbart, men kommer ta ett glukos test längre fram oavsett för att vara säker på den fronten.

Återkommer säkert om någon vecka.

Citerar mig själv då jag kommer med lite ny input.

Flyttat intaget till kväll istället för dag. Jag som normalt sover ytligt sover nu som en klubbad jävla säl. Vaknat någon gång av domnade händer. Ett problem jag hade dagtid när mk togs på morgonen. Inte värre än att jag skakar av det och somnar om. Sker aldrig mer än en gång per natt, alltså inte ett problem.

Alltid haft bra aptit men nu är jag fan omättlig. Inte ett problem då jag just nu bulkar och äter allt jag ser. Med en strikt diet eller rentav deff skulle nog denna bieffekt vara ganska mentalt jobbig.

Tycker att min träning fått en knuff till det bättre, men jag går redan på testo och en skvätt deca så vad som gör vad är inte helt lätt att utröna.

Blodtrycket ligger mer på stabilt 130 nu, så mk drar inte upp trycker mer än dbol (av sen 5 dagar)

Att jag fått legit mk råder det ingen tvekan om. Kommande veckor blir intressanta.
Senast redigerad av fnyrr 2020-06-21 kl. 19:00.
Citera
2020-06-21, 20:45
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Hallå gott folk!

5mg lär du inte märka något av. Rekommenderar minst 10mg per dag. Finns nya studier där de testat 150mg per dag utan bieffekter. Inget jag jag skulle rekommendera dock, men kolla in den här videon. https://youtu.be/SxTlV7eZEI8
Citera
2020-06-21, 21:34
Medlem
trollmothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
5mg lär du inte märka något av. Rekommenderar minst 10mg per dag. Finns nya studier där de testat 150mg per dag utan bieffekter. Inget jag jag skulle rekommendera dock, men kolla in den här videon. https://youtu.be/SxTlV7eZEI8

Antar att du skickat fel länk? Jag bor tryggt i mitt nuvarande hem liksom.

Dock har jag läst att halveringstiden är betydligt längre än vad man tidigare trott när det kommer till RAD-140. Tidigare trodde man att den var 24 timmar men nu påstås den vara runt 60 timmar. Kan detta betyda att 5mg var dag räcker eller att 10mg varannan dag är ett bättre alternativ? Förstår liksom helt plötsligt varför många fått skumma biverkningar då de förmodligen översaturerat sig själva.

källa https://www.reddit.com/r/sarmssourcetalk/comments/gzunyu/rad140_half_life_60_fcking_hrs/
Senast redigerad av trollmother 2020-06-21 kl. 21:36.
Citera
2020-06-21, 21:41
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Antar att du skickat fel länk? Jag bor tryggt i mitt nuvarande hem liksom.

Dock har jag läst att halveringstiden är betydligt längre än vad man tidigare trott när det kommer till RAD-140. Tidigare trodde man att den var 24 timmar men nu påstås den vara runt 60 timmar. Kan detta betyda att 5mg var dag räcker eller att 10mg varannan dag är ett bättre alternativ? Förstår liksom helt plötsligt varför många fått skumma biverkningar då de förmodligen översaturerat sig själva.

källa https://www.reddit.com/r/sarmssourcetalk/comments/gzunyu/rad140_half_life_60_fcking_hrs/

Det kan mycket väl vara så ja. Man behöver högst sannolikt inte ta det varje dag utan varannan eller var tredje, men då i större dos än 10mg. 40mg var tredje dag är något jag skulle prova i dagsläget.

Vad menar du med fel länk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in