Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Tröttsam sexualmoralism återigen från din sida. Du är så satans privilegierad och bortskämd att du är helt blind.
Dito.
Citat:
En av de kvinnor jag träffar hjälpte jag nyligen att starta en egen "vending business". Hon säljer mat, kläder, bakverk och så vidare. Överskottet från denna kan försörja två till tre familjer under överskådlig tid. Lite sex som ersättning är ju ingenting mot denna fundamentala och livsförändrande sak. Vi har ju dessutom massvis med sociala aktiviteter och annat trevligt tillsammans också. Hon trivs i mitt sällskap. Har betalat hennes hyra och elräkning också. Jag är en riktig gentleman.
Ändå gnäller du som fan på kvinnlig hypergami. Beskriv din "flickväns" hypergami. Beskriv din egen hypergami. Varför är hennes så mycket sämre än din - enligt dig?
Kvinnlig hypergami främjar samhället. Manlig hypergami - meehh not so much.
Du får knulla. Samtidigt har minst två
kvinnors hypergami i din närmsta omgivning sett till att säkra sina barns och familjers trygghet.
Grattis du är en storspelare i samma spel som du avskyr. Snacka om självbedrägeri. Alltså det är så komiskt att du i samma veva sitter och klagar på vilka parasiter kvinnor är.
Återigen: Hur tycker du denna manliga hypergami som du representerar är lojal mot familjen och främjar nationen?