Citat:
Ursprungligen postat av
Otto Flick
Ja, det är inte en favoritspelare direkt. Får samma irriterande vibbar av honom som jag hade av TFF/HIF-spelaren Erik Sundin för några år sedan.
Jag gillar generellt sett fysiskt spel, men om man går över gränsen måste det ju få konsekvenser också, nästan så att man undrar om hans gnäll är något som domarna har i bakhuvudet... för han skulle ha haft 2 gula nu egentligen.
Citat:
Ursprungligen postat av
TrogenHammarby
Enligt Ishizaki var det en vanlig nickduell, inga konstigheter.
Varför får han ens kommentera Elfsborg?
hehe, det var det ju verkligen inte. Jag tyckte det var ett ganska klart gult kort, Rosenberg stilen är inte ok, med lite oflyt kan det ju bli hjärnskakning osv av sådant där.
Jag trodde Ishizaki skulle kommentera superettan, men det blir väl rätt naturligt att låta han ta matcher i den här delen av landet. Samma upplägg hade ju C more där geografin ofta avgjorde vem som hade hand om matcherna och han bor väl i Borås. Hon Camilla har jag för mig kommer vara programledare för S1.
Sana och Giorgi lär börja på bänken idag om man får tolka Poyas uttalanden rätt, det är ju lite synd, men det kan ju bli en bra injektion sista 30 eller så, viktigt att inte utsätta dom för skaderisk om dom inte är 100%, men det kommer bli intressant att se hur vi ställer upp nu då, finns väl 2 huvudalternativ kvar för vakansen på mittfältet då, Titi eller Toko.