2020-06-19, 23:07
Medlem
sanchoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
I Norge varnade man norska kvinnor för att ge sig i lag med ockupationsmakten i radion. Man sa uttryckligen att det kommer att bli konsekvenser efteråt för dom kvinnor som gjorde det.
Ändå skaffade 15,000 norska kvinnor barn med ockupanterna trotts vad dessa gjorde med landet, med kvinnornas fäder och bröder.
Varför ens diskutera hurvida kvinnor är lojala?

Men som någon skriver. Det handlar med all säkerhet om "utvecklingsbiologi". De kvinnor som var illojala är de vars avkomma kunnat överleva under lång tid.

Ja, efter det här exprimentet har jag svårt att se att kvinnor skall få rösta igen de närmaste 2000 åren.

Det är modersinstinkten. Kvinnor har i tusentals år alltid valt den starke mannen. De vill alltid ha det bästa. De byter om de kan.
Citera
2020-06-20, 02:42
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosse.gote48
Du tycker verkligen inte om kvinnor, enligt dina andra trådar. Sånna som dig man ser i dokumentärer där kvinnor mördas och våldtas. Sök hjälp innan du gör nått dumt.
Vem är det du tilltalar här och hur vet du vad någon tycker?
Citera
2020-06-20, 12:37
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag är emot dödsstraff. Han utsätts inte för tortyr, han tycker bara otroligt synd om sig själv.

De här kvinnorna har jag också problem med, de är inte ett dugg bättre än dina illojala, sjuka och kriminella bröder. Eller nja, dina bröder är ju mycket värre.
Jo, det finns ingen värre tortyr än isolering. Det är värre än att låta nån dö.
Citera
2020-06-20, 12:46
Medlem
papercut-ninjas avatar
Citat:
I Norge varnade man norska kvinnor för att ge sig i lag med ockupationsmakten i radion. Man sa uttryckligen att det kommer att bli konsekvenser efteråt för dom kvinnor som gjorde det.
Ändå skaffade 15,000 norska kvinnor barn med ockupanterna trotts vad dessa gjorde med landet, med kvinnornas fäder och bröder.
Varför ens diskutera hurvida kvinnor är lojala?

Men som någon skriver. Det handlar med all säkerhet om "utvecklingsbiologi". De kvinnor som var illojala är de vars avkomma kunnat överleva under lång tid.

Ja, efter det här exprimentet har jag svårt att se att kvinnor skall få rösta igen de närmaste 2000 åren.

12000 norrmän anmälde sig till Waffen-SS...så ingen större skillnad mellan könen där när det gäller att slå sig i lag med fientlig främmande makt (så kan jag tycka att bli förälskad i en soldat som bara gör sin plikt som ockupant, och att frivilligt anmäla sig att strida och dö för dessa främmande makthavare är lite olika nivåer av illojalitet).
Citera
2020-06-20, 16:21
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papercut-ninja
12000 norrmän anmälde sig till Waffen-SS...så ingen större skillnad mellan könen där när det gäller att slå sig i lag med fientlig främmande makt (så kan jag tycka att bli förälskad i en soldat som bara gör sin plikt som ockupant, och att frivilligt anmäla sig att strida och dö för dessa främmande makthavare är lite olika nivåer av illojalitet).
För alla kvinnor som lierade sig med tyskarna blev med barn?
Citera
2020-06-20, 16:52
Medlem
papercut-ninjas avatar
Citat:
För alla kvinnor som lierade sig med tyskarna blev med barn?

...och alla kvinnor som lierade sig med tyskarna och deltog i avelsprogram födde endast ett barn?
Citera
2020-06-21, 17:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Datingmarknaden.

Jag håller med om att datingmarknaden är hård för män som bara vill ligga runt. Det är för att många kvinnor som bara är ute efter sex är precis lika ytliga som män och går bara efter utseende i stort sett. Där hjälper det inte att vara en "snäll kille".

Men det finns många andra dejtingappar som är seriösa, där man kan hitta mer fasta förhållanden. De flesta träffas via dejtingappar nuförtiden.

Citat:
Det är två olika saker. Vanliga män får inte ligga i samma utsträckning som kvinnor på deras egen nivå.

Vanliga kvinnor ligger inte runt så mycket. Totala antalet sexpartners för vanliga kvinnor är förvånansvärt lågt.

Så vanliga killar får väl ligga under sin nivå eller försöka ligga över sin nivå.

Dessutom blir ju vanliga kvinnor som har haft mer än ca 7 sexpartners kallade för horor och slampor av dig och dina likar.

Så vem ska vanliga killar ligga runt med?

Citat:
Ad hominem och inga fakta.

Jo det är fakta att du projicerar mycket på "svenska kvinnor".

Citat:
Unga svenska kvinnor röstar vänster. Detta är samma sak som mansfientligt.

De två sidorna (höger-vänster) anklagar varandra för än det ena än det andra hela tiden. Det mesta är skrock och fördomar så även ovanstående. Nästan hälften av de röstberättigade männen röstar också vänster.

Citat:
Vilken sexsäljare som helst kan rata vem de vill. Vad är problemet?

Nu pratade du ju inte om sexsäljare när du skrev att "kvinnor ska hållas i beroendeställning till män...."

Citat:
Svenska män är slavar under ett matriarkat.

Jävla trams.

Citat:
Svenska män ger fortfarande 4 Mkr till svenska kvinnor.

Svenska kvinnor tar fortfarande huvudansvaret för familjen och hushållet OCH vårdar dina åldrande anhöriga och dina barn.

Flytta ut på landet och gör allt själv om du är så redig och inte vill betala ett skit till vården eller barnomsorgen.

Citat:
Det är svenska kvinnor som är bortskämda. Om inte män betalade er via skattesedeln så skulle ni leva i fattigdom. Män får inget alls utom förakt i retur.

Men du, få män att sluta betala skatt då. Gör det. Inga problem. "Vanliga killar" kommer älska dig sen när de måste jobba 70-80 timmars veckor för att försörja sina föräldrar, svärföräldrar, fru och barns skolgång.
Citera
2020-06-21, 19:01
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag håller med om att datingmarknaden är hård för män som bara vill ligga runt. Det är för att många kvinnor som bara är ute efter sex är precis lika ytliga som män och går bara efter utseende i stort sett. Där hjälper det inte att vara en "snäll kille".

Nej, detta är en felaktig slutsats. Att datingmarknaden diskriminerar män som både bara vill ligga och de som vill ha varaktiga förhållanden är att kvinnlig hypergami tillåtits löpa amok. Detta hade inte varit möjligt i ett land som inte diskriminerade män och gynnade kvinnor på deras bekostnad.

Citat:
Men det finns många andra dejtingappar som är seriösa, där man kan hitta mer fasta förhållanden. De flesta träffas via dejtingappar nuförtiden.

En app är bara en teknologisk plattform, den ändrar inte på underliggande evolutionär psykologi i kombination med strukturell mansdiskriminering. Däremot kan man påverka kvinnors hypergami via ekonomisk politik, skattepolitik, familjepolitik, och genom att stigmatisera icke önskvärda beteenden. Kort sagt, kvinnor ska sättas på plats, och de följer alltid den starke och rådande konsensus. Konsensus kan man ändra på. Det var lika mainstream för kvinnor att vara nazister i Tyskland under WW2, som det är mainstream för svenska kvinnor att vara vänster och feminister i Sverige.

Kvinnor har ingen egen hjärna eller ryggrad. De följer vinden. Det är männen som på sikt bestämmer vart vinden blåser. Just nu vinner globalisterna (världens rikaste individer och företag) på att utnyttja kvinnors inneboende naivitet och destruktivitet. Den tiden av krigföring mot våra nationer går mot sitt slut nu. Verkligheten håller på att hinna ikapp bilden av verkligheten. Du ser globalisternas desperation i form av flyktingströmmar, klimathysteri, radikalfeminism, BLM, COVID-19 och så vidare. Så här ser krigföring ut idag. Allt är planerat och finanisierat av dem. Härska genom att söndra. Men folk får nog av kaos och elände. När medelklassen får nog är det game over. Framtiden är konservativ, och kvinnorna kommer att tvingas rätta sig efter det.

Mansdiskrimineringen kommer att få ett högt pris, och den kommer även att drabba kvinnor jävligt hårt.

Citat:
Vanliga kvinnor ligger inte runt så mycket. Totala antalet sexpartners för vanliga kvinnor är förvånansvärt lågt.

Nej, kvinnor söker status och makt. Återigen, det kallas hypergami. Samtidigt tjatar kvinnor om jämställdhet. Det är bara tomt snack, det handlar bara om egna privilegier. Problemet är att högstatusmännen inte räcker till alla kvinnor. Så kvinnor kan aldrig nå sitt mål utan att dela på högstatusmännen. Eller att ägna sig åt seriell polygami. Det vill säga att relationerna inte blir varaktiga. Detta är enkel kombinatorik och det går att leda i matematiskt bevis att kvinnornas ekvation inte har någon lösning som de gillar eller vill acceptera.

Kvinnor är därmed dömda till evig olycka och frustration, och det är det vi ser nu. Högstatusmännen är för få. Är man då lågstatustjej och white trash så får man fiska bland gängkriminella invandrarkillar istället, vilket i långa loppet innebär ett liv i misär för kvinnan och hennes avkomma.

Citat:
Så vanliga killar får väl ligga under sin nivå eller försöka ligga över sin nivå.

Varför ska inte killar och män ha samma möjligheter som kvinnor både att ha sex och få partners? Vår stat och vårt samhälle motarbetar detta. Det kallas för diskriminering. Män börjar få nog av detta.

Citat:
Dessutom blir ju vanliga kvinnor som har haft mer än ca 7 sexpartners kallade för horor och slampor av dig och dina likar.

Ja, det är inte ett normalt kvinnligt beteende att ligga runt, om man inte gör det yrkesmässigt. Att män känner avsmak inför detta är evolutionärt betingat. Det är inget feminismen rår på.

Citat:
Så vem ska vanliga killar ligga runt med?

Är du så korkad att jag ska behöva upprepa mig igen? När skattestölden från män till kvinnors fördel upphör, så kommer vanliga män att ha många kvinnor att välja på, eftersom kvinnors hypergami är kontextbaserad och relativ. Välfärdsstaten kommer att falla.

Citat:
Jo det är fakta att du projicerar mycket på "svenska kvinnor".

Ja, det beror på att de på ett svekfullt sätt drar nytta av situationen och därmed förstör vårt land.

Citat:
De två sidorna (höger-vänster) anklagar varandra för än det ena än det andra hela tiden. Det mesta är skrock och fördomar så även ovanstående. Nästan hälften av de röstberättigade männen röstar också vänster.

Unga svenska kvinnor är KRAFTFULLT överrepresenterade inom radikalfeminism och extremvänster. De förstör vårt land.

Citat:
Nu pratade du ju inte om sexsäljare när du skrev att "kvinnor ska hållas i beroendeställning till män...."

Kvinnor ska hållas i beroendeställning till män, det stämmer ja.

Citat:
Jävla trams.

Inte alls. Vi kan inte ha ett samhälle som spottar på de mest produktiva i ett samhälle: männen.

Citat:
Svenska kvinnor tar fortfarande huvudansvaret för familjen och hushållet OCH vårdar dina åldrande anhöriga och dina barn.

Det borde de göra i ännu högre utsträckning. Det är en stor och naturlig del av kvinnorollen, och ingen speciell bragd.

Citat:
Flytta ut på landet och gör allt själv om du är så redig och inte vill betala ett skit till vården eller barnomsorgen.

Nej, jag ska lämna landet. Det kan dröja på grund av barnens skolgång, men jag kommer att lämna, och jag kommer rekommendera mina barn att lämna.

Citat:
Men du, få män att sluta betala skatt då. Gör det. Inga problem. "Vanliga killar" kommer älska dig sen när de måste jobba 70-80 timmars veckor för att försörja sina föräldrar, svärföräldrar, fru och barns skolgång
.

I ett lågskatteland kommer produktiva medborgare inte att ha några som helst problem. Men sådana som du kommer att få det svårt. Precis som det ska vara. Som ni röstar så kommer kollapsen snart, med samma utfall som jag önskar: en krossad välfärdsstat. Så fortsätt rösta vänster för all del... Ni spänner bågen allt mer...

Min lojalitet med Sverige är borta för alltid. Nu ska jag resten av mitt liv snacka ner Sverige och svenska kvinnor, och kasta så mycket grus i maskineriet som jag kan. Jag kommer att hånskratta åt er när allt havererar. Det är rätt åt er improduktiva gaphalsar som kräver allt, men gör inget.
Senast redigerad av WordWarrior 2020-06-21 kl. 19:47.
Citera
2020-06-21, 20:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nej, detta är en felaktig slutsats. Att datingmarknaden diskriminerar män som både bara vill ligga och de som vill ha varaktiga förhållanden är att kvinnlig hypergami tillåtits löpa amok. Detta hade inte varit möjligt i ett land som inte diskriminerade män och gynnade kvinnor på deras bekostnad.

Sluta betala för fitta då din dumme fan.

Citat:
Det var lika mainstream för kvinnor att vara nazister i Tyskland under WW2, som det är mainstream för svenska kvinnor att vara vänster och feminister i Sverige.

Precis som det var mainstream för män att vara nazister före och under 2:a världskriget och kommunister då som nu. Eller högerextrema eller islamister osv.

Citat:
Kvinnor har ingen egen hjärna eller ryggrad. De följer vinden. Det är männen som på sikt bestämmer vart vinden blåser. Just nu vinner globalisterna (världens rikaste individer och företag) på att utnyttja kvinnors inneboende naivitet och destruktivitet. Den tiden av krigföring mot våra nationer går mot sitt slut nu. Verkligheten håller på att hinna ikapp bilden av verkligheten. Du ser globalisternas desperation i form av flyktingströmmar, klimathysteri, radikalfeminism, BLM, COVID-19 och så vidare. Så här ser krigföring ut idag. Allt är planerat och finanisierat av dem. Härska genom att söndra. Men folk får nog av kaos och elände. När medelklassen får nog är det game over. Framtiden är konservativ, och kvinnorna kommer att tvingas rätta sig efter det.

Så har "globalisternas" krigsföring alltid sett ut. Ditt problem är att du inte verkar förstå att vi alla, kvinnor som män, blir rövknullade. Visst finns det motrörelser, som består av både kvinnor och män.

Citat:
Nej, kvinnor söker status och makt.

Vissa gör, vissa gör det inte. Precis som för män.

Citat:
Samtidigt tjatar kvinnor om jämställdhet.

Ja idag när båda jobbar så är det helt rimligt att båda tar sitt ansvar för hushållet och barnen också.

Citat:
Problemet är att högstatusmännen inte räcker till alla kvinnor. Så kvinnor kan aldrig nå sitt mål utan att dela på högstatusmännen. Eller att ägna sig åt seriell polygami. Det vill säga att relationerna inte blir varaktiga. Detta är enkel kombinatorik och det går att leda i matematiskt bevis att kvinnornas ekvation inte har någon lösning som de gillar eller vill acceptera.

Majoriteten män och kvinnor rör sig inte ens i högstatuskretsar. Det är en oåtkomlig värld för de flesta.

Citat:
Är man då lågstatustjej och white trash så får man fiska bland gängkriminella invandrarkillar istället, vilket i långa loppet innebär ett liv i misär för kvinnan och hennes avkomma.

Jo så är det ju. White trash söker sig till white trash. De flesta följer det de präglas på som barn.

Citat:
Varför ska inte killar och män ha samma möjligheter som kvinnor både att ha sex och få partners? Vår stat och vårt samhälle motarbetar detta. Det kallas för diskriminering. Män börjar få nog av detta.

Ja, det är inte ett normalt kvinnligt beteende att ligga runt, om man inte gör det yrkesmässigt. Att män känner avsmak inför detta är evolutionärt betingat. Det är inget feminismen rår på.

Tvåsamheten är inget som motarbetas av stat och samhälle, tvärtom är normen och grupptrycket enormt på att leva i par.

Vem ska män ligga runt med då? Det finns ju 3000 frivilliga sexarbetare i Sverige enligt dig. De får helt enkelt ligga runt med dessa.

Citat:
Är du så korkad att jag ska behöva upprepa mig igen? När skattestölden från män till kvinnors fördel upphör, så kommer vanliga män att ha många kvinnor att välja på, eftersom kvinnors hypergami är kontextbaserad och relativ. Välfärdsstaten kommer att falla.

Män kommer inte att ha många kvinnor att välja på, tvärtom. Du kommer då att få uppleva kvinnlig hypergami i sitt esse.

Citat:
Kvinnor ska hållas i beroendeställning till män, det stämmer ja.

Ja för att de inte ska kunna rata bottenskrap som dig och för att du ska kunna köpa fattig fitta som du åker utomlands och köper i dagsläget. Hade varit billigare såklart för dig att kunna göra det på hemmaplan. Du är beredd att gå otroligt långt för det verkar det som.

Citat:
Det borde de göra i ännu högre utsträckning. Det är en stor och naturlig del av kvinnorollen, och ingen speciell bragd.

Klart det är en stor bragd, det är civilisationens grundpelare. Så du tror på allvar att svenska män är beredda att betala för allt det själva? Sjuka mammas dyra medicin och dyra privatskolor till barnen?

Citat:
Nej, jag ska lämna landet. Det kan dröja på grund av barnens skolgång, men jag kommer att lämna, och jag kommer rekommendera mina barn att lämna.

Gött. Dina barn kommer säkerligen flytta hem igen till Sverige när de själva får barn. Många svenskar gör det. Rätt schyssta system i Sverige ändå när man har barn.

Citat:
Min lojalitet med Sverige är borta för alltid. Nu ska jag resten av mitt liv snacka ner Sverige och svenska kvinnor, och kasta så mycket grus i maskineriet som jag kan. Jag kommer att hånskratta åt er när allt havererar. Det är rätt åt er improduktiva gaphalsar som kräver allt, men gör inget.

Ok du bemötte inte det jag skrev.

Frågan är vad du gjort rent konkret under dessa 12 år som du suttit här och agerat som forumets största gnällis och bortskämda mansbebis.

Om vi nu tror på att du är läkare så har du betalat väldigt mycket skatt under dessa 12 åren och säkerligen innan dess också. Du har dina barn i svensk skola, har säkert åtnjutit barnbidrag, vård-av-sjukt-barn bidrag med mera också.

Du har också främjat kvinnlig hypergami genom att betala för fitta. Betalat räkningar och en vending-affär och säkerligen en massa annat också.

Man skulle kunna betrakta dig som forumets största bluff och troll......🤔
Senast redigerad av Jenny9 2020-06-21 kl. 20:38.
Citera
2020-06-21, 20:38
Medlem
Citat:
Sluta betala för fitta då din dumme fan.

Precis som det var mainstream för män att vara nazister före och under 2:a världskriget och kommunister då som nu. Eller högerextrema eller islamister osv.

Så har "globalisternas" krigsföring alltid sett ut. Ditt problem är att du inte verkar förstå att vi alla, kvinnor som män, blir rövknullade. Visst finns det motrörelser, som består av både kvinnor och män.

Vissa gör, vissa gör det inte. Precis som för män.

Ja idag när båda jobbar så är det helt rimligt att båda tar sitt ansvar för hushållet och barnen också.

Majoriteten män och kvinnor rör sig inte ens i högstatuskretsar. Det är en oåtkomlig värld för de flesta.

Jo så är det ju. White trash söker sig till white trash. De flesta följer det de präglas på som barn.

Tvåsamheten är inget som motarbetas av stat och samhälle, tvärtom är normen och grupptrycket enormt på att leva i par.

Vem ska män ligga runt med då? Det finns ju 3000 frivilliga sexarbetare i Sverige enligt dig. De får helt enkelt ligga runt med dessa.

Män kommer inte att ha många kvinnor att välja på, tvärtom. Du kommer då att få uppleva kvinnlig hypergami i sitt esse.

Ja för att de inte ska kunna rata bottenskrap som dig och för att du ska kunna köpa fattig fitta som du åker utomlands och köper. Hade varit billigare såklart för dig att kunna göra det på hemmaplan. Du är beredd att gå otroligt långt för det verkar det som.

Klart det är en stor bragd, det är civilisationens grundpelare. Så du tror på allvar att svenska män är beredda att betala för allt det själva? Sjuka mammas dyra medicin och dyra privatskolor till barnen?

Gött. Dina barn kommer säkerligen flytta hem igen till Sverige när de själva får barn. Många svenskar gör det. Rätt schyssta system i Sverige ändå när man har barn.

Ok du bemötte inte det jag skrev.

Frågan är vad du gjort rent konkret under dessa 12 år du suttit här och agerat som forumets största gnällis och bortskämda mansbebis.

Om vi nu tror på att du är läkare så har du betalat väldigt mycket skatt under dessa 12 åren och säkerligen innan dess också. Du har dina barn i svensk skola, har säkert åtnjutit barnbidrag, vård-av-sjukt-barn bidrag med mera också.

Du har också främjat kvinnlig hypergami genom att betala för fitta. Betalat räkningar och en vending-affär och säkerligen en massa annat också.

Man skulle kunna betrakta dig som forumets största bluff och troll......🤔
Imponerande uthållighet att i så många år kämpa och ändå hinna med ett krävande yrke, ta hand om och uppfostra en massa barn och samtidigt ha tid med att besöka och försörja så många fattiga kvinnor mindre imponerande att det tagit så många år att upptäcka att kampen gett noll inga unga kvinnor i Sverige har dykt upp i behov av ett mål mat
Citera
2020-06-21, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Imponerande uthållighet att i så många år kämpa och ändå hinna med ett krävande yrke, ta hand om och uppfostra en massa barn och samtidigt ha tid med att besöka och försörja så många fattiga kvinnor mindre imponerande att det tagit så många år att upptäcka att kampen gett noll inga unga kvinnor i Sverige har dykt upp i behov av ett mål mat
Det var så dumt att jag inte kan låta bli att kommentera.

Vad menar du? Att inga unga kvinnor skulle vilja komma till Sverige och leva om feministerna och islamvurmarna tillät dem?

Det är inte ett bra signum att vara obegriplig.
Citera
2020-06-21, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Det var så dumt att jag inte kan låta bli att kommentera.

Vad menar du? Att inga unga kvinnor skulle vilja komma till Sverige och leva om feministerna och islamvurmarna tillät dem?

Det är inte ett bra signum att vara obegriplig.
Nu här ju skribenten gång på gång gjort klart att han inte vill ha hit fattiga kvinnor utan han vill att svenska unga kvinnor ska bli likt fattiga kvinnor i andra länder och tvingas förlita sig på en man för att överleva och inte längre kunna välja bort män som är intresserade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in