Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Oj, nu träffade jag rätt märker jag..
Det faktum att ni talar för dem, att ni ser dem som "utsatta", osv är lika med att ni omyndigförklarar dem.
"Polis och andra myndigheter".
Jag har postat en intervju med en prostituerad som tycker ni är löjliga och förminskande. Den har förstås ignorerats. Jag har också pratat face to face med prostituerade som säger samma sak. De föredrar att feminister låter bli att lägga sig i deras liv. De vill inte ha några feminister som företräder dem - de är vuxna människor och kan tala för sig själva.
Men de ljuger ju såklart. Tvingade av sin hallick..
Jag har skrivit att kvinnor ska sluta anse sig ha rätt att kontrollera mäns sexualitet. Men det är lika med hemsk kvinnosyn i dina ögon. Tack för att du illustrerar min poäng från tidigare inlägg.
Som vanligt påstår du att jag påstått en massa som jag inte påstått.
"Träffade rätt"- inte en enda gång.
Du har riktigt jävla svårt för att förstå att det kan vara problematiskt med en legalisering.
Var är alla inläggen där "vi" talar för de prostituerade mer än vad "ni" gör?
Dessutom. I inlägg efter inlägg har du suttit och talat för ALLA kvinnor. Att kvinnor är bortskämda prinsessor som borde tas ner på jorden. Att kvinnor ser på och behandlar män som slavar som bara ska utnyttjas. Att kvinnor är lata bortskämda manshatande svin. Som vägrar män sex om männen inte är rika och ger dem saker och bekväma liv.
Nu helt plötsligt blir du
sååå upprörd när du inbillat dig att här finns folk som omyndigförklarat de prostituerade kvinnorna, såsom du precis suttit och i princip omyndigförklarat ALLA kvinnor. Kallat dem barn och fan och hans moster.
Kvinnor som enligt dig, om man skulle dra det till sin spets, borde få välja mellan att våldtas eller prostituera sig.
Jag har aldrig skrivit att mäns sexualitet ska kontrolleras.
Citat:
Det faktum att ni talar för dem, att ni ser dem som "utsatta", osv är lika med att ni omyndigförklarar dem.
Inte jag, men bland annat en polischef i Tyskland. Vet inte om han är feminist, stod inget om det.
Hur stort är ditt underlag? Hur många prostituerade har du intervjuat? Vilka var frågorna? Kan du länka till ditt material?