2020-06-18, 12:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LorineTalhaoui
Breivik har en hemlig flickvän, en svensk kvinna.

https://nyheter24.se/nyheter/utrikes/808182-uppgifter-svenska-kvinnan-ar-breiviks-hemliga-flickvan

Varför ska inte Breivik ha rätt att ha en flickvän när han är såå gullig och snäll och go?

Det är kanske du? Du som tycker han är "såå gullig och snäll och go".
Citera
2020-06-18, 12:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Jag är emot tortyr och hade hellre sett honom arkebuseras på Karl Johann direkt efter domen.
Varför inte påla upp honom där tills han torkat ut och sen strimla ner honom till fiskfoder?

Mitt problem här är bara de här kvinnorna. Dina lojala systrar.

Jag är emot dödsstraff. Han utsätts inte för tortyr, han tycker bara otroligt synd om sig själv.

De här kvinnorna har jag också problem med, de är inte ett dugg bättre än dina illojala, sjuka och kriminella bröder. Eller nja, dina bröder är ju mycket värre.
Senast redigerad av Jenny9 2020-06-18 kl. 13:19.
Citera
2020-06-18, 12:46
Medlem
RedXs avatar
Man skulle nästan också kunna hävda att det finns ett mått av ”illojalitet” i att skjuta ihjäl ett 80-tal tonåringar.
Citera
2020-06-18, 13:04
Medlem
McBoogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelivingrose
Min poäng var, att vad är meningen med att tycka så? Om jag skulle hålla med och "förstå problematiken", skulle du må bättre då? Vad ska du göra med min förståelse?

Eftersom du inte förstår problematiken i ditt sätt att tänka och tycka om saken så är det meningslöst att ha en diskussion med dig.
Citera
2020-06-18, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McBooger
Eftersom du inte förstår problematiken i ditt sätt att tänka och tycka om saken så är det meningslöst att ha en diskussion med dig.

Det finns inget fel med mitt sätt att tänka. Det är bara du som saknar svar på mina relevanta frågor.
Citera
2020-06-18, 13:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Man skulle nästan också kunna hävda att det finns ett mått av ”illojalitet” i att skjuta ihjäl ett 80-tal tonåringar.

Är benägen att hålla med dig.
Citera
2020-06-18, 15:00
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Statistiken talar emot dig.

Det råder en stor obalans mellan könen i vårt land idag. Vi kommer att eskalera i problem pga det de närmsta decennierna.

Som jag skrev måste lojalitet förtjänas. Varför ska kvinnor stå ut med män som inte drar sitt strå till stacken?
Citera
2020-06-18, 15:17
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX

Så kan man rimligen tolka den situationen, ja.

Om det är illojalt att inte knulla så är det väl illojalt att döda barn.
Citera
2020-06-18, 15:34
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlightenmentbed
Varför har männen slutat kontrollera kvinnan i väst?

Judisk mediapropaganda som syftar till att söndra våra samhällen, och lagstiftning och regleringar som bygger på detta.
Citera
2020-06-18, 15:36
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Men ok, ska vi analysera din egen hypergami då? Manlig hypergami.

Du är trött på din fru, tycker hon har blivit gammal o fet o tråkig efter x antal graviditeter. Du tänder inte på henne, det är fullständig slentrian som du inte gör något åt.

Du har istället x antal "flickvänner" som du köper sexuella tjänster från. Om jag tolkat dig rätt så är du borta ganska länge ibland och bor hos dessa(?) Du vill också att andra familjer ska sälja sina unga döttrar till män som dig så att där är ett ständigt flöde av unga kvinnor att köpa för du gillar variation och bekräftelsen du får ur detta.

Hur tycker du denna manliga hypergami som du representerar är lojal mot familjen och främjar samhället?

Tröttsam sexualmoralism återigen från din sida. Du är så satans privilegierad och bortskämd att du är helt blind.

En av de kvinnor jag träffar hjälpte jag nyligen att starta en egen "vending business". Hon säljer mat, kläder, bakverk och så vidare. Överskottet från denna kan försörja två till tre familjer under överskådlig tid. Lite sex som ersättning är ju ingenting mot denna fundamentala och livsförändrande sak. Vi har ju dessutom massvis med sociala aktiviteter och annat trevligt tillsammans också. Hon trivs i mitt sällskap. Har betalat hennes hyra och elräkning också. Jag är en riktig gentleman.
Senast redigerad av WordWarrior 2020-06-18 kl. 15:43.
Citera
2020-06-18, 15:48
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelivingrose
Det många på flashback gör är definitivt det förstnämnda. Men ja, som sagt, det står alla fritt att diskutera hur de vill. Ni har hela livet på er att sitta här och diskutera hur illojala kvinnor är!

Jag förstår vad du menar. Men steg ett för män är ju att inse problemet innan de kan göra något åt detta. Många män inser inte hur sjuk den svenska diskursen är, och hur diskriminerade och utnyttjade män är. Sedan har jag själv presenterat lösningar: undvik svenska kvinnor helt och hållet och motarbeta svenska staten.
Citera
2020-06-18, 16:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Tröttsam sexualmoralism återigen från din sida. Du är så satans privilegierad och bortskämd att du är helt blind.

Dito.

Citat:
En av de kvinnor jag träffar hjälpte jag nyligen att starta en egen "vending business". Hon säljer mat, kläder, bakverk och så vidare. Överskottet från denna kan försörja två till tre familjer under överskådlig tid. Lite sex som ersättning är ju ingenting mot denna fundamentala och livsförändrande sak. Vi har ju dessutom massvis med sociala aktiviteter och annat trevligt tillsammans också. Hon trivs i mitt sällskap. Har betalat hennes hyra och elräkning också. Jag är en riktig gentleman.

Ändå gnäller du som fan på kvinnlig hypergami. Beskriv din "flickväns" hypergami. Beskriv din egen hypergami. Varför är hennes så mycket sämre än din - enligt dig?

Kvinnlig hypergami främjar samhället. Manlig hypergami - meehh not so much.

Du får knulla. Samtidigt har minst två kvinnors hypergami i din närmsta omgivning sett till att säkra sina barns och familjers trygghet.

Grattis du är en storspelare i samma spel som du avskyr. Snacka om självbedrägeri. Alltså det är så komiskt att du i samma veva sitter och klagar på vilka parasiter kvinnor är.

Återigen: Hur tycker du denna manliga hypergami som du representerar är lojal mot familjen och främjar nationen?
Senast redigerad av Jenny9 2020-06-18 kl. 16:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in