2020-06-11, 07:27
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Förstår inhandlar Clomid aswell, men finns det någon AI man kan köra under kuren för att minimera risken för gyno vid högre dosor utav sarms? Är inte helt 100% insatt, ber om ursäkt isf

Sarms konverterar inte till östro så kan inte se att någon ai behövs. Så länge du fått sarms det vet man ju aldrig.
Citera
2020-06-11, 10:39
Medlem
coxhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Pratar du om LGD eller RAD nu?

Det står näst intill texten jag gjorde ett citat av. LGD 4033
Citera
2020-06-11, 10:47
Medlem
coxhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Ingen aning vad det skulle kunna bero på faktiskt. Man vet inte riktigt hur och varför vissa SARMs/Prohormoner fungerar tillsammans i stacks då det inte är studerat. Kan vara placebo. Ostarine är ju nedstängande av testosteron om man tar det länge eftersom Ostarine molekylen fäster vid samma receptor som testosteron (som i alla regelrätta SARMs).

Om du även tar och läser om biverkningarna av Ostarine så kanske du förstår varför jag är skeptisk. Men det kan ju vara nån oväntad/okänd cocktaileffekt av MK677 och Ostarine.

Det är ganska uppenbart i mina ögon. SARMs är inte särskild studerat på människor (vilket du förmodligen vet) och därför kan vi inte säga EXAKT vilken effekt det kommer ha på just dig. Alla kan få olika effekter av olika SARMs och det är bara bra då vi får mer information.

Visst stänger Ostarine ner den naturliga produktionen, men det är klart som korvspad att du kan få en bättre libido av ”fake” testosterone, aka en SARM. Ostarine sänker (kanske) bara ner dina testosterone värden när du närmar dig de sista veckorna. Hade den sänkt värdena under hela kuren, så finns det ingen anledning att ta det.
Citera
2020-06-11, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Sarms konverterar inte till östro så kan inte se att någon ai behövs. Så länge du fått sarms det vet man ju aldrig.

Exakt man vet inte, men vill ju ändå vara på säkra sidan om det det skulle uppstå!
Citera
2020-06-11, 14:01
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coxhuvud
Det står näst intill texten jag gjorde ett citat av. LGD 4033

Texten du citerade skev om både RAD och LGD. Annars hade jag aldrig frågat.
Senast redigerad av Jagozar 2020-06-11 kl. 14:34.
Citera
2020-06-14, 23:21
Medlem
Kan nån vänlig själ peka mig i rätt riktning om var man kan köpa Sarms? Ute efter Ibutamoren då jag tränar bra men har för låg aptit.
Citera
2020-06-15, 05:54
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nocrybaby
Kan nån vänlig själ peka mig i rätt riktning om var man kan köpa Sarms? Ute efter Ibutamoren då jag tränar bra men har för låg aptit.

Sök i den här tråden (FB) Drogshoppar - Dopningspreparat (Läs första inlägget!)

Det är inte tillåtet att diskutera shoppar någon annanstans än just där. Du måste även ha postat minst 50 inlägg för att kunna ta emot privata meddelanden
Citera
2020-06-15, 09:19
Medlem
tänkte köra nolvadex efter avslutad kur av lgd-4033

ska jag vänta 2 veckor efter avslutad kur, eller kan jag börja direkt ?

sen en annan fråga; hur länge kan man köra nolva ? tänkte om man ville ligga på en högre testonivå en längre period, kan man köra nolva i flera månader t ex ?
o hur ser ens nivåer ut när man väl slutar ? återgår de till det normala, hamnar under det normala, eller ligger den kvar på en högre nivå ?
Citera
2020-06-15, 12:26
Medlem
Tack!
Citera
2020-06-16, 20:48
Medlem
Begins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolate
tänkte köra nolvadex efter avslutad kur av lgd-4033

ska jag vänta 2 veckor efter avslutad kur, eller kan jag börja direkt ?

sen en annan fråga; hur länge kan man köra nolva ? tänkte om man ville ligga på en högre testonivå en längre period, kan man köra nolva i flera månader t ex ?
o hur ser ens nivåer ut när man väl slutar ? återgår de till det normala, hamnar under det normala, eller ligger den kvar på en högre nivå ?

2-3 dagar efter avslutat kur är min plan iaf 40-40-20-20 mg Nolva 4veckor. Självklart kmr jag ta prover på slutet av min kur, men jag börjar till hösten. Lycka till
Citera
2020-06-16, 21:36
Medlem
fnyrrs avatar
Slänger in några rader om mk677 som jag tagit en vecka nu. Ligger redan på testo/dbol, men säkert någon intressant information för någon ändå.

Dos: 25mg

Gått upp 1.5-2kg till, Så nog binder det vätska allt. Har bara ca 1v kvar på bollarna, ska bli intressant och se vikten utan.

Känner bättre pump och tryck i kroppen. Ökad vätska kan mycket möjligt vara svaret på det. Ibland små domingar i händerna, har avtagit sista tiden. Blodtrycket fortfarande densamma som med dbol, 130-135, så ingen skillnad där. Ser fram emot om det går ner något utan bollar eller ligger kvar.

Sovit bättre, utan tvekan.

Tagit det på morgonen för att se om tröttheten infinner sig under dagen. Det gör den!, är helt sprängd efter lunch. Så kommer börja ta det till kvällen nu som planerat.

Aptit har jag gott om ändå, svårt att säga.

Ett enda orosmoln egentligen, dricker som en kamel men varit törstig ändå. Nu har det varit sjukt varmt sista dagarna och jag svettas normalt mycket. Idag har det stundtals regnat och varit svalare, inte alls lika törstig. Ska vara lika imorgon. Hoppas det var värmen enbart, men kommer ta ett glukos test längre fram oavsett för att vara säker på den fronten.

Återkommer säkert om någon vecka.
Citera
2020-06-17, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Begin
2-3 dagar efter avslutat kur är min plan iaf 40-40-20-20 mg Nolva 4veckor. Självklart kmr jag ta prover på slutet av min kur, men jag börjar till hösten. Lycka till

varför behövs det ta prover egentligen ?

om du ligger lågt o tar nolva så höjs man.
ligger man inte lågt, så höjd man väl oxå ?

någon speciell nackdel med att höjas över medelvärdet ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in