Citat:
Ursprungligen postat av
farbror_barbro
Jag är helt med dig där. Jag kan inte helt avskriva honom som GM.
Men det får f-n vara någon rim och reson. Det finns ett tidsfönster för SE att komma ut på Sveavägen, upptäcka LOP och mörda OP. Att däremot som de riktigt SE-troende klamra sig fast som en drucken vid befängda idéer om att han springer in bakvägen och stämplar ut innan mordet, det är något helt annat.
Och du kämpar och kämpar som att nya idéer var otäck ny teknik som måste slås ner.
Palmegåtans motsvarighet till ludditer och amish.
Den person vi söker har mördat en statsminister. Det är i sig befängt, det mest befängda av alltihop. Och det måste du köpa, eftersom det har hänt. Men samma person kan absolut inte ha gjort någonting så övermåttan BEFÄNGT(!!!!!!) som att:
- Gå in genom en dörr och ut genom en annan
- Visat upp sig för media i något annorlunda kläder än han hade på mordnatten - helt avsiktligt
- Ha varit vid Grand innan mordet, kanske med vapnet på sig
- Ha haft en väska som är något större än vad YNs ögonmått säger
Mörda en statsminister mitt på öppen gata inför ögonvittnen, med metal piercing-kula rakt genom stora kroppspulsådern, och halvtaffligt försöka skjuta även hans fru – jajajaja, jo, det är ju sånt vi alla gör ibland efter ett par järn. Inget konstigt alls om vi får tycka.
Men byta keps mellan mord och fotografering, HAHAHAHA å herre min skapare vad har ni rökt för substanser? Befängt. Helt befängt!!! Här har någon missat ta sin dagliga dos medicin.