Citat:
Vad är problemet? Länken visar endast ett brev som Wade Robson skrivit och ingenting annat. Michael Jackson hade kunnat posta det brevet här och innehållet hade inte förändrats för det. Om jag hade citerat en krönika som leavingneverlandfacts hade skrivit hade det varit en annan sak.
Jag begriper inte varför du gnäller, det enda jag gjort är att korrigera och komma med relevant fakta som visar att de antaganden du gjort om Jackson och herrarna i filmen i princip helt och hållet varit baserad på felaktig information.
Vad jag vill säga är att om du inte är påläst överhuvudtaget så bör du avstå från att gå in i trådar som denna och sprida osanning och därmed bidra till att det pågår ytterligare drev och hat mot en man du inte har en aning om begått något brott överhuvudtaget. Kan du förstå min poäng där?
Ingen kan veta till 100% att Jackson är oskyldig, men man kan inte döma baserat på noll bevisning och en story story som har fler motsägelser och direkta lögner än sanningar - och som dessutom är baserad helt och håller på berättelser av två erkända lögnare som ljugit under ed flertalet ggr och har ett enormt pengamotiv.
Allmänheten borde ta ett steg tillbaka, inse att de inte har koll på fakta och därmed inte uttala sig och bedriva lynchmentalitet osv.
Jag begriper inte varför du gnäller, det enda jag gjort är att korrigera och komma med relevant fakta som visar att de antaganden du gjort om Jackson och herrarna i filmen i princip helt och hållet varit baserad på felaktig information.
Vad jag vill säga är att om du inte är påläst överhuvudtaget så bör du avstå från att gå in i trådar som denna och sprida osanning och därmed bidra till att det pågår ytterligare drev och hat mot en man du inte har en aning om begått något brott överhuvudtaget. Kan du förstå min poäng där?
Ingen kan veta till 100% att Jackson är oskyldig, men man kan inte döma baserat på noll bevisning och en story story som har fler motsägelser och direkta lögner än sanningar - och som dessutom är baserad helt och håller på berättelser av två erkända lögnare som ljugit under ed flertalet ggr och har ett enormt pengamotiv.
Allmänheten borde ta ett steg tillbaka, inse att de inte har koll på fakta och därmed inte uttala sig och bedriva lynchmentalitet osv.
Mycket bra inlägg. Tittar man bara förbi den ytterst fragila fasad ”dokumentären” visar upp, inser man ganska snabbt att allt är skitsnack. All objektiv fakta pekar mot att MJ är oskyldig. Bara en sån sak som att tåget, som Safechuck påstår sig ha blivit antastad i, inte ens var byggt vid de tillfällen han befann sig på ranchen är bokstavligen skrattretande.
Sidan gör allt för att få det att framstå som att MJ knullade allt och alla på två ben, sålänge det var pojkar
. Andra pojkar som är på sidan har förnekat och twittrar om det. Macaulay Culkin, ständigt förnekat, och är god för flera miljoner, skulle förstås kunna säga sanningen utan större bekymmer eftersom han inte har något pengaincitatement tillskillnad från Wade och Safechuck. Umgås med Jacksons dotter så sent som förra året, av google images att döma, igen googla själv, orkar inte.