2020-06-19, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
En del matnyttigt, men också mycket påhittat hemma I kammaren.

Tex: "Om männen dör däremot gynnas flockens kvinnor eftersom veklingarna gallrats bort."
Rent strunt faktiskt. Dels för att det skulle innebära att kvinnorna skulle I så fall hjälpa till att döda dem. Och dels, när du ser till hur det ser ut I verkliga världen, så är det inte veklingarna som dör, de är de modiga.

Men de skulle inte förvåna mej). Människor har dock empati och lite andra saker som också gynnat oss evolutionärt. Där uppstår målkonflikter och man kan inte ha både mans mord ovh empati.

Frågan är om jag inte misstro mej med tanke på vad sadistiska feminister är! Och hur många dom är.
Citera
2020-06-19, 12:41
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ki
Men de skulle inte förvåna mej). Människor har dock empati och lite andra saker som också gynnat oss evolutionärt. Där uppstår målkonflikter och man kan inte ha både mans mord ovh empati.

Frågan är om jag inte misstro mej med tanke på vad sadistiska feminister är! Och hur många dom är.
När jag lurar lite på det, så verkar detta beteende finnas. Kanske inte att döda, men att de mobbar ut de svagare männen.

I Sverige har ju kvinnorna nu sugit åt sig makten, detta samtidigt som vi fått invandring från andra länder. Detta kan ju faktiskt ses som att de har ihjäl de Svenska männen.
Citera
2020-06-19, 12:44
Medlem
bosse.gote48s avatar
Du tycker verkligen inte om kvinnor, enligt dina andra trådar. Sånna som dig man ser i dokumentärer där kvinnor mördas och våldtas. Sök hjälp innan du gör nått dumt.
Citera
2020-06-19, 12:49
Medlem
Citat:
När jag lurar lite på det, så verkar detta beteende finnas. Kanske inte att döda, men att de mobbar ut de svagare männen.

I Sverige har ju kvinnorna nu sugit åt sig makten, detta samtidigt som vi fått invandring från andra länder. Detta kan ju faktiskt ses som att de har ihjäl de Svenska männen.

Ja, de finns en sådan tendens som antagning kan härledas evolutionärt. Men de är väll som de är människor har sina avisidor
Citera
2020-06-19, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bosse.gote48
Du tycker verkligen inte om kvinnor, enligt dina andra trådar. Sånna som dig man ser i dokumentärer där kvinnor mördas och våldtas. Sök hjälp innan du gör nått dumt.

Han kan mycket väl ha en fru och va en mysig familjefar också. Tråden kan va en ventil för honom.
Citera
2020-06-19, 12:57
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Riktat till mig? Blir lättare att förstå om du citerar mig.

Om det är mig du menar, så är jag mera ett subjekt för kvinnors hat, än vise versa.
Citera
2020-06-19, 15:33
Medlem
bosse.gote48s avatar
Citat:
Riktat till mig? Blir lättare att förstå om du citerar mig.

Om det är mig du menar, så är jag mera ett subjekt för kvinnors hat, än vise versa.

Sant de, menar förstås TS.
Citera
2020-06-19, 16:39
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag är emot dödsstraff. Han utsätts inte för tortyr, han tycker bara otroligt synd om sig själv.

De här kvinnorna har jag också problem med, de är inte ett dugg bättre än dina illojala, sjuka och kriminella bröder. Eller nja, dina bröder är ju mycket värre.
Jag har inga kriminella bröder.
Fick jag bestämma skulle de hanteras som allt annat ogräs.
Du är den som håller igen för utvecklingen mot något bättre.
Jag tror till och med att vi skulle kunna enas om vad "bättre" är.
Citera
2020-06-19, 18:41
Medlem
Stackars lilla incel

Är det så många kvinnor som dissat dig? Såklart det är kvinnornas fel att du inte har förmågan att få en kvinna intresserad av dig, inte minst trogen till ENDAST DIG.

Förstår dig!
Citera
2020-06-19, 20:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbat
Stackars lilla incel

Är det så många kvinnor som dissat dig? Såklart det är kvinnornas fel att du inte har förmågan att få en kvinna intresserad av dig, inte minst trogen till ENDAST DIG.

Förstår dig!

Detta är ett anonymt forum. Förstår du ens konceptet?
Citera
2020-06-19, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Detta är ett anonymt forum. Förstår du ens konceptet?

Vad har anonymitet med hans åsikt att göra? Han är en anonym incel
Citera
2020-06-19, 22:27
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:

Så att tänka som en vanlig svensk kvinna, fast tvärtom, det gör mig så farlig att jag kanske helst bör låsas in? ♥️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in