2020-06-20, 14:02
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyllie
fast asså lite skärpning på kritiken här inne nu vafan, desserterna var faktiskt superfina

sen ett tips till oss som inte har insta eller är blockade, jag tror man får exakt samma material på denna insta-kopia:

https://www.picuki.com/profile/annatoledanobook
Efterrätterna såg faktiskt goda ut. Så inga invändningar där.
Senast redigerad av Scamp 2020-06-20 kl. 14:55.
Citera
2020-06-20, 14:33
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Efter rätterna såg faktiskt goda ut. Så inga invändningar där.
Ja det är onödigt att kommentera hennes vikt, utseende etc. Det vill jag inte läsa om här.
Jag tycker mer om när hon t ex skriver ”jag skulle ha varit i vackra Spanien nu. Så det blir till att tänka om.”
Såna uttalanden är ju helt knäppa! Anledningen att hon skulle vara i Spanien var ju för att hälsa på sin dotter. Dottern har ju bott hemma hela våren. Så vad menar hon med att tänka om? Spanien har ju dessutom öppnar för turism nu, så vill hon bara åka dit för att ha semester så varsågod! Ingenting hindrar henne från att resa dit.
Citera
2020-06-20, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Åhhh, ni är förfärliga!

Ni har fått mig att göra det jag bestämt mig för att inte göra. Registrera konto på Instagram och tittade på Annas efterrätter till midsommar. Ser helt ok ut och det känns ju bra!
Det handlar inte om desserterna
Det e det derä blockerandet o sånt annat
Jättefina desserter
Citera
2020-06-20, 15:09
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ja det är onödigt att kommentera hennes vikt, utseende etc. Det vill jag inte läsa om här.
Jag tycker mer om när hon t ex skriver ”jag skulle ha varit i vackra Spanien nu. Så det blir till att tänka om.”
Såna uttalanden är ju helt knäppa! Anledningen att hon skulle vara i Spanien var ju för att hälsa på sin dotter. Dottern har ju bott hemma hela våren. Så vad menar hon med att tänka om? Spanien har ju dessutom öppnar för turism nu, så vill hon bara åka dit för att ha semester så varsågod! Ingenting hindrar henne från att resa dit.

Anna har inte råd

Anna har inte råd att åka till Spanien, det togs nyligen ut ett pantbrev på 30 000:- i huset, ett pantbrev på ett struntbelopp tar man ut för att man behöver låna ett struntbelopp.
Familjen Annorlunda har inte råd att både bygga gäststuga, åka till Spanien och betala Matthandlaren.
Senast redigerad av trottwell 2020-06-20 kl. 15:25.
Citera
2020-06-20, 15:31
Medlem
Det här med deras ekonomi - dom sålde lägenheten för 6.5 mille ungefär. Vad kostade Ankeborg? Knappt 5? Då bör dom ju haft åtminstone en mille kvar till renoveringen av huset? Är inte det en väldigt saftig budget, så varför pantbrev på 30 tusen?
Citera
2020-06-20, 15:32
Medlem
TPLs avatar
https://youtu.be/h0I3nKre4RU

Anna borde titta på den här intervjun dagligen. Den gjordes efter vinsten i B L VIP. Hon pratade om underkläder och något hon ska visa upp julen 2020.
De gamla trosorna?
Citera
2020-06-20, 15:42
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ja det är onödigt. Men kommentarer som har befogenhet har jag inga problem med.
Citera
2020-06-20, 15:44
Medlem
Just nu Anna är på Närakuten Sollentuna,
under tiden Vanessa också sjuk, F. ringde efter ambulans.
Nytt på instastory.
Senast redigerad av nivijag 2020-06-20 kl. 15:58.
Citera
2020-06-20, 15:48
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Det här med deras ekonomi - dom sålde lägenheten för 6.5 mille ungefär. Vad kostade Ankeborg? Knappt 5? Då bör dom ju haft åtminstone en mille kvar till renoveringen av huset? Är inte det en väldigt saftig budget, så varför pantbrev på 30 tusen?

Det avgår skatt för vinsten på bostadsrätten och det kan ha funnits lån att lösa.
Vid tiden för husköpet skröt Anna med att huset minsann skulle betalas kontant, så blev det naturligtvis inte, vid köpet togs det ut pantbrev på flera hundra tusen.

När domen om mattan föll blev Anna intervjuad, det är inget problem att betala det här, jag har pengar, sa Anna.

Återstår att se när nästa pantbrev tas ut.
Citera
2020-06-20, 15:53
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Fast då utgår du från att det saknades lån att lösa.
Citera
2020-06-20, 15:59
Medlem
Tuttlutts avatar
Besök på akuten och allt måste självklart dokumenteras.
Vem tar en bild samtidigt som man får en spruta??
https://postimg.cc/gallery/g8H1901
Citera
2020-06-20, 16:00
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Anna har inte råd

Anna har inte råd att åka till Spanien, det togs nyligen ut ett pantbrev på 30 000:- i huset, ett pantbrev på ett struntbelopp tar man ut för att man behöver låna ett struntbelopp.
Familjen Annorlunda har inte råd att både bygga gäststuga, åka till Spanien och betala Matthandlaren.
Jag förstår att hon inte har råd. Det var lite det jag menade när hon skrev och låtsades det var pga coronan. Hon kan inte medge något som är negativt. Just det är hennes humoristiska storhet. Hon ÄR Hyacinth i Keeping up appearances
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in