Citat:
Ursprungligen postat av
fnyrr
Slänger in några rader om mk677 som jag tagit en vecka nu. Ligger redan på testo/dbol, men säkert någon intressant information för någon ändå.
Dos: 25mg
Gått upp 1.5-2kg till, Så nog binder det vätska allt. Har bara ca 1v kvar på bollarna, ska bli intressant och se vikten utan.
Känner bättre pump och tryck i kroppen. Ökad vätska kan mycket möjligt vara svaret på det. Ibland små domingar i händerna, har avtagit sista tiden. Blodtrycket fortfarande densamma som med dbol, 130-135, så ingen skillnad där. Ser fram emot om det går ner något utan bollar eller ligger kvar.
Sovit bättre, utan tvekan.
Tagit det på morgonen för att se om tröttheten infinner sig under dagen. Det gör den!, är helt sprängd efter lunch. Så kommer börja ta det till kvällen nu som planerat.
Aptit har jag gott om ändå, svårt att säga.
Ett enda orosmoln egentligen, dricker som en kamel men varit törstig ändå. Nu har det varit sjukt varmt sista dagarna och jag svettas normalt mycket. Idag har det stundtals regnat och varit svalare, inte alls lika törstig. Ska vara lika imorgon. Hoppas det var värmen enbart, men kommer ta ett glukos test längre fram oavsett för att vara säker på den fronten.
Återkommer säkert om någon vecka.
Citerar mig själv då jag kommer med lite ny input.
Flyttat intaget till kväll istället för dag. Jag som normalt sover ytligt sover nu som en klubbad jävla säl. Vaknat någon gång av domnade händer. Ett problem jag hade dagtid när mk togs på morgonen. Inte värre än att jag skakar av det och somnar om. Sker aldrig mer än en gång per natt, alltså inte ett problem.
Alltid haft bra aptit men nu är jag fan omättlig. Inte ett problem då jag just nu bulkar och äter allt jag ser. Med en strikt diet eller rentav deff skulle nog denna bieffekt vara ganska mentalt jobbig.
Tycker att min träning fått en knuff till det bättre, men jag går redan på testo och en skvätt deca så vad som gör vad är inte helt lätt att utröna.
Blodtrycket ligger mer på stabilt 130 nu, så mk drar inte upp trycker mer än dbol (av sen 5 dagar)
Att jag fått legit mk råder det ingen tvekan om. Kommande veckor blir intressanta.