2020-06-16, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
OKEJ!!! Det var fan det värsta jag läst (nästan)
Fick nästan lust att skriva på hennes Instagram också men hon kommer åka in på 6-7 år kanske så lär ju inte läsa det ändå.
Fy fan vilka äckel båda två. Och vad fan är det med alla par som i samförstånd förgriper sig på barn?? För er som inte läser stämningsansökan så har hon (det tar till och med emot att skriva)
*sugit på barnets snopp
*haft en dildo i barnets rumpa flera gånger
*kissat på barnen flera gånger i ansiktet
*haft sitt kön på barnets ansikte flera gånger
*utfört andra sexuella handlingar flera gånger
*haft en dildo i sin rumpa och sen i barnets mun

ALLT ÄR FILMAT
Ni som försvarat henne, vad känner ni nu??

Men fy fan! HUR kan man? Dessa individer måste vara rejält jävla störda på ett eller annat vis. Stackars barn 😫
Citera
2020-06-16, 08:41
Medlem
Sockerhens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojoplutt
En normal mamma skulle heller offra sitt egna liv, än att utsätta sina egna barn för något sånt här vidrigt! Under förtryck eller ej, detta är helt oförlåtligt!

Ja, jag hade hellre tagit mitt liv än att göra mina barn illa! Det vrider sig i hela kroppen och jag ångrar nästan att jag läste stämningsansökan 😓
Citera
2020-06-16, 08:46
Medlem
BabyFFs avatar
Den lilla var inte ens ett år när hon började förgripa sig på honom. Undra hur länge den stora pojken farit illa?

Sen var det två målsägare till, två brukare där hon arbetat tidigare. Hon har en tendens att ge sig på de svaga alltså..
Citera
2020-06-16, 09:04
Medlem
jack.danielss avatar
Hur funkar det rent praktiskt med barnen? Byter man namn på dem? Jag tänker mig när de kommer upp i skolåldern och det börjar gå rykten på skolgården och är såpass stora att de hittar denna tråden, måste ställa till det i hjärnan på dem då?
Citera
2020-06-16, 09:15
Medlem
From den 26 augusti 2018 till den 13 oktober 2018, ca 1,5 månader, begås nio grova våldtäkter och övergrepp.

From den 5 juni 2019 till den 13 augusti 2019, ca 2 månader, begås 8 grova våldtäkter och övergrepp.

Däremellan händer inget (eller dokumenteras inte). Så två högintensivt perioder.

Finns det några omständigheter som förklarar detta som kan belysa vad detta handlar om?

Är det slut mellan mannen och kvinnan? Är det missbruksperioder? Produceras material i perioder och sedan kan de tjäna pengar på befintligt material under viss tid innan nytt material tas fram?

Tycker att det är lite märkligt med dessa intensiva perioder om inte någon yttre förklaring finns.

Ni som känner dem, vad tänker ni? Sammanfaller perioderna med andra omständigheter?
Citera
2020-06-16, 09:18
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets123
From den 26 augusti 2018 till den 13 oktober 2018, ca 1,5 månader, begås nio grova våldtäkter och övergrepp.

From den 5 juni 2019 till den 13 augusti 2019, ca 2 månader, begås 8 grova våldtäkter och övergrepp.

Däremellan händer inget (eller dokumenteras inte). Så två högintensivt perioder.

Finns det några omständigheter som förklarar detta som kan belysa vad detta handlar om?

Är det slut mellan mannen och kvinnan? Är det missbruksperioder? Produceras material i perioder och sedan kan de tjäna pengar på befintligt material under viss tid innan nytt material tas fram?

Tycker att det är lite märkligt med dessa intensiva perioder om inte någon yttre förklaring finns.

Ni som känner dem, vad tänker ni? Sammanfaller perioderna med andra omständigheter?
Det kan ju handla om hennes mående: kanske omväxlande depression - hypomani, eventuellt kryddat med substanser?
Citera
2020-06-16, 10:07
Medlem
Citat:
Ja detta kan man INTE skylla på någon misshandel och förtryck. Inte en chans i helvetet. Har själv blivit misshandlad (hade inga barn då) men hade mannen försökt förmå mig att göra något sånt hade jag satt en penna i ögat på honom och ringt polisen.
Jag hade dött för mina barn. Carita valde att våldta sina små pojkar som dessutom filmades.

Vet någon om någon ska ha köpt materialet?

Det var nog pengar som drog.
På facebook la hon upp hur fint hon inrett pojkarnas rum. Väldigt fint.

En kommentar från en vän lider
-Fantastiskt att vara barn och få vakna, leka och somna i ett rum inrett med kärlek och omtanke!
Carita svarar
-Ja eller hur 😍
Citera
2020-06-16, 10:07
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Man respekterar ju ändå sånt i sånna här fall men jag hade SÅ gärna läst hennes förhör.

Man får ju nästan lust att göra en dokumentärfilm om detta. Så folk får se hur sjuka människor kan vara.

Ja, förhören med de åtalade hade varit intressant att läsa (om jag hade klarat det, det var knappt att jag pallade att läsa stämningsansökan).
Jag är även nyfiken på dessa konversationer som de åtalade haft med vittnen:

”3. Förhör med vittnet T J angående händelsen den 10 november, vad Carita Löf sagt till honom efter den 10 november 2019 om de aktuella gärningarna för att bevisa de åtalade gärningarna.
4. Förhör med vittnet S J angående vad Carita Löf vet om hennes mediciner, hennes relation med Carita Löf, hennes kännedom om händelserna den 10 november 2019 och Carita Löfs samt Christian Ambjörnssons reaktioner efter de händelserna för att bevisa de åtalade gärningarna.
5. Förhör med vittnet A B angående hans relation till Carita Löf och Christian Ambjörnsson och deras relation till varandra, hans kännedom om Målsäganden 1 och 2, hans kännedom om de åtalade gärningarna och vad Carita Löf uppgett till honom om de åtalade gärningar för att bevisa de åtalade gärningarna.

SMS-konversation mellan Carita Löf och S J för att bevisa hur Carita Löf reagerade efter den 10 november 2019.
25. Messengerkonversation mellan Christian Ambjörnsson och E H 2-3 augusti 2019 för att bevisa att Christian Ambjörnsson brukat sin Messenger vid den aktuella tidpunkten och haft sina barn hos sig.
26. SMS-konversation mellan Carita Löf och A B för att bevisa hur Carita Löf reagerade efter den 10 november 2019.
27. Kontakt mellan Christian Ambjörnsson och A B för att bevisa hur Christian Ambjörnsson reagerade efter den 10 november 2019 och vilken kontakt de haft.
28. Messengerkonversation mellan Carita Löf och M Jför att bevisa att Carita Löf använt sig av profilen Catita Löf
.”

Den bekante som skulle köpa datorn, upptäckte alltså foton/filmer den 10 november, och de åtalade greps den 13?
Min gissning är att den bekante inte bara kontaktade polisen, utan även AB (som väl är pappa till barnen?)
Och att informationen spreds bland bekantskapskretsen, varvid flera hörde av sig till paret, och det är detta som ska användas som bevis?

Det blir kanske hoppigt när jag skriver, men hoppas att jag blir förstådd.
Citera
2020-06-16, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Ja, förhören med de åtalade hade varit intressant att läsa (om jag hade klarat det, det var knappt att jag pallade att läsa stämningsansökan).
Jag är även nyfiken på dessa konversationer som de åtalade haft med vittnen:

”3. Förhör med vittnet T J angående händelsen den 10 november, vad Carita Löf sagt till honom efter den 10 november 2019 om de aktuella gärningarna för att bevisa de åtalade gärningarna.
4. Förhör med vittnet S J angående vad Carita Löf vet om hennes mediciner, hennes relation med Carita Löf, hennes kännedom om händelserna den 10 november 2019 och Carita Löfs samt Christian Ambjörnssons reaktioner efter de händelserna för att bevisa de åtalade gärningarna.
5. Förhör med vittnet A B angående hans relation till Carita Löf och Christian Ambjörnsson och deras relation till varandra, hans kännedom om Målsäganden 1 och 2, hans kännedom om de åtalade gärningarna och vad Carita Löf uppgett till honom om de åtalade gärningar för att bevisa de åtalade gärningarna.

SMS-konversation mellan Carita Löf och S J för att bevisa hur Carita Löf reagerade efter den 10 november 2019.
25. Messengerkonversation mellan Christian Ambjörnsson och E H 2-3 augusti 2019 för att bevisa att Christian Ambjörnsson brukat sin Messenger vid den aktuella tidpunkten och haft sina barn hos sig.
26. SMS-konversation mellan Carita Löf och A B för att bevisa hur Carita Löf reagerade efter den 10 november 2019.
27. Kontakt mellan Christian Ambjörnsson och A B för att bevisa hur Christian Ambjörnsson reagerade efter den 10 november 2019 och vilken kontakt de haft.
28. Messengerkonversation mellan Carita Löf och M Jför att bevisa att Carita Löf använt sig av profilen Catita Löf
.”

Den bekante som skulle köpa datorn, upptäckte alltså foton/filmer den 10 november, och de åtalade greps den 13?
Min gissning är att den bekante inte bara kontaktade polisen, utan även AB (som väl är pappa till barnen?)
Och att informationen spreds bland bekantskapskretsen, varvid flera hörde av sig till paret, och det är detta som ska användas som bevis?

Det blir kanske hoppigt när jag skriver, men hoppas att jag blir förstådd.

Både Carita och S J jobbade på mitt jobb, de blev typ bästa vänner. S J stal 5 burkar stesolid från vår kund. Vilket jag trodde från början att även Carita va med på, och nu är jag helt övertygad att S J har gett eller sålt dessa tabletter till Carita.
Citera
2020-06-16, 10:18
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhen
Ja, jag hade hellre tagit mitt liv än att göra mina barn illa! Det vrider sig i hela kroppen och jag ångrar nästan att jag läste stämningsansökan 😓
Jag håller med dig, ångrar att jag läste.. men framför allt tänker jag på de som arbetar med denna sortens utredningar, att de orkar!!
Citera
2020-06-16, 10:21
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Hur funkar det rent praktiskt med barnen? Byter man namn på dem? Jag tänker mig när de kommer upp i skolåldern och det börjar gå rykten på skolgården och är såpass stora att de hittar denna tråden, måste ställa till det i hjärnan på dem då?

Jag hoppas att de får fingerade personuppgifter, och att pappan är villig att byta ort för att skydda pojkarna (att flytta är väl också ett krav för att få några skyddade personuppgifter öht).

Än så länge är de små, och har ett par år kvar innan den äldste börjar skolan.

Jag hade iaf ansökt om det, allt för att skydda barnen.
Om de inte når kriterierna för fingerade personuppgifter, borde de som minst ha rätt till sekretessmarkering.

Jag önskar även att någon kunde ta bort fotona på barnen på hennes sociala medier.
De har exponerats mer än tillräckligt redan.
Hon måste kunna ge sina lösenord till släkt, polis, advokat? Varför stänger ingen ned skiten?
Citera
2020-06-16, 10:43
Medlem
Någon som vet vart barnen bor nu? Tog soc dom eller bor dom med sin pappa?

Detta är det sjukaste jag någonsin hört. Hur fan kan man göra såhär mot sina barn????

Borde vara livstids fängelse!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in