Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Jag håller med om att datingmarknaden är hård för män som bara vill ligga runt. Det är för att många kvinnor som bara är ute efter sex är precis lika ytliga som män och går bara efter utseende i stort sett. Där hjälper det inte att vara en "snäll kille".
Nej, detta är en felaktig slutsats. Att datingmarknaden diskriminerar män som både bara vill ligga och de som vill ha varaktiga förhållanden är att kvinnlig hypergami tillåtits löpa amok. Detta hade inte varit möjligt i ett land som inte diskriminerade män och gynnade kvinnor på deras bekostnad.
Citat:
Men det finns många andra dejtingappar som är seriösa, där man kan hitta mer fasta förhållanden. De flesta träffas via dejtingappar nuförtiden.
En app är bara en teknologisk plattform, den ändrar inte på underliggande evolutionär psykologi i kombination med strukturell mansdiskriminering. Däremot kan man påverka kvinnors hypergami via ekonomisk politik, skattepolitik, familjepolitik, och genom att stigmatisera icke önskvärda beteenden. Kort sagt, kvinnor ska sättas på plats, och de följer alltid den starke och rådande konsensus. Konsensus kan man ändra på. Det var lika mainstream för kvinnor att vara nazister i Tyskland under WW2, som det är mainstream för svenska kvinnor att vara vänster och feminister i Sverige.
Kvinnor har ingen egen hjärna eller ryggrad. De följer vinden. Det är männen som på sikt bestämmer vart vinden blåser. Just nu vinner globalisterna (världens rikaste individer och företag) på att utnyttja kvinnors inneboende naivitet och destruktivitet. Den tiden av krigföring mot våra nationer går mot sitt slut nu. Verkligheten håller på att hinna ikapp bilden av verkligheten. Du ser globalisternas desperation i form av flyktingströmmar, klimathysteri, radikalfeminism, BLM, COVID-19 och så vidare. Så här ser krigföring ut idag. Allt är planerat och finanisierat av dem. Härska genom att söndra. Men folk får nog av kaos och elände. När medelklassen får nog är det game over. Framtiden är konservativ, och kvinnorna kommer att tvingas rätta sig efter det.
Mansdiskrimineringen kommer att få ett högt pris, och den kommer även att drabba kvinnor jävligt hårt.
Citat:
Vanliga kvinnor ligger inte runt så mycket. Totala antalet sexpartners för vanliga kvinnor är förvånansvärt lågt.
Nej, kvinnor söker status och makt. Återigen, det kallas hypergami. Samtidigt tjatar kvinnor om jämställdhet. Det är bara tomt snack, det handlar bara om egna privilegier. Problemet är att högstatusmännen inte räcker till alla kvinnor. Så kvinnor kan aldrig nå sitt mål utan att dela på högstatusmännen. Eller att ägna sig åt seriell polygami. Det vill säga att relationerna inte blir varaktiga. Detta är enkel kombinatorik och det går att leda i matematiskt bevis att kvinnornas ekvation inte har någon lösning som de gillar eller vill acceptera.
Kvinnor är därmed dömda till evig olycka och frustration, och det är det vi ser nu. Högstatusmännen är för få. Är man då lågstatustjej och white trash så får man fiska bland gängkriminella invandrarkillar istället, vilket i långa loppet innebär ett liv i misär för kvinnan och hennes avkomma.
Citat:
Så vanliga killar får väl ligga under sin nivå eller försöka ligga över sin nivå.
Varför ska inte killar och män ha samma möjligheter som kvinnor både att ha sex och få partners? Vår stat och vårt samhälle motarbetar detta. Det kallas för diskriminering. Män börjar få nog av detta.
Citat:
Dessutom blir ju vanliga kvinnor som har haft mer än ca 7 sexpartners kallade för horor och slampor av dig och dina likar.
Ja, det är inte ett normalt kvinnligt beteende att ligga runt, om man inte gör det yrkesmässigt. Att män känner avsmak inför detta är evolutionärt betingat. Det är inget feminismen rår på.
Citat:
Så vem ska vanliga killar ligga runt med?
Är du så korkad att jag ska behöva upprepa mig igen? När skattestölden från män till kvinnors fördel upphör, så kommer vanliga män att ha många kvinnor att välja på, eftersom kvinnors hypergami är kontextbaserad och relativ. Välfärdsstaten kommer att falla.
Citat:
Jo det är fakta att du projicerar mycket på "svenska kvinnor".
Ja, det beror på att de på ett svekfullt sätt drar nytta av situationen och därmed förstör vårt land.
Citat:
De två sidorna (höger-vänster) anklagar varandra för än det ena än det andra hela tiden. Det mesta är skrock och fördomar så även ovanstående. Nästan hälften av de röstberättigade männen röstar också vänster.
Unga svenska kvinnor är KRAFTFULLT överrepresenterade inom radikalfeminism och extremvänster. De förstör vårt land.
Citat:
Nu pratade du ju inte om sexsäljare när du skrev att "kvinnor ska hållas i beroendeställning till män...."
Kvinnor ska hållas i beroendeställning till män, det stämmer ja.
Inte alls. Vi kan inte ha ett samhälle som spottar på de mest produktiva i ett samhälle: männen.
Citat:
Svenska kvinnor tar fortfarande huvudansvaret för familjen och hushållet OCH vårdar dina åldrande anhöriga och dina barn.
Det borde de göra i ännu högre utsträckning. Det är en stor och naturlig del av kvinnorollen, och ingen speciell bragd.
Citat:
Flytta ut på landet och gör allt själv om du är så redig och inte vill betala ett skit till vården eller barnomsorgen.
Nej, jag ska lämna landet. Det kan dröja på grund av barnens skolgång, men jag kommer att lämna, och jag kommer rekommendera mina barn att lämna.
Citat:
Men du, få män att sluta betala skatt då. Gör det. Inga problem. "Vanliga killar" kommer älska dig sen när de måste jobba 70-80 timmars veckor för att försörja sina föräldrar, svärföräldrar, fru och barns skolgång
.
I ett lågskatteland kommer produktiva medborgare inte att ha några som helst problem. Men sådana som du kommer att få det svårt. Precis som det ska vara. Som ni röstar så kommer kollapsen snart, med samma utfall som jag önskar: en krossad välfärdsstat. Så fortsätt rösta vänster för all del... Ni spänner bågen allt mer...
Min lojalitet med Sverige är borta för alltid. Nu ska jag resten av mitt liv snacka ner Sverige och svenska kvinnor, och kasta så mycket grus i maskineriet som jag kan. Jag kommer att hånskratta åt er när allt havererar. Det är rätt åt er improduktiva gaphalsar som kräver allt, men gör inget.