Citat:
Ursprungligen postat av
MrsVanity1
Vilken bullshit !
Dom har ju inte hennes kropp denna gången heller !
Föräldrarna dödade henne genom en olycka men icke desto mindre var det föräldrarna.
Så less detta !
Jag är tveksam till att föräldrarna skulle gjort det. Var har de då gömt kroppen? Ska man begå ett sådant brott är det tusen saker man inte tänkt på som polisen kommer upptäcka. Luckor i lögnerna, tidsangivelser som inte går samman osv osv.
Bröderna Podesta tex i pizza-gate är på pricken likt de som vittnen angav som misstänkta. Jag viil minnas att de befann sig i Portugal vid den tidpunkten också. Om det är så är det för mycket slump för att inte ha ett samband.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skvisten
Polisen i UK har hela tiden mörkat vad som egentligen hände då Mc Cann i ett tidigt skede duperade dem genom högt uppsatta kontakter.
Nu är jag övertygad om att alla vill lägga detta bakom sig (ansvariga vill sova tryggt och föräldrarna har fått som de ville att framstå som oskyldiga).
Inga bevis kommer läggas fram och peddo tysken får bära hundhuvudet.
Ungefär som Skandiamannen i Palemordet.
Ingen vill eller vågar dra detta längre nu.
Min tro också. Svårt att ha en uppfattning om föräldrarnas inblandning. De betedde sig onekligen mysko precis när allt inträffade men hur rationell är man om ens barn kidnappas?