2020-06-18, 18:44
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag vet att hon råkade illa ut innan hon såldes som slav i Sverige till svin som dig som skiter blankt i vem ni stoppar kuken i.

Spiken i kistan för hennes del blev att hon lurades till Sverige av en "pojkvän" och sen köptes av svenska svin som sket fullständigt i vem de stoppade kuken i. Hon hoppade från en vägbro här i Malmö.

För att vuxna män som du vill stoppa kuken i så billiga hål som möjligt. Det är ju ni som underhåller denna jävla handeln med människor över hela världen.

Men såna är ni ju, ni egoistiska sexköpare vars behov och kuk går före allt annat. Ni är totalt förblindade av ert eget ego. Och era patetiska försök att anklaga "extremvänstern", "feminister", "kvinnor" för ert eget beteende är fan så jävla genomskinligt och patetiskt att det är på amatörnivå inom psykologin.

Men sen är ni ju också enkla varelser, på barns mentala mognadsnivå, går dit kuken pekar.

Du kan inte dölja ditt manshat. Har du blivit stukad av en karl eller?

Eftersom det är en klar minoritet som far illa inom sexhandeln, så är det mycket mer effektivt att försöka hålla borta de som inte bör sälja sex, än att förbjuda sexköp för alla. Tjejer som hon far dessutom ännu mer illa på en marknad med förbudspolitik. Hon for illa i Sverige när sexköpslagen var giltig. Inte i sitt eget hemland, där förtjänsterna var mindre. Glöm inte det.
Citera
2020-06-18, 19:51
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du kan inte dölja ditt manshat. Har du blivit stukad av en karl eller?

Du har faktiskt rätt, jag känner hat inför dessa män och kvinnor som utnyttjar och skor sig på andras olycka och misär och medverkar i att förstöra andras liv och tillvaro.

Som tur är finns det många bra kvinnor och män också som är förmögna till medkänsla och medlidande och agerar som vuxna människor.

(Du kan inte dölja ditt kvinnohat, aldrig kunnat.)

Sexhandeln och sexköpslagen i övrigt har jag diskuterat med dig till förbannelse, därför tog jag helt sonika bort ditt andra stycke. Du vet var jag står och jag vet var du står i den frågan.
Senast redigerad av Jenny9 2020-06-18 kl. 19:54.
Citera
2020-06-18, 20:14
Medlem
Durzons avatar
Angående det där radioprogrammet
https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/204096?programid=2519

Jag kollade Emma Janke på facebook. Hon gillar massor med vänsterradikala, feministiska grupper och idéer. Precis som wordwarrior säger så handlar det om att göra reportage och "dokumentärer" om sådant som faller in i journalistens egen ideologiska agenda. SR och SVT är ett tillhåll för vänsterns propagandamakare. I prostitution och sk "människohandel" ser dom ett gyllene tillfälle. Här kan dom få stå oemotsagda och vräka ut selektivt valda tragedier och demonisera sexköpare.

Är så jävla trött på dom. Kan dom bara inte ha sitt samhälle och så kan vi andra ha vårt? Tänk att vakna på morgonen och bara veta att idag slipper jag betala skatt till svinen och lyssna på deras propaganda. Vilken dröm! Så ljuvt!

Varför försöker dom inte ge oss en objektiv och övergripande bild av vad som händer istället?
Citera
2020-06-18, 21:55
Medlem
Citat:
Du har faktiskt rätt, jag känner hat inför dessa män och kvinnor som utnyttjar och skor sig på andras olycka och misär och medverkar i att förstöra andras liv och tillvaro.

Som tur är finns det många bra kvinnor och män också som är förmögna till medkänsla och medlidande och agerar som vuxna människor.

Sexhandeln och sexköpslagen i övrigt har jag diskuterat med dig till förbannelse, därför tog jag helt sonika bort ditt andra stycke. Du vet var jag står och jag vet var du står i den frågan.

Jaså, var har du den medkänslan när sexarbetare bönar och ber om sina mänskliga rättigheter?
Citera
2020-06-19, 00:31
Medlem
Louis Theroux har gjort en dokumentär o. Sexarbete i England. Det ger en varken avskräckande eller förskönande bild av sexsrbete o h sexarbrtstr. Han respekterar tjejerna och låter dom komma till tsls. Han skyr inte de svåra frågorma men moraliserar inte eller ifrågasätter deras egna upplevelser..Allsä precis raka motsatsen till samtliga Svensk "dokumentärer" som alla har en pk-agenda.
Finns på Svtplah om ni vill skaffa en någorlunda realistisk bild om sexköpare och sexsäljare. Lägg märke till den. neurologiskt sjuke mannen som aldrig haft och aldrig skulle kunna få en sexuell kontakt om han inte hade en av dessa heroiska kvinnor att gå till
I Sverige skulle han vara kriminell. och feminister påstår att han gör sig skyldig till våldtäkt.
Hur i hela helvete kan dom få det till det?
Citera
2020-06-19, 01:12
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Din indignation handlar om personliga orsaker. Du har aldrig varit och kommer aldrig att bli en förkämpe för människors rättigheter. Detta eftersom du inte ens förstår vad människors rättigheter är för någonting.
Citera
2020-06-19, 01:52
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Din indignation handlar om personliga orsaker. Du har aldrig varit och kommer aldrig att bli en förkämpe för människors rättigheter. Detta eftersom du inte ens förstår vad människors rättigheter är för någonting.

Och det kommer från dig, som överger dina egna barn för att köpa sex och bekräftelse utomlands.
Citera
2020-06-19, 02:15
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:

Tack.
Bara vi är överens om att det inte bara är män man ska hata, för svin finns av alla kön och enligt mig finns det få saker som är så vidrigt som att utnyttja de värnlösa och barn.

En vuxen kvinna som själv valt att sölja sig till kan vara tragisk på de flesta olika sätt, men hon har valt det själv och det har sina konsekvenser, precis som för sotare eller slambilsförare.
Citera
2020-06-19, 03:33
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Och det kommer från dig, som överger dina egna barn för att köpa sex och bekräftelse utomlands.

Jag överger aldrig mina barn. Det där är komplett nonsens. Är du frikyrklig eller vad är ditt problem?
Senast redigerad av WordWarrior 2020-06-19 kl. 04:05.
Citera
2020-06-19, 04:15
Avslutad
Citat:
Jag överger aldrig mina barn. Det där är komplett nonsens. Är du frikyrklg eller vad är ditt problem?

Hennes problem, förutom brist på intelligens, är förstås bristen på uppmärksamhet från män. Därav förstås denna manshat som är så påtagligt patetiskt så man kan inte låta bli att garva...
Sen försöker man inbilla de naiva att man bryr sig om de sexsäljande kvinnorna, jo tjena...

Sen måste man faktiskt fråga sig varför just svenska kvinnor hetsar upp sig så mycket över det här med sexköp? Är svenska kvinnor generellt mer dumma i huvudet än kvinnor i andra länder? Eller kan det helt enkelt vara så att svenska kvinnor hatar svenska män mer än till exempel italienskor hatar sina manliga landsmän?
Varför i så fall? Är det för att den svenske mannen är en jäkla mes som har satt kvinnan på en alltför hög piedestal som gjort att kvinnan helt tappat respekten?
Citera
2020-06-19, 04:27
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Hennes problem, förutom brist på intelligens, är förstås bristen på uppmärksamhet från män. Därav förstås denna manshat som är så påtagligt patetiskt så man kan inte låta bli att garva...
Sen försöker man inbilla de naiva att man bryr sig om de sexsäljande kvinnorna, jo tjena...

Sen måste man faktiskt fråga sig varför just svenska kvinnor hetsar upp sig så mycket över det här med sexköp? Är svenska kvinnor generellt mer dumma i huvudet än kvinnor i andra länder? Eller kan det helt enkelt vara så att svenska kvinnor hatar svenska män mer än till exempel italienskor hatar sina manliga landsmän?
Varför i så fall? Är det för att den svenske mannen är en jäkla mes som har satt kvinnan på en alltför hög piedestal som gjort att kvinnan helt tappat respekten?

Intressant inlägg. Jag är inne på samma spår som du. Svenska män har blivit för softa, och kvinnor slår rent instinktivt tillbaka mot vad de uppfattar som svaghet. Den reaktionen är mycket destruktiv. Män måste återta makten, eller så går hela vår civilisation förlorad. Sexköp är bara en symbolfråga. Det handlar om viktigare och större saker.
Senast redigerad av WordWarrior 2020-06-19 kl. 04:29.
Citera
2020-06-19, 04:43
Avslutad
Citat:
Intressant inlägg. Jag är inne på samma spår som du. Svenska män har blivit för softa, och kvinnor slår rent instinktivt tillbaka mot vad de uppfattar som svaghet. Den reaktionen är mycket destruktiv. Män måste återta makten, eller så går hela vår civilisation förlorad. Sexköp är bara en symbolfråga. Det handlar om viktigare och större saker.

Det största felet i Sverige är att dessa galna kärringar får stå oemotsagda. Inte här på Flashback förstås men i vanlig media och livet i övrigt.
Ta bara drevet mot Paolo Roberto, varför i helvete vågar inte männen inom ledande ställning inom till exempel ICA stå emot dessa kärringar? Istället viker man sig genast för en liten högljudd grupp, patetiskt är bara förnamnet.

Det är därför som jag tycker om Donald Trump, inte för hans politik utan just för att han viker sig inte för några hysteriska drev. Fy fan vad vi skulle behöva ha en sån politiker här i Absurdistan som skulle våga stå emot dessa idiotfeminister...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in